راهنمای خرید

راهنمای خرید ساعت مچی رولکس Rolex

رولکس از انواع ساعت هایی است که بسیار گران قیمت می باشد و نمی توان سرسری و بدون تحقیق نسبت به خرید آن اقدام کرد. بنابراین بهتر است قبل از خرید آن تحقیقات لازم را انجام دهید و راهنمای خرید آن را بررسی کنید تا زحمت و پولتان به هدر نرود.

در ابتدا نوع کاربرد این ساعت را مشخص کنید. یعنی کی و چرا رولکس؟ برای چه کسی می خواهید بخرید؟ در چه مکان و زمان هایی باید استفاده شود؟ سپس بر اساس این عوامل نوع ساعت را انتخاب کرده و به سراغ آن بروید. از آنجایی که ساعت های جعلی رولکس زیادی در بازار موجود است، سعی کنید از مکانی با فروشندگان قابل اعتماد خریداری کنید.

چه زمانی و چرا رولکس؟

1- بودجه ی لازم را تهیه کنید.

اگر بودجه و اطلاعات کافی برای خرید این برند را ندارید و به امید خرید اقساطی به فروشگاه مراجعه می کنید، باید بدانید که ریسک خرید یک ساعت جعلی را افزایش داده اید. چرا که این ساعت ها از قیمت بالایی برخور دارند و بسیار لوکس و لاکچری می باشند. معمولاً به دلیل قیمت بسیار بالای آن افراد بسیار سطح بالا و پولدار نسبت به خرید آن اقدام و از آن استفاده می کنند. اگر پول کافی ندارید و نتوانید خود را نزد فروشنده، سطح بالا و باکلاس نشان دهید، از شما و موقعیتتان سوء استفاده کرده و به اطلاعات ضعیف شما در این باب پی خواهند برد که فرصت خوبی برای کلاهبرداری می باشد. در این شرایط احتمال مورد سوء استفاده واقع شدن را از خود دور کنید.

1 ساعت مچی رولکس

2- زمان خرید

از آنجایی که رولکس بسیار با ارزش است، بهتر است آن را برای هدیه دادن به افراد مورد علاقه ی خود خریداری کنید. اگر می خواهید برای خودتان بعد از یک واقعه ی مهم یا یک موفقیت بزرگ بخرید تا به دلیل حس نوستالژیک و یادگاری که نسبت به آن پیدا می کنید، مانند چشمان خود از آن محافظت کرده و هیچگاه نتوانید از خود دور کنید.

3- نوع کاربری

در خرید ساعت بسیار دقت داشته باشید که چه نوع از آن را خریداری می کنید. به طوری که اگر روزی به هر دلیلی تصمیم به فروش آن گرفتید، ضرر مالی نکرده باشید. به طور کلی هنگام خرید ساعت رولکس در نظر داشته باشید که آیا روزی قصد فروش آن را خواهید داشت یا خیر؟ در صورتی که قرار است روزی فروخته شود، نوع گارانتی دار آن را انتخاب کنید.

2 ساعت مچی رولکس

4- چه زمانی می خواهید از آن استفاده کنید.

قبل از خرید حتماً این نکته را در نظر بگیرید که در چه زمان و مکان هایی می خواهید ساعت را به دست خود ببندید. آیا همیشه؟ در مواقعی خاص؟ در موقعیت هایی مخصوص با لباس های خاص؟ این موارد بسیار مهم است، زیرا باید مدل و نوع ساعت با نوع لباس هایتان همخوانی داشته باشد و به قولی ست شوند. از طرفی به دلیل اینکه هزینه زیادی برای خرید آن می پردازید، به هیچ وجه ساعتی نخرید که فقط گاهی مواقع به دردتان بخورد. پس اگر ساعت دیگری ندارید و رولکس تنها ساعت شما است که همیشه و در همه جا مورد استفاده ی شما قرار می گیرد، بهتر است نوع کلاسیک یا اسپرت آن را انتخاب کنید. تا حد امکان از خرید ساعت هایی که با هر لباس و کت و شلواری ست نمی شوند و مخصوص مجالس خاص و رسمی می باشند بپرهیزید.

3 ساعت مچی رولکس

5- مدل را انتخاب کنید.

براساس موارد ذکر شده، مدل ساعت خود را انتخاب کنید. معمولاً ساعت های رولکس در سه مدل اسپرت، مجلسی و رسمی می باشند.

– ساعت های اسپرت همان طور که از نامشان پیداست برای استفاده در هر موقعیت و با هر لباسی مناسب بوده و همه ی افراد با هر سن و سلیقه و موقعیت اجتماعی می توانند از آن استفاده کنند. مدل های Daytona، Explorer I و II، Sea-Dweller Deepsea، Submariner، Yachtmaster جزء این دسته از ساعت ها می باشند.

– ساعت های رسمی برای مجالسی رسمی و اداری مناسب است. Air King، Datejust II، Day-Date II، Oyster Perpetual از جمله ساعت های رسمی هستند که در کنار کت و شلوار و لباس رسمی جلوه ی بسیار زیبایی دارند.

– ساعت های مجلسی که طراحی بسیار ظریف و پر زرق و برق دارند، معمولاً از طلا یا فلزات گرانبها ساخته شده اند. این ساعت ها مناسب هر مکانی نبوده و برای هدیه ی ازدواج یا مجالس این چنینی مناسب است.

6- ساعت را فقط از نمایندگی های رولکس خریداری کنید.

در انتخاب یک ساعت مناسب برای فردی خاص یا خودتان، نهایت تلاش و دقت لازم را داشته باشید. به علاوه اینکه شما برای آن بسیار هزینه می کنید. پس حوصله کنید و برای خرید به نماینگی های مخصوص و معتبر مراجعه کنید. زیرا هم با مشاوره ی فروشندگان بهترین و مناسب ترین انتخاب را براساس نیازتان خواهید داشت و هم از اصل بودن ساعت آسوده خاطر می شوید.

7- اگر قصد خرید ساعت رولکس دسته دوم را دارید، توجه داشته باشید که در خرید آن نیازمند دقت بیشتری نسبت به خرید یک ساعت نو هستید.

زیرا خطر تقلبی بودن ساعت بسیار بالاست و قیمت آن تمام شده نیست. بنابراین ممکن است فروشنده قیمتی بسیار بیشتر از ارزش واقعی آن را به شما بگوید. به علاوه ممکن است ساعت چندین بار تعمیر و قطعات اصلی آن تعویض شده باشد. پس در این مورد نیز نهایت دقت را داشته باشید.

4 ساعت مچی رولکس

8- مشخصه های رولکس را بشناسید.

مشخصه های رولکس را خصوصاًَ اگر از مکان هایی غیر از نمایندگی خریداری می کنید یا قصد دارید ساعتی دست دوم بخرید بشناسید. بهتر است بعد از اینکه مدل مورد نظرتان را انتخاب کردید، در مورد لوگو، فونت، سایز، شماره ی مرجع و محل ثبت آن، حکاکی ها و محل هایی که این حکاکی ها انجام می شود تحقیق کرده و اطلاعات کافی درباره ی آن داشته باشید.

5 ساعت مچی رولکس

در پایان برای اطلاع از نحوه خرید ساعت مچی مناسب برای آقایان به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> راهنمای خرید ساعت مچی مناسب آقایان <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
3 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

مشخصات کاملشم بگین

احمد رحمانی

ای کاش مشخصاتشم کامل میگفتید…

احمد رحمانی

سلام یعنی امکان داره تو فروشگاه های کوچیک ام تقلبی باشه؟؟؟؟
کاش مشخصات کاملش رو میگفتید تا دقیق بدونیم…

دکمه بازگشت به بالا