زیبایی

نحوه پیرسینگ کردن لب در خانه

پیرسینگ در خانه بسیار آسان و ارزان بوده، به همین دلیل به صرفه تر از انجام آن در سالن ها می باشد. شاید به همین خاطر است که انجام آن در خانه بسیار پرطرفدار است. با این حال اگر ندانید که چگونه باید آن را انجام دهید فوق العاده خطرناک خواهد بود. به همین دلیل است که همیشه توصیه می شود برای انجام این کار حتماً به افراد متخصص در این حیطه مراجعه شود. چرا که پیرسینگ لب یکی از پیرسینگ هایی است که به دلیل وجود عصب های حساس در لب، انجام آن توسط افراد متخصص ایمن تر از انجام آن در خانه می باشد. با این حال اگر مطمئن هستید که می توانید آن را خودتان در خانه انجام دهید باید از تکنیک و تجهیزات مناسب و ضدعفونی استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، حدالامکان برای انجام هر گونه پیرسینگ به متخصصین این کار مراجعه کنید.


برای اطلاع از نحوه پروتز کردن طبیعی لب در خانه به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> پروتز کردن طبیعی لب در خانه <<<


نحوه انجام پیرسینگ لب در منزل

1- مبحث دیگر در مورد انجام پیرسینگ لب در خانه جدای از بحث ایمنی آن دردناک بودن این کار است.

انجام پیرسینگ لب در مراکز مربوط به آن، با بی حسی و ابزار خاصی انجام می شود تا درد کاهش یابد؛ که این امکان در خانه وجود ندارد. در مورد تحمل درد پیرسینگ تصمیمتان را بگیرید که آیا می توانید درد آن را تحمل کنید یا نه. در صورتی که آستانه تحمل دردتان بسیار بالا نیست از انجام آن در خانه خودداری کنید.

2- برای این کار وسایل مناسبی را تهیه کنید.

برای انجام پیرسینگ فقط باید از سوزن های مخصوص پیرسینگ استفاده شود. به هیچ وجه برای این کار از سوزن های دوخت و دوز استفاده نکنید.

1 پیرسینگ لب در منزل

3- سوزن را تمیز کنید.

این مرحله بسیار اهمیت دارد. شما نمی دانید این سوزن ها کجا بوده اند و تا چه حد تمیز یا آلوده هستند. البته اگر پکیج سوزن های مخصوص این کار را تهیه کردید، کاملاً ضدعفونی شده می باشند و جای هیچگونه نگرانی نیست. حلقه یا جواهری که قصد گذاشتن آن در سوراخ لب را دارید، کاملاً تمیز و ضدعفونی کنید.

4- لب را برای سوراخ شدن آماده کنید.

قسمت داخلی لب را با دستمال تمیزی به طور کامل خشک کرده و تا پایان کار، به آن بزاق نرسانید. سپس محلی که می خواهید سوراخ شود را علامت زده تا دقیقاً سوزن را در همان جا فرو کنید. همچنین از تمیز بودن محل علامت زده کاملاً مطمئن شوید. سپس وسایل را آماده کرده و روی دستمالی تمیز بریزید.

2 سوراخ کردن‌لب در منزل

5- دستکش های استریل را آماده کرده و دستتان کنید. دقت کنید که به چیز دیگری غیر از سوزن دست نزنید تا دستکش ها آلوده نشوند.

6- کار را از قسمت داخلی لب شروع کنید.

زیرا سوراخ کردن لب از قسمت ماهیچه ای بسیار آسان تر از روی پوست است. سوراخ کردن لب برای پیرسینگ از روی پوست بسیار دردناک تر می باشد.

مانند تصویر زیر محلی که قرار است سوراخ شود را نگه دارید. سپس سوزن را با یک فشار تا وسط بافت لب، یعنی تا نصف فرو کنید. در ادامه به جای اینکه مجدداً سوزن را فشار دهید تا از پوست رد شود، لب را به سوزن فشار دهید. این گونه درد آن کمتر خواهد بود. همچنین می توانید ابتدا انگشت را پشت لب و محلی که قرار است سوراخ شود بگذارید و به محض اینکه سوزن را تا نصفه در لب فرو کردید، فوراً با انگشت، لب را به سمت سوزن فشار دهید؛ تا سوزن عبور کرده و لب کامل سوراخ شود. این فشار لب را نازک تر کرده تا به راحتی سوراخ شود. همچنین باعث کم تر شدن درد هم می شود.

3 پیرسینگ لب در منزل

7- حلقه یا جواهر مورد استفاده برای سوراخ لب را در انتهای سوزن سوار کرده و با کشیدن و رد کردن سوزن از سوراخ، حلقه را نیز از سوراخ رد کنید.

دقیقاً مانند وقتی که هنگام دوخت و دوز، نخ را از پارچه رد می کنید.

4 پیرسینگ لب در منزل

8- اکنون پیرسینگ را انجام داده و حلقه داخل لبتان است.

تمیزکاری و مراقبت های لازم را به درستی انجام داده و حلقه را به زودی زود درنیاورید؛ زیرا احتمال عفونت بسیار بالاست. یک راه خوب، موثر و آسان برای بهبودی سریع زخم پیرسینگ، استفاده از محلول سالین است. برای تهیه ی این محلول، در 200 میلی لیتر آب مقطر ¼ قاشق چایخوری نمک بدون ید ریخته و با استفاده ازآن، پیرسینگ را تمیز کنید. به یاد داشته باشید که غیر از زمان تمیز کردن پیرسینگ، به هیچ وجه آن را دستکاری نکنید. استفاده از دهانشویه بدون الکل و نخوردن غذاهای تند و ادویه ای نیز به بهبودی سریع پیرسینگ کمک خواهد کرد. اجازه دهید پیرسینگ به مرور زمان و خود به خود درمان شود.

5 سوراخ کردن‌لب در منزل

9- ممکن است پیرسینگ لب تا 3 هفته خونریزی کند. این نشانه عملکرد صحیح بدن شما در جهت بهبود زخم پیرسینگ است.

با این حال مراقب ترشحات زرد یا سبز باشید، این ترشحات نشان دهنده ی عفونت بوده و معمولاً یک یا دو روز بعد از سوراخ کردن دیده می شود. البته بعد از آن هم ممکن است عفونت رخ دهد؛ بنابراین دائماً زخم را با محلول سالین شسته و در صورت بروز عفونت حلقه را در نیاورید، زیرا عفونت در سوراخ محبوس می شود.

در صورت بروز عفونت و یا مشکلات ناشی از سوراخ کردن لب حتماً به پزشک مراجعه کنید.

چند هفته تا چند ماه بعد از پیرسینگ از مصرف الکل، سیگار و رفتن به استخر اجتناب کنید. بهبودی کامل پیرسینگ معمولاً 2 ماه طول می کشد. در این مدت از آن به خوبی مراقبت کنید.

در پایان برای آشنایی با نحوه خارج کردن پیرسینگ لب مقاله زیر را در وب سایت فن تریکس مطالعه نمایید.

>>> نحوه خارج کردن پیرسینگ لب <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
25 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
مهنا

خوبه که تو خونه انجام نشه چون با عث عفونت میشه بهتر که دکتر این کارو انجام بدهن

مهدیه

من با سوزن معمولی سه قسمت از گوشم و یه قسمت از بینی مو سوراخ کردم یه هفته ای خوب شدن

هانا

میمیرین یه پولی بدین برین دکتر این کارو انجام بدین پولشم ندارین یه مدتی وایسین تا پول درمیارین به جای اینکه تو خونه این کارو انجام بدین بعد عفونت کنه

Pari

من میخوام تو خونه انجام بدم ولی…
راستش یجورایی ترسیدم😂
دکتر هم نمیشه ک برم چون متخصص مورد اطمینان ندارم..
اسم سوزن رو هم نمیدونم😐😐
میشه یکی یه راه مطمئن و ساده بهم نشون بده

Deniz

برو از آنژیوکت یا سوزن سرم استفاده کن تو اینترنت اموزش پیرسینگ زدن با انژیوکت رو ببین یاد بگیر فقط مراقب باش عفونت نکنه و حتما از دستکش لاتکس استفاده کن و بهداشتی بزن

Bad virl

وای چ دردناک پشیمون شدم از انجامش

هيوا

منم اولش همينو فك ميكردم بعد گفتم نهايتش درد ميگيره نهايتش ميميرم😂 بهد زدم درد نداشت😂😂😂

مهسا

خدایا خودت بهمون عقل عنایت کن.آمین

پریسا

چرا چون بلد نیستی اینجوری میکنی

کاربر ناشناس

واقعااااا…

شقایق

سوزنشو از کجا بگیریم باید داروخونه بگیرم سوزن پیرسینگ میخام؟؟؟

کاربر ناشناس

هم داروخانه ها دارن هم مراکزی که پیرسینگ انجام میدن

Zohreh

ببخشید اسم سوزنش چیه؟ من هرجا رفتم گفتن باید اسمشو حتما بدونم تا سفرش بدن برام چون از رو ظاهرش متوجه نشدن چیه

ناس

سوزنش از کجا بگیرم

Deniz

آنژیوکت خاکستری

کاربر ناشناس

الان ط کرونا از اونجا بخریم تمیزن

کاربر ناشناس

بله سوزنشو داروخونه ها دارند..

بهارشم

بابا سوزنشو اسمشو بگید دگ ای بابا

Saba

انژیوکت سبز اگه باشه عالیه در غیر این صورت ابی ام خوبه

Deniz

ن طوسی ابی و سبز خیلی کوچیکن

کاربر ناشناس

آنژوکت بگیرید اکثر سالن هایی که خدمات پرسینگ انجام میدن از آنژوکت استفاده میکنند

سنا

داروخانه

کاربر ناشناس

با انژوکت بزن

Deniz

اره اگه نداشتن از آنژیوکت خاکستری استفاده کن

پارلا

من خودم داخل خونه برای خودم کلی پرسینگ فیک درست کردم خیلی باحاله ولی باید وسایلشو داشته باشی من دارم خیلی جالب میشه باحاله

دکمه بازگشت به بالا