سرگرمی و اوقات فراغت

چگونه پاکت ساندیس را منفجر کنیم؟

نحوه منفجر کردن پاکت ساندیس

پریدن روی ساندیس و ترکاندن آن، از قدیم الایام تا به امروز سرگرمی بسیار جذاب و مهیجی برای کودکان و بزرگسالان بوده است. جالب است بدانید، اگر چه این کار ممکن است بسیار ساده و ابتدایی به نظر برسد و اصلاً نیازی به آموزش نداشته باشد، اما اگر اصول آن را بلد نباشید، ساندیس پاره شده و آن گونه که می خواهید با هیجان نمی ترکد. شاید هم تاکنون بسیار این اتفاق را تجربه کرده باشید و هیچ وقت نتوانسته باشید ساندیس را آن گونه که باید بترکانید. اما به خودتان امیدوار باشید! برای اینکه بتوانید ساندیس را به گونه ای منفجر کنید که محتویات آن یکباره بیرون پاشیده، صدای انفجار ایجاد کرده و از این کار ساده نهایت لذت را ببرید، با فن تریکس همراه شوید تا نکات مربوط به آن را بیاموزید.

برای ترکاندن ساندیس هایی که داخل آن ها نی زده اید و مقداری از آن را خورده اید، یا شاید همه ی آبمیوه را خورده و داخل آن را با آب پر کرده اید:

1- ساندیس را روی زمین بگذارید، به گونه ای که بالای ساندیس یعنی محلی که نی قرار دارد پشت تان قرار گیرد.

1 نحوه ترکاندن پاکت ساندیس

2- بالا پریده و روی ساندیس فرود آیید، به گونه ای که ابتدا پاشنه ی پاهایتان روی زمین آید و محکم روی قسمت بالایی ساندیس، یعنی جایی که نی وارد شده است کوبیده شود.

2 نحوه ترکاندن پاکت ساندیس

3- ترکاندن ساندیس با این متد، بهترین، جذاب ترین و ایمن ترین روش برای زمانی است که می خواهید اطرافیانتان را بترسانید؛ همچنین گوش هایتان اذیت نشده و محتویات داخل ساندیس نیز کثیفتان نمی کند.

3 نحوه ترکاندن پاکت ساندیس

برای منفجر کردن ساندیس هایی که خورده ولی نی آن را نگه نداشته اید؛ یا شاید هم خودتان آن را نخورده اید و تنها پاکت آن را یافته اید:

1- با وسیله ای مثل نی داخل پاکت ساندیس را کاملاً باد کنید.

در این متد، ساندیس را باید به گونه ای روی زمین بگذارید که طرف طرح دار آن یعنی جایی که سوراخ نی وجود دارد، رو به رویتان بوده و طرف آلومینیومی و بدون طرح آن روی زمین قرار گیرد. به علاوه برعکس روش قبل، این بار بالای ساندیس یعنی محلی که نوشته شده “از اینجا باز شود” و اکنون سوراخ است، باید جلویتان باشد؛ تا زمانی که روی آن می پرید، انگشتان پا روی سوراخ نی را پوشانده و هوا را داخل آن حبس کنند تا بتواند منفجر شود. این بار باید بلندتر پریده و عکس روش قبل که با پاشنه روی ساندیس پریدید، این بار با تمام سطح پا روی ساندیس فرود آیید.

2- آماده شده و تا جایی که می توانید، با تمام قوا بالا پریده و روی ساندیس فرود آیید.

کفش هایتان باید تخت بوده و تقریباً 10 سانتی متر از پاشنه ی پاها باید روی انتها و گوشه های پاک ساندیس قرار گیرد. انگشتان پا نیز باید سوراخ را پوشش داده و هوای داخل آن را حبس کند.

3- اگر تمام مراحل کار را با دقت کامل انجام دهید، ساندیس به گونه ای جذاب و دوست داشتنی با یک صدای “بوووم” جالب می ترکد.

هر چه محکم تر و با قدرت بیشتری روی ساندیس بکوبید، هوا شدیدتر از آن خارج می شود. در واقع پاکت ساندیس جر خورده و صدای آن زیباتر می شود.

در پایان با مطالعه مقالات زیر در وب سایت فن تریکس با آموزش طراحی ساعت شنی و طرز ساخت استند پاپ کیک نیز آشنا شوید.

>>> آموزش طراحی و نقاشی ساعت شنی <<<

>>> آموزش طرز ساخت استند پاپ کیک <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
2 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
سحر

سلام.باورتون نمیشه. با خواندن این مطلب خاطرات دوران دانشجوییم زنده شد.منم از این کارا خیلی داشتم.مخصوصا شبای امتحان تو خوابگامون. یادش بخیر و مرسی از شما

هدیه

تاحالا به فکرم نرسیده بود.خیلی بامزس.

دکمه بازگشت به بالا