پوشاک

اصول ست کردن پالتو و دامن بلند با چکمه و بوت

شاید شما هم بخواهید در فصل زمستان یک تیپ خاص با پوشیدن دامن یا پالتویی بلند داشته باشید. قطعاً لباس هایی در کمدتان یافت می شوند که با آن ها به راحتی جزء خانم های خوش تیپ با ظاهری آراسته خواهید بود. با خواندن این مقاله به شما خواهیم گفت که در فصل زمستان چه تیپی مناسب است تا لباس های خود را به درستی ست کنید. همچنین می توانید بهترین و مناسب ترین بوت و چکمه را انتخاب کنید.


برای اطلاع از نحوه ست کردن بوت آگ با انواع لباس و اصول ست کردن تاپ و دامن به لینک های زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> نحوه ست کردن بوت آگ با انواع لباس <<<

>>> اصول ست کردن تاپ و دامن <<<


چکمه های تخت

برای دامن بلند و ماکسی چکمه های تخت بسیار مناسب است و خانم ها را خوش تیپ می کند. پس اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که در زمستان دامن می پوشید، بدانید که بهترین چکمه برای دامن، چکمه ها و بوت های تخت می باشد. در مورد نوع و مدل چکمه های تخت مناسبِ دامنِ بلند نیز بگوییم که خوشبختانه همه ی انواع این چکمه ها اعم از چکمه های تا زانو، بالای زانو، بوت ها و چکمه های بند دار، زیپ دار، چکمه های سوارکاری، چکمه هایی که مدل پوتین های سربازی هستند و چکمه های ویکتوریا برای پوشیدن با دامن مناسب می باشند. به یاد داشته باشید که هر چه چکمه ای که با دامن ست می شود ساده تر باشد تیپ شما جذاب تر به نظر می رسد.

1 ست پالتو با چکمه

اما برای پالتو و خصوصاً پالتوهای بلند بهتر است از چکمه های تخت استفاده نشود. اگر چه ست کردن پالتو و چکمه های تخت چندان هم بد به نظر نمی رسد، اما بهتر است پالتوهای بلند با بوت های پاشنه بلند پوشیده شوند.

نیم بوت

از آنجایی که پوشیدن بوت های ساق دار و خصوصاً تا زانو با پالتو های بلند چندان جالب نیست و جلوه ای غیر طبیعی به تیپ فرد می دهد، بهتر است با پالتوهای بلند، نیم بوت های پاشنه دار پوشیده شود. نیم بوت ها جزء آن دسته از پاپوش های بسیار پرطرفداری هستند که تقریباً با هر نوع تیپی می توانند ست شوند. یعنی هم می توان آن ها را با پالتوهای بلند و هم با پالتو و کت های کوتاه پوشید. اما پوشیدن نیم بوت با دامن بلند توصیه نمی شود. زیرا برای خوشتیپ تر جلوه دادن تیپ زمستانی با دامن، باید بوت هایی با آن پوشیده شود که لبه ی انتهایی بوت از زیر دامن مشخص نشود تا هنگام راه رفتن یا نشستن که ممکن است دامن کمی بالا رود و کنار زده شود، به هیچ وجه ساپورت یا شلواری که زیر دامن پوشیده اید مشخص نشود.

کفش های پاییزی

کفش های اسپرت پاییزی با پالتوهای بلند زیباتر به نظر می رسند. اما با دامن بلند تیپ بسیار زننده ای ایجاد می کنند. تقریباً ست کردن دامن با بوت کمی سخت تر از ست کردن پالتوی بلند با کفش می باشد. اگر در فصل زمستان یک بوت مجلسی برای دامن ماکسی می خواهید، باید توجه داشته باشید که کفش یا نیم بوتِ پاشنه بلندِ جلو بسته ی گرد اصلاً برای دامن های ماکسی مناسب نیستند. زیرا در زیر دامن مانند نقاشی های کودکان، تنها یک گردی به عنوان پا دیده می شود. اما در صورتی که نیم بوت مجلسی و زمستانی را برای دامن های ماکسی انتخاب می کنید سعی کنید از نوعی باشد که قسمتی از پا در آن دیده شود. مثلاً پاشنه یا نوک انگشتان هنگام راه رفتن و نشستن پیدا باشند. البته این بوت ها ممکن است کمی برای فصل زمستان مناسب نباشد اما مجلسی است. به جای آن می توانید جنس دامن ماکسی را به گونه ای انتخاب کنید که کمی پاهایتان را گرم نگه دارد.

کفش های اسپرت به دلیل اینکه هر دو سبک دخترانه و پسرانه را دارند، به هیچ وجه مناسب ست کردن با دامن نیستند. در مورد پالتو نیز باید بگوییم که، اگر در پاییز پالتویی بلند می پوشید، به هیچ وجه کفش عروسکی و بهاری مناسب آن نیستند و این تضاد باعث به هم خوردن تیپ شما می شود. باید بدانید که حتی اگر هوا چندان مستلزم پوشیدن بوت هم نیست و فقط سرد بوده و برف و بارانی روی زمین نمی باشد، کفش مناسبی که باید با پالتوی بلند پوشیده شود نیم بوت و یا کفش اسپورت است.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
liveabout




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا