رپورتاژ آگهی

بهترین روش‌های سورپرایز عزیزانتان از خارج کشور

تصور کنید یک صبح گرم تابستانی، با صدای زنگ در از خواب بیدار شوید. در حالی که با چشم های پف کرده در را باز می کنید، با دسته گلی بزرگ از طرف یکی از عزیزترین آدم های زندگیِ تان مواجه می شوید. ارسال گل به ایران یکی از صدها ایده ای است که به کمک آن می توانید عزیزترین آدم های زندگی تان را از راه دور سورپرایز کرده و سرمست از اجرای این ایده ی دوست داشتنی، با یک فنجان قهوه به استقبال روز تازه بروید.

“سلب‌ مسئولیت: فن تریکس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.”

روش های ارسال هدیه و گل به ایران

مهاجرت میان شما و عزیزانتان فاصله انداخته؟ شاید خیلی از افراد امکان خرید بلیط برای دیدار عزیزانشان در خارج از کشور را نداشته و تنها پل ارتباطی بین آن ها از طریق شبکه های اجتماعی می باشد. بنابراین شاید سورپرایز کردن آن ها هم غیر معقول به نظر برسد. اما نگران نباشید! می توانید با ما همراه شوید تا راه های سورپرایز کردن از راه دور ، از ارسال گل به ایران گرفته تا هماهنگ کردن یک رستوران لوکس و یا تدارک دیدن یک سفر سورپرایزی برای آن ها و … را بشناسید.

تدارک یک شام رویایی از خارج از کشور

راه های زیادی برای سورپرایز کردن از راه دور وجود دارد، اما دور هم جمع کردن افراد، آن هم از راه دور زیبایی های خاص خودش را دارد. مهمانی در یک شب رویایی در یک رستوران دلنشین و زیبا، زمانی می تواند هیجان انگیز تر باشد، که افراد از دعوت یکدیگر خبر نداشته و در رستوران یکدیگر را ملاقات کنند. برای جشن تولد، سالگرد ازدواج، جشن فارغ التحصیلی، یا متولد شدن فرزند جدید و… می توانید ترتیب یک شام در محیطی آرامش بخش را برای عزیزانتان را فراهم کنید. قطعاً همه شگفت زده خواهند شد. اما چگونه؟ راه حل آن یک سرچ ساده در گوگل می باشد. شما می توانید از طریق گوگل محل مناسبی را انتخاب کرده و با هماهنگی و رزو رستوران همه چیز را محیا کنید. شاید فرصت این کار و هماهنگی های لازم را نداشته باشید. خوشبختانه در حال حاضر در ایران موسسات تشریفات و وب سایت های متعددی شما را برای برگزاری یک جشن تمام عیار از ایده تا اجرا همراهی می کنند.

بنابراین با یک سرچ ساده به دنبال چند موسسه‌ ی تشریفاتی معتبر بگردید و با سپردن مسئولیت برگزاری جشن به آن ها، از شادی عزیزانتان لذت ببرید.

1 سورپرایز کردن افراد از راه دور

سورپرایز کردن با ارسال گل به ایران

حس خوب دوست داشتن، از طریق هدیه دادن گل به یکدیگر منتقل شده و افراد را سرشار از انرژی می کند. بنابراین در هر جای ایران هستید می توانید این حس خوب را با ارسال گل به یکدیگر منتقل کنید. رایحه گل‌ها آرامش بخشند. حتی تصور یک دسته گل تولد همراه با یک کارت تبریک، درب منزل یا محل کار عزیزانتان حس خوبی را ایجاد می کند. این نیز یک سورپرایز به تمام معنا بوده که قطعاً لبخند را برلب های ما می نشاند.

2 سورپرایز کردن افراد از راه دور

درگذشته خرید و ارسال گل و هدیه به ایران برای هموطنان ساکن در خارج از ایران کار دشواری بوده است. در حالی که امروزه گل فروشی‌های آنلاینی هستند که ارسال گل به ایران را بسیار ساده کرده‌اند. یکی از مزیت های هدیه دادن گل و گیاه، زمانی است که فرصت کافی برای انتخاب هدیه‌های دیگر و یا برنامه ‌ریزی برای رزرو یک رستوران را ندارید. با استفاده از سرویس ارسال گل روز، در کمتر از 3 ساعت می توانید برای عزیزانتان در ایران گل‌های زیبا هدیه دهید.

بزرگ ترین گل فروشی آنلاین در دنیا وب سایت هایی مانند FTD بوده که قابلیت ارسال به ایران را ندارد. اما مانند این وب سایت، گل فروشی های آنلاینی نیز در ایران وجود داشته که می توان به گل فروشی آنلاین گُل سِتان اشاره کرد.

برای ارسال هدیه به ایران نیز می توانید از طریق فروشگاه‌ های اینترنتی گل و گیاه، همراه گل ها، شکلات، عروسک و … را ارسال کنید.

حتماً به این نکته توجه کنید که یک متن کارت تبریک، می تواند تاثیرگذاری سورپرایز و ارزش هدیه شما را دو چندان کند. پس از نوشتن آن غافل نشوید.

یکی از دغدغه‌های اصلی هموطنانمان در خارج از کشور، پرداخت با کارت‌های بین‌ المللی مانند ویزا کارت، مستر کارت و یا … می باشد که خوشبختانه برخی از گل فروشی های آنلاین در ایران امکان پرداخت با این کارت ها را فراهم آورده‌اند. به سادگی از تمام کشورهای دنیا دسته گل، سبد گل، یا گیاه آپارتمانی مورد نظرتان را برای ایران سفارش داده و خرید آسان و بی دردسری را تجربه کنید.

گل فروشی آنلاین گُل سِتان یکی از ده ها گل فروشی اینترنتی معتبر برای سفارش گل در تهران با قابلیت پرداخت با کارت های بین المللی ویزا و مسترکارت بوده که می تواند در کمتر از سه ساعت، لبخند را از طرف شما به عزیزانتان در تهران هدیه دهد. می توانید به وب سایت این شرکت هم سری بزنید.

هدیه ی پکیج سالن ‌های ماساژ

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، در کنار ارسال گل به ایران، راه های بسیاری برای خوشحال کردن افراد وجود دارد.

یکی از این راه ها، خرید پکیج های ویژه ی بسیاری از مراکز زیبایی است. چه چیز بهتر از وقت گذراندن در یکی از بهترین اسپاها و سالن های ماساژ شهر.

خبر خوشحال کننده اینکه با گشت و گذار در بسیاری از سایت ها می توانید خدمات ماساژ، پاکسازی پوست، آرایشگاه، اسپا، خدمات ناخن، آب درمانی و…. را با تخفیف و پرداخت مبلغی کمتر از ارزش واقعی رزرو کرده و با این پکیج ها عزیزانتان را به چند ساعت آرامش مطلق مهمان کنید. هدیه دادن آرامش و ریلکسیشن می تواند یکی از بهترین هدیه هایی برای ساکنین شهرهای بزرگ مثل تهران باشد.

3 سورپرایز کردن افراد از راه دور

تدارک سفر تفریحی از خارج کشور

هدیه دادن بلیط یا هزینه های یک سفر تفریحی، می تواند یک انتخاب عالی برای سورپرایز یا تشکر از عزیزانتان باشد.

این کار، با هماهنگی با یک آژانس مسافرتی در ایران برای عزیزانتان بسیار آسان می شود. یک سفر به کیش یا حتی یک سفر 5 روزه به یکی از اقامتگاه‌های بوم گردی در یکی از شهرهای زیبا و تاریخی می تواند هیجان انگیز باشد. اقامتگاه ‌های بوم گردی و هتل ‌های سنتی مطابق با ساختار معماری تاریخی آن منطقه شاید یکی ار بهترین گزینه های انتخاب برای هدیه دادن به پدر و مادرتان بوده و آن ها را خوشحال می کند. ضمن اینکه بسیار ارزان و مقرون به صرفه نیز می باشند. این اقامتگاه ها از شمال تا جنوب در شهرهای محتلف ایران دایر شده اند.

4 سورپرایزکردن افراد با ارسال گل و هدیه

ارسال خرس و شکلات به ایران برای سورپرایز کردن

خرس های پارچه‌ای بزرگ و رنگی، تنها مخصوص بچه ها نبوده و بسیاری از بزرگترها نیز عاشق این عروسک های دوست داشتنی هستند؛ بنابراین اگر دوست، همسر، فرزند، همکار، برادر یا خواهر شما با دیدن یک خرس بامزه به شدت هیجان زده می شود، پیشنهاد می کنیم با خرید و سفارش این عروسک های دوست داشتنی حال خوب را به آن ها هدیه کنید.

بسته های جذاب شکلات یک پیشنهاد جذابی بوده که در کنار ارسال گل به ایران می تواند عزیزانتان را به شدت شگفت زده کند؛ می توانید خرس و شکلات خود را نیز به گل فروشی های آنلاین ایران سفارش داده، تا برای عزیزانتان ارسال گردد.

5 سورپرایزکردن افراد با ارسال گل و هدیه

نکات سورپرایز کردن افراد در ایران از راه دور

1- مهم ترین نکته در ارسال هدیه به ایران، پیدا کردن فروشگاه و وب سایت های قابل اعتماد می باشد. سایت هایی که خیال شما را از بابت ارائه ی خدمات با کیفیت و تحویل به موقع هدیه، راحت می کند. برای تشخیص فروشگاه های معتبر، داشتن نماد اعتماد از وزارت بازرگانی بوده که در صفحه اول در قسمت انتهای سایت قرار دارد. توجه کنید که نماد اعتماد نباید منقضی شده باشد تا با خیال راحت از آن فروشگاه خرید کنید.

2- داشتن پروتکل امن SSL یکی از موارد مهم بوده تا شما با خیال راحت وب سایت را بررسی کرده و به خرید بپردازید، پروتکل امنSSL امنیت اطلاعات شما را در آن سایت تامین می کند. سایت های دارای پروتکل امنSSL به راحتی قابل تشخیص بوده و کافی است به آدرس وب سایت توجه کنید که با //:https شروع شود.

3- سعی کنید با شماره تماس پشتیبانی تماس بگیرید. در صورتی که شماره پشتیانی پاسخگو نباشد، شرکت معتبر نیست.

4- نظر مشتریان صادقانه ترین نظر است. اسم آن شرکت را در گوگل مپ سرچ و ریویو های مشتریان آن شرکت را مطالعه کرده و امتیاز های داده شده را با دقت بررسی کنید.

5- شرکت های فعال قطعاً شبکه های اجتماعی فعالی خواهند داشت. حتماً شبکه اجتماعی آن ها را چک کنید. فعال بودن آن نشان دیگری از پویا بودن آن شرکت یا وب سایت می باشد.

6- برای انتخاب گل فروشی آنلاین به این نکته دقت کنید که عکس گل ها توسط شرکت گرفته شده و متعلق به شرکت و وب سایت های دیگر نباشد.

7- داشتن درگاه پرداخت بین المللی برای پرداخت مبلغ کالا به یورو یا دلار و قبول کردن مسترکارت و ویزا کارت و …

“سلب‌ مسئولیت: فن تریکس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.”

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
golsetan.com




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا