خودرو و وسایل نقلیهراهنمای خریدگردشگری

چگونه یک باربند خوب و مناسب انتخاب کنیم؟

اصول انتخاب و خرید باربند مناسب

برنامه ریزی برای تعطیلات و مسافرت زمانی آسانتر خواهد بود که بتوانید همه ی وسایل مورد نیاز خود را براحتی و بدون فشار آوردن به خودرو، به همراه ببرید. بنابراین با نصب یک باربند مناسب روی خودرو می توانید همه وسایل مورد نیاز خود را با خود حمل کنید. البته اگر در انتخاب صحیح و اصولی آن دقت کرده و نکاتی را در نظر بگیرید.

1 انتخاب باربند مناسب برای خودرو

فن تریکس به هفت نکته ی مهم در هنگام خرید باربند که با تحقیق و پرسش از افراد خبره در این کار جمع آوری کرده، اشاره می کند. هدف از این کار این است که خانواده ها بتوانند با داشتن فضای بیشتری در اتاق خودرو، راحت تر و آسوده تر سفر کنند. پس با ما همراه باشید.

1- چک کردن وزن باربند

استحکام و مقاومت باربند با وزن کم، بسیار مهم است. در ساخت بسیاری از برندهای معروف و شناخته شده باربند، از مواد سنگینی چون فولاد استفاده شده است. البته منظور ما اصلا این نیست که استحکام و مقاومت را فدای وزن کم کنید بلکه می توان گفت یک باربند تمام استیل که با اصول کاملا مهندسی ساخته شده باشد، 30 درصد سبک تر از فولاد بوده و استحکام و ظرفیت حمل بار آن نیز زیادتر است.

2- استفاده از باربندهای چند طبقه

به وسیله ی باربند های چند طبقه ای که جدیداً وارد بازار شده اند، می توانید به راحتی تمامی وسایل مورد نیاز را حمل کرده و به خاطر کمبود جا وسایلتان را از لیست سفر حذف نکنید. زیرا این قفسه ها به گونه ای طراحی شده اند که چرخ های ریلی داشته و می توان با جا به جایی و تغییر شکل آنها هر نوع وسیله ای را به راحتی حمل کرد. باربندهای طبقاتی باعث شده که با انباشته نکردن وسایل روی یکدیگر از بروز خطرات احتمالی نیز کاسته شود.

3- باربندی تهیه کنید که لوازم جانبی مناسبی داشته باشد.

بهترین نوع باربند، باربندهایی هستند که برای همه ی اهداف بتوان از آن استفاده کرد. بنابراین با داشتن طیف وسیعی از لوازم جانبی، به اهداف بسیار زیادی می توان دست یافت. همچنین به یاد داشته باشید تا گیره های مخصوص چفت شدن وسایل سنگین، کابل، طناب و کش های مربوطه را نیز تهیه کنید. هر چه این لوازم جانبی بیشتر داشته باشد بهتر است.

4- استحکام و دوام

می دانید که اگر باربند در طول مسافرت شکسته و یا آسیب ببیند، سفر شما مختل شده و با مشکلات زیادی مواجه می شوید. بنابراین اگر زیاد سفر می کنید و یا از باربند استفاده ی زیادی دارید، یک باربند ساده و ارزان قیمتی که استحکام کمتری هم دارد، به کارتان نمی آید.

در مورد گیره های نگهدارنده باربند بر روی سقف خودرو نیز باید دقت کافی داشته و مطمئن شوید که باربند شما محکم روی خودرو قرار گرفته تا در جاده های پر چاله و دست اندازها از جا کنده نشود.

5- ضمانت پس از فروش

باربند را از فروشگاه های معتبر تهیه کرده و مطمئن شوید که اجناس باکیفیتی را به شما عرضه خواهند کرد. از آن جایی که تنوع این محصولات از نظر کیفیت ساخت بسیار بالاست، در هنگام خرید حتما با افراد مطلع و حرفه ای در این زمینه مشورت کنید. خرید از فروشگاه های معتبر و دارای ضمانت و خدمات پس از فروش باعث شده تا در صورت بروز مشکل، بتوان به راحتی به آنها مراجعه کرده و مشکل را حل کنید.

6- مزایا و معایب

قبل از خرید مدل مورد نظر، حتما در مورد مزایا و معایب آن از افرادی که قبلا آن را خریداری کرده اند اطلاعاتی به دست آورده و تحقیق کنید.

7- تمام فلز

هر چه اجزای باربند از جنس پلاستیکی باشد، شانس از بین رفتن آن در مدت زمان کوتاه، بیشتر بوده و در واقع باربند عمر کمتری خواهد داشت. به علاوه قدرت تحمل بار و استحکام آن نیز کمتر خواهد بود. شاید قیمت آن نسبت به انواع باربندهای فلزی کمتر باشد اما به دلیل این که بهترین نوع پلاستیک نیز در مقابل نور آفتاب مقاومت کمتری دارد، اصلا انتخاب مناسبی نخواهد بود.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا