آموزش های ویدئوییجوانان

چگونه گل سینه و یقه را روی کت داماد وصل کنیم؟

گل یقه یا جیبی که روی جیب سینه یا یقه ی کت داماد نصب می شود، معمولاً دسته گلی بسیار کوچک است که با چند عدد گل، برگ و گیاه سبز و روبانی کوچک ساخته می شود؛ و با توجه به سلیقه ی افراد با دسته گل و یا با دستبند گل عروس ست می شود. که این موضوع در کنار زیبایی نوعی، نماد عشق و دلدادگی نیز دارد. انتخاب گلی که مناسب این کار باشد در زیبایی کار بسیار اهمیت دارد. اما مهمتر از آن، نحوه صحیح و اصولی وصل کردن گل سینه روی کت داماد است؛ که می تواند زیبایی آن را چند برابر کند. شاید کاملاً ساده و ابتدایی به نظر برسد، اما اگر اصول آن رعایت نشود ممکن است در حین حرکت از جایش تکان خورده، بیفتد و به جای زیبایی، جلوه ای مسخره به خود بگیرد. پس با ما همراه باشید و با در نظر گرفتن چند نکته ی ریز برای وصل کردن گل سینه روی کت داماد، در مراسم ها خوش بدرخشید.

نکات مهم وصل کردن گل سینه روی کت داماد

1- انتخاب صحیح گل سینه

رنگ گل سینه هر چه با رنگ کت داماد در تضاد باشد بهتر است؛ زیرا بیشتر به چشم می آید. اگر کت و شلوار مشکی بوده و قصد دارید گل سینه را با دست بند یا دسته گل عروس که لباس تور سفید به تن دارد ست کنید، گل رز قرمز بهترین انتخاب است. زیرا رنگ قرمز، هم با رنگ سفید در تضاد بوده و هم با رنگ مشکی کت و شلوار داماد به خوبی ست می شود. گل رز قرمز نیز خود نماد عشق است.

با این حال هیچ قانونی برای رنگ و نوع گل وجود نداشته و کاملاً سلیقه ای است. تنها نکته ای که باید رعایت کنید تضاد رنگی گل سینه، لباس و کت داماد است.

2- سوزن ته گرد سر مرواریدی برای این کار لازم است.

دقت داشته باشید که سر مرواریدی سوزن ته گرد باید هم رنگ کت باشد؛ تا پنهان شده و به چشم نیاید. در ضمن سوزن ته گرد ضخیم و بزرگ تهیه کرده تا توانایی نگه داشته گل را داشته باشد.

3- گل سینه را همیشه باید سمت چپ کت داماد وصل کنید.

از شانه ی چپ داماد 10 سانتی متر به سمت پایین اندازه زده و محل قرار گرفتن گل را مشخص کنید. زیرا گل سینه معمولاً باید 10 سانتی متر از شانه کت داماد پایین تر باشد.

1 نحوه وصل کردن گل سینه داماد

4- بعد از مشخص شدن محل وصل کردن گل سینه روی کت داماد، سوزن ته گرد را برداشته و آماده ی نصب شوید.

اگر گل سینه را خودتان درست می کنید، دقت داشته باشید که گل و برگ هایش باید روی فوم اجرا شوند؛ و به گونه ای روی فوم چسبیده شوند که ساقه های گل پنهان بوده و تنها گلبرگ ها و گیاهان سبز کنار آن مشخص باشد. اگر گل سینه را خریداری می کنید، سعی کنید چنین چیزی بیابید که در تصویر نیز کاملاً مشخص است. هر چه ساقه ها پنهان تر باشد گل سینه زیباتر است. به علاوه نصب آن نیز بسیار آسان تر می باشد. فوم با استفاده از سوزن ته گرد روی پارچه وصل می شود.

– دقت داشته باشید که گل سینه را هیچگاه داخل جیب کت داماد نگذارید. اگر قصد وصل کردن گل سینه را روی یقه کت دارید، هیچگاه گل را در بریدگی (مانند جا دکمه) که روی یقه ی کت است قرار ندهید. گل سینه را چه روی سینه، چه روی یقه وصل کنید، حتما باید آن را روی پارچه کت وصل کنید.

5- برگ های گل سینه را با چند سوزن روی کت محکم کنید؛ تا گل سینه به صورت صاف روی کت داماد چسبیده و حالتی معلق و آویزان نداشته باشد.

6- برای اطمینان از اینکه گل سینه روی کت محکم بوده و به هیچ وجه تکان نمی خورد و نمی افتد، سوزن را بعد از عبور دادن از جیب به لایه ی زیرین جیب رسانده (مانند آنچه در تصویر می بینید) و آن را روی کت محکم کنید.

دقت داشته باشید که سر سوزن باید به سمت بیرون برگردد. یعنی سر و ته سوزن در یک امتداد باشند تا نوک سوزن وارد بدن نشود.

7- برای ست کردن دستبند گل عروس با گل سینه ی کت داماد، دستبند عروس باید روی دست راست بسته شود؛ تا وقتی عروس و داماد رو به روی هم قرار گرفته و عروس دست خود را روی سینه ی داماد می گذارد، کنار هم قرار گرفتن گل ها جلوه ی زیبایی ایجاد کند.

می توانید گل را روی روبانی چسبانده و روبان را دور دست ببندید.

5 نحوه وصل کردن گل سینه داماد

8- گل سینه را می توان به عنوان گل سر نیز روی سر گذاشت.

6 نحوه وصل کردن گل سینه داماد

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا