زیبایی

سلفون درمانی مو چیست و چه فوایدی دارد؟

سلفون درمانی به براقیت و لطیف شدن موها کمک می کند. این روش درمانی می تواند برای تغییر حالت مو و زیباتر کردن آن ها موثر باشد. در این روش سلفون، کوتیکول های مو را آب بندی کرده و با به دام انداختن رطوبت در موها از خشکی مو جلوگیری می کند.

آیا سلفون درمانی برای مو مفید است؟

هرچند که سلفون درمانی مو‌‌ بسیار موثر است، اما هنوز برخی از مردم نگران عوارض جانبی این روش درمانی و آسیب دیدن مو هستند. اما واقعیت این است که سلفون درمانی برای سلامت موها بسیار مفید می باشد. محصولات مورد استفاده در این روش درمانی، سرشار از پروتئین بوده و باعث تقویت رشته های مو‌ می شوند. به علاوه این روش درمانی روی سطح مو‌ انجام می شود و هیچ خطری برای ریشه موها ندارد.

1 فواید سلفون درمانی مو

با پیشرفت تکنولوژی، محصولات جدیدی برای سلامت مو تولید شده که یکی از این موارد محصولات مربوط به سلفون درمانی هستند. این نوع محصولات با استفاده از مواد صنعتی به تقویت و براق شدن موهای خشک کمک می کنند. اگر موهای وزی دارید، بهتر است برای یکبار هم که شده این روش درمانی را امتحان کرده تا بتوانید بافت رشته های مویتان را تغییر دهید.

مزایا و نکات مثبت سلفون درمانی

تا چند سال قبل، رنگ مو تنها ترکیبی بود که برای براق کردن مو استفاده می شد، اما رنگ های مو عوارض جانبی بسیاری داشتند و استفاده مکرر از آن ها آسیب زیادی به ریشه موها وارد می کردند.

در لیست زیر می توانید دلایل برتری سلفون درمانی در برابر رنگ کردن مو را مشاهده کنید.

1- در سلفون درمانی ریشه موها سالم می ماند؛ چون در این روش درمانی اصلاً با ریشه های مو سر و کار نداریم و تمرکز سلوفن درمانی روی رشته های مو است.

2- سلوفن درمانی با استفاده از محصولاتی انجام می شود که رنگدانه ندارند، یعنی به مو رنگ نمی دهند. به همین دلیل اثر نرم کنندگی و درخشندگی این روش درمانی کاملاً مشهود است.

3- این روش درمانی نسبت به سایر روش ها زمان کمتری را صرف می کند.

4- سلفون درمانی را می توان در خانه نیز انجام داد و حتی با کمک این روش درمانی می توان موها را هم رنگ کرد.

روند سلفون درمانی مو

در این روش درمانی هر رشته مو با پلیمرهای خاصی پوشیده می شود. این پلیمرها به گونه ای کوتیکول ها را می پوشانند که موها خشک نمی شوند و از همه مهم تر هیچ گونه آسیبی نمی بینند. سلفون درمانی برای حفظ سلامت مو، روشی بسیار آسان و موثری بوده که می توانید آن را در خانه هم انجام دهید.

برای این کار فقط کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

1- ابتدا باید موهایتان را با شامپو شسته و زمانی که موها هنوز خیس هستند، از سلفون استفاده کنید. سلفون باید 30 دقیقه روی موها بماند.

2- زمانی که موها بین سلفون قرار دارند، می توانید آن را با سشوار حرارت داده تا رطوبت های روی مو به خود موها برگردند.

3- بعد از 30 دقیقه موها را دوباره شسته و از یک کاندیشنر استفاده کنید.

آیا سلفون درمانی عوراض جانبی هم دارد؟

سلفون درمانی که به نام سرویس رنگ موی نیمه دائمی هم شناخته می شود، هیچ رنگدانه ای در خود ندارد؛ اما به لطف عوامل براق کننده خود، به موها درخشندگی زیبایی می بخشد. این روش درمانی لایه کوتیکولی مو‌ را مهر و موم کرده و با تقویت رشته های مو، موها را پرپشت و زیبا جلوه می دهد.

تنها جنبه بد سلفون درمانی این است که این حالت مو موقت یا نیمه دائمی است و مواد براق کننده ای که برای مو استفاده شده اند بعد از شستشو از بین می روند.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
stylecraze




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا