پوشاک

نحوه ست کردن تاپ های مجلسی یقه قایقی یا دلبری

ست کردن تاپ های یقه قایقی

تاپ های بدون شانه یا همان یقه قایقی یکی از انواع پر طرفدار تاپ های مجلسی هستند که این روزها خواهان بسیاری پیدا کرده اند. این نوع تاپ ها اکثرا در یک مدل اما در رنگ ها متنوع در بازار موجودند. تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ آن ها باعث شده که بتوان آن ها را با بیشتر انواع لباس مثل ساپورت، دامن، شلوار جین و … پوشید که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. پس با فن تریکس همراه باشید.

قبل از هر چیزی باید بهترین نوع تاپ که مناسب شخص خودتان باشد را تهیه کنید.

پس موارد زیر را در نظر بگیرید:

1- سایز مناسب تاپ را انتخاب کنید.

یقه ی لباس باید دقیقاً اندازه ی عرض شانه هایتان باشد. اگر بزرگتر باشد حتی با وجود این که یقه کشی است به پایین سر می خورد. اگر کوچکتر باشد نیز کش آن روی دست ها فشار آورده و باعث می شود ماهیچه ها از بالای کش بیرون زده و بد نما باشد. قد تاپ نیز باید متناسب با قد خودتان انتخاب شود. برای افراد قد بلند، تاپ باید تا کمر شلوار و برای افراد قد کوتاه تا روی شلوار نیز کشیده شود، اشکالی ندارد.1 اصول ست تاپ مجلسی یقه قایقی

2- سبک مناسب تاپ را انتخاب کنید.

اگر سینه های تو پری دارید یقه ی تاپ باید بالای سینه ها و دقیقاً زیر سرشانه قرار گیرد. برای سینه های کوچکتر بهتر بوده یقه ی تاپ را پایین کشیده و روی بازوها نگه دارید تا کش تاپ به سینه ها فشار آورده و آنها را توپر نشان دهد.

2 اصول ست تاپ مجلسی یقه قایقی

3- بهتر است تاپ هایی با آستین های مناسب انتخاب کرده تا دست ها آزاد بوده و بتوان آنها را براحتی حرکت داد.

اغلب تاپ های یقه قایقی حرکت دست ها را محدود می کنند. اگر تاپ را برای مجلس و رقصیدن می خواهید، در هنگام خرید و پرو دقت داشته باشید که تاپ باید آستین داشته (کوتاه یا بلند) تا دست هایتان در آن راحت حرکت کند. در غیر این صورت با حرکت دست ها، تاپ به سمت بالا پریده و سر جای خودش نمی ایستد.

3 اصول ست تاپ مجلسی یقه قایقی

4- سوتین مناسب بخرید.

مهمترین دغدغه ی افرادی که از تاپ های یقه قایقی استفاده می کنند عدم امکان پوشیدن سوتین با این تاپ ها است. اغلب، افرادی که عاشق این تاپ ها هستند نیز دقیقاً به همین دلیل از پوشیدن آن ها صرف نظر می کنند. خوشبختانه امروزه سوتین هایی مخصوص لباس های مجلسی به بازار آمده که چسبی بوده و بدون احتیاج به بند، سینه ها را بالا برده و آن ها را خوش فرم می کند و از روی لباس مجلسی هم دیده نمی شود.

4 اصول ست تاپ مجلسی یقه قایقی

تاپ های یقه قایقی را با چه چیزهایی می توان پوشیده و ست کرد؟

1- تاپ قایقی آستین کوتاه را یا با یک شلوار جین بلند، یا دامن جین تا زانو بپوشید.

فقط توجه داشته باشید که اگر تاپ را با دامنی کلوش یا نیم کلوش و نه راسته و تنگ می پوشید، باید تاپی جذب و چسبان انتخاب کنید. کفش مناسب برای این تیپ نیز کفش های تخت یا صندل هایی تخت و معمولی می باشد.

– به یاد داشته باشید که تاپ های گلدار و خال خالی یقه قایقی با شلوار جین بسیار عالی ست شده و بسیار زیبا می شوند.

5 اصول ست تاپ مجلسی یقه قایقی

2- با تاپ های یقه قایقی آستین بلند، شلوار جذب مشکی و کفش های چرم بند دار بپوشید.

تاپ آستین بلند از هر جنس و رنگی که باشد با شلوار جذب مشکی به خوبی ست شده و بسیار عالی به نظر می رسد.

6 اصول ست تاپ مجلسی یقه قایقی

3- برای تاپ های یقه قایقی که آستین های سه ربع دارند دامنی تا زانو و راسته انتخاب کنید.

7 اصول ست تاپ مجلسی یقه قایقی

4- برای تاپ های آستین بلند و پف پفی با طرح هایی مثل گل درشت، باید شلوار جین جذب رنگ تیره و کفش هایی پاشنه بلند انتخاب کنید.

بهتر است شلوار و تاپ تضاد رنگی بسیار زیادی داشته باشند تا ظاهری زیبا به دست آید. رنگ کفش ها نیز یا باید هم رنگ تاپ بوده یا مشکی باشد.

8 اصول ست تاپ مجلسی یقه قایقی

5- افراد مسن تر که دوست دار تاپ های یقه قایقی هستند اما نمی توانند آن ها را پوشیده و با شلوارهای جذب و جین ست کنند می توانند تاپ های سرشانه دار را با شلوارهای پارچه ای راسته و کفش هایی پاشنه بلند ست کنند.

این تاپ ها قسمتی از سرشانه را با بندهایی پوشش داده و قسمتی از آستین را نیز در برمی گیرد و برای افراد مسن تیپی بسیار زیبا و در خور ایجاد می کند.

9 اصول ست تاپ مجلسی یقه قایقی

6- اگر مایل به پوشیدن شلوار جذب نیستید می توانید از شلوار های گشاد هم استفاده کنید. اما توجه کنید که تاپ هم رنگی تیره و هم، مانند شلوار گشاد و همچنین تضاد رنگی زیادی بین تاپ و شلوار وجود نداشته باشد. یعنی یا همرنگ باشند یا در یک تن رنگ مثل مشکی و خاکستری.

10 اصول ست تاپ مجلسی یقه قایقی

7- از آنجایی که تاپ های یقه قایقی تمام زیبایی خودشان را روی گردن متمرکز کرده اند اصلاً نیازی به انتخاب جواهرات گردنی خاص و شلوغ برای زیباتر کردن گلو و قفسه ی سینه نیست.

تنها یک گوشواره ی بلند کفایت می کند. در صورتی که بخواهید از گردنبد نیز استفاده کنید، زیاده روی نکرده و تنها یک عدد گردنبند کوچک و ظریف را با تاپ قایقی همراه کنید.

11 اصول ست تاپ مجلسی یقه قایقی

– به یاد داشته باشید که تاپ های قایقی با دامن بلند ست نمی شوند و ظاهر زیبایی را ایجاد نمی کنند. پس حدالامکان این تاپ ها را با دامن بلند نپوشید.

همچنین می توانید برای اطلاع بیشتر نسبت به ست تاپ و دامن به لینک زیر مراجعه کنید.

>>> اصول ست انواع تاپ و دامن <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا