زیبایی

چگونه خودمان در خانه از کرم صاف کننده مو استفاده کنیم؟

موهای صاف و لَخت همیشه زیبا و شیک بوده و طرفداران زیادی داشته است و هیچگاه از مد نمی افتد. به همین دلیل مردم دائماً به دنبال صاف و لخت کردن موهایشان هستند؛ و روش هایی که بتوان از طریق آن این کار را انجام داد را جستجو می کنند. صاف کردن دائمی موها بهترین روش برای این هدف است. اما نیاز به مراقبت های ویژه و فراوان و البته صبر و حوصله دارد؛ تا نتیجه هر چه بهتر از آب درآید. برخی حوصله ی انجام این روش و وقت مراقبت های ویژه ی آن را ندارند؛ به همین دلیل به دنبال کرم صاف کننده ی مو می روند. این کرم ها که با گرما فعال شده و عملکرد خود را نشان می دهند، موها را به صورت موقت صاف، لخت، نرم و لطیف می کنند.


همچنین می توانید با مراجعه به لینک زیر از وب سایت فن تریکس طرز ساخت ماسک مو را بیاموزید.

>>> طرز ساخت ماسک مو <<<


استفاده از کرم صاف کننده مو به نظر می رسد کمی پیچیده باشد. اکثراً فکر می کنند برای صاف و لخت کردن مو حتی با استفاده از کرم نیز باید به سالن های آرایشی مراجعه کنند. اما واقعاً این گونه نیست. اگر واقعاً به هر دلیلی نمی توانید به سالن بروید، با ما همراه شوید تا با استفاده از کرم صاف کننده مو، به راحتی در منزل موهایتان را صاف کنید.

برای استفاده از کرم صاف کننده ی مو

1 طرز استفاده از کرم صاف کننده مو

1- موهایتان قبل از استفاده از کرم صاف کننده مو باید کاملاً تمیز باشد.

یک کرم نرم کننده ی مو، با هر برند و ویژگی هایی که فکر می کنید برایتان مناسب است را تهیه کنید. سپس قبل از استفاده از کرم صاف کننده مو، موهایتان را به طور کامل بشویید. حوله ای را به دور مو ها پیچیده و خوب بچلانید؛ تا آب اضافی آن خارج شده و موها نمناک باشد. سپس موهایتان را شانه کرده و گره و در هم پیچیدگی موها را کاملاً از بین ببرید. سپس آن ها را آماده ی استفاده از کرم صاف کننده مو کنید.

2- مقداری کرم صاف کننده مو کف دستهایتان ریخته و با کشیدن کف دست ها روی هم آن را در دست پخش کنید.

سپس از ریشه ی موها شروع کرده به سمت انتهای مو کرم را روی موها پخش کنید. از انگشتانتان نیز کمک گرفته و کرم را لا به لای موها بزنید؛ تا کرم در تک تک تارهای مو به طور یکنواخت پخش شود. این کار را تا جایی که لازم است تکرار کرده تا همه ی موها با کرم پوشش یابند.

3- بعد از پوشش کامل موها با کرم، از یک شانه استفاده کنید.

این کار باعث می شود کرم به صورت یکنواخت روی موها پخش شود.

4- حال همه ی موهایتان را به 3 تا 4 قسمت تقسیم بندی کرده و گیره بزنید.

5- در تقسیم بندی موها از پایین ترین قسمت شروع کنید، گیره را باز کرده و برس گرد را زیر آن دسته مو قرار دهید.

سشوار را روی دسته مو گرفته و با حرکت برس گرد از ابتدای موها به سمت انتهای موها سشوار بزنید. از آنجایی که کرم صاف کننده مو با گرما فعال می شود، این مرحله باعث می شود کرم کار خود را انجام دهد. کرم با حرارتی که روی آن اعمال می شود، موج ها و قسمت های وزوزی موها را از بین برده و تارهای مو را صاف و لخت می کند. این کار را آنقدر تکرار کنید تا دسته ی مویی که در دست دارید کاملاً خشک شود.

6- این مرحله یعنی برس کشیدن و سشوار زدن را برای همه ی قسمت های مو یکی یکی تکرار کرده تا همه ی موها خشک شود.

7- در پایان موهایتان به همان صافی و لطافتی می رسد که در سالن های آرایشی تجربه اش می کنید.

با انجام این کار در خانه به راحتی می توانید هر زمان که لازم بود بدون صرف وقت و هزینه ای زیاد موهایی نرم، لطیف، لخت و صاف همچون هنر دست آرایشگران ماهر داشته باشید. البته ناگفته نماند که برای حصول بهترین نتیجه، بهترین نوع کرم صاف کننده مو را نیز باید متناسب با نوع موها و میزان وز بودن آن انتخاب کنید.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
stylecraze




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا