لپ تاپ و کامپیوتر

حل مشکل عدم نمایش نوتیفیکیشن ها در سیستم عامل مک mac OS

حل مشکل عدم نمایش نوتیفیکیشن در سیستم عامل مک

اگر جزو کاربران سیستم عامل های مک Mac می باشید و متوجه شده اید که سیستم شما به شکل مرموزانه ای نوتیفیکیشن ها و اعلان ها را نشان نمی دهد و در طول مدتی که پشت سیستم نشسته اید هیچ گونه اعلانی دریافت نکرده اید، به احتمال زیاد ری استارت کردن سیستم باید مشکل را حل کند. اما اگر بعد از ری استارت باز هم مشکل حل نشد، می توانید از راه حل زیر استفاده کنید. البته این راه حل بدون ری استارت کردن سیستم هم مشکل را حل می کند.

1 عدم نمایش نوتیفیکیشن در macOS

یکی از کاربران می گوید: من به تازگی مک بوک پرو (MacBook Pro) خود را به آخرین ورژن سیستم عامل مک یعنی High Sierra آپدیت کردم اما بعد از آپدیت متوجه شدم که دیگر هیچ گونه نوتیفیکیشن و اعلانی برایم نمایش داده نمی شود. از طرفی هم نمی توانم سیستمم را برای حل مشکل ریبوت کنم. خاموش کردن و ری استارت سیستم هم برایم ممکن نیست، زیرا چندین تب و صفحه روی سیستم باز بوده و چندین برنامه و اپلیکیشن هم در حال اجراست که به هیچ وجه نمی توانم بیخیال آن ها شوم. به همین دلیل از قابلیت بسیار سودمند Activity Monitor که در سیستم عامل مک قرار داده شده است، استفاده می کنم.

Activity Monitor به شما اجازه می دهد، هر چیزی که روی سیستم عامل مک در حال اجرا است را مشاهده کنید. حتی همه ی چیزهایی که در پس زمینه در حال اجرا است و به طور عادی دیده نمی شوند نیز با استفاده از این قابلیت قابل رویت است. یعنی میزان CPU و حافظه ای که توسط هر کدام از برنامه های در حال اجرا استفاده می شود را می توانید ببینید. بنابراین من از این ویژگی یعنی Activity Monitor برای حل مشکل عدم نمایش نوتیفیکیشن ها استفاده می کنم.

کار را با باز کردن یک جستجوگر جهت یافتن اپلیکیشن ها و دسترسی به آن ها شروع کنید. زمانی که پوشه ی اپلیکیشن ها را یافتید، روی آن کلیک کرده و پوشه را باز کنید.

2 عدم نمایش نوتیفیکیشن در macOS

سپس پوشه ی ” Utilities ” را یافته و روی آن کلیک کنید.

3 عدم نمایش نوتیفیکیشن در macOS

در پنجره ای که باز می شود اولین چیزی که مشاهده می کنید Activity Monitor می باشد که باید روی آن کلیک کرده و آن را لود کنید.

4 عدم نمایش نوتیفیکیشن در macOS

بعد از این که Activity Monitor باز شد، در سر برگ پنجره روی گزینه ی ” Process Name ” کلیک کرده تا تمامی فرآیندها به ترتیب حروف الفبا مرتب گردد. این کار باعث می شود که یافتن Notification Center جهت سازمان دهی اعلان ها برایتان راحت گردد.

5 عدم نمایش نوتیفیکیشن در macOS

همچنین می توانید عبارت ” Notification Center ” را در نوار جستجویی که در گوشه ی راست و بالای صفحه قرار دارد نوشته و آن را جستجو کنید.

6 عدم نمایش نوتیفیکیشن در macOS

به محض این که Notification Center را یافتید آن را انتخاب کرده و روی دکمه ی “Stop Process ” کلیک کنید.

” Stop Process ” آیکونی است که در گوشه ی بالایی سمت چپ قرار گرفته و دارای علامت ضربدر X می باشد.

7 عدم نمایش نوتیفیکیشن در macOS

اکنون پنجره تائید ظاهر می شود که باید روی دکمه ی ” Quit ” کلیک کنید.

8 عدم نمایش نوتیفیکیشن در macOS

مرکز اعلان ها خاموش شده و در واقع غیر فعال می شود. سپس سیستم به صورت اتوماتیک و خود به خود مجددا اعلان ها را روشن می کند. اکنون باید نوتیفیکیشن ها را طبق معمول دریافت کنید. در ضمن ممکن است نوتیفیکیشنی مربوط به بکاپ گیری که قبلا دریافت نکرده بودید را اکنون دریافت کنید. پس برای آن نیز آماده باشید.

همچنین می توانید برای حل مشکل امنیتی macOS به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> آموزش حل مشکل امنیتی MacOS <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
howtogeek




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا