خانه و کاشانه

دکورهای مناسب برای تزئین تخت هایی که تاج تخت ندارند

آموزش ساخت تاج برای تخت های بدون تاج

اگر تخت شما تاج ندارد و می خواهید به آن جلوه ی خاصی دهید، در ادامه با فن تریکس همراه باشید.

1- استفاده از جایگزین های تاج تخت

1 انواع دکور برای تخت بدون تاج

اگر می خواهید تختتان متنوع باشد و دکور اتاقتان را تغییر دهید یا صرفاً بودجه کافی برای خرید تخت هایی با تاج های آنچنانی ندارید، می توانید با تزئین دیوار پشت تخت به خواسته تان برسید. به علاوه با این کار می توانید خلاقانه تر فکر کرده و حتی کمی هم فضای اتاقتان را بیشتر کنید.

2- اضافه کردن یک قفسه

2 انواع دکور برای تخت بدون تاج

اضافه کردن یک قفسه بالای تخت و گذاشتن مجسه، نقاشی و کارهای هنری مورد علاقه تان در آن می تواند ایده ای بسیار جذاب و مدرن برای تزئین اتاق خواب و بالای تختتان باشد. برای اتاق خواب های کوچک هم این قفسه یک فضای به دردبخوری خواهد بود. اضافه کردن چند لامپ در کنار تخت هم علاوه بر پر کردن فضا و تکمیل زیبایی اتاق هنگام مطالعه قبل از خواب بسیار مفید و کاربردی واقع می شوند.

3- یک انتخاب پر شاخ و برگ

3 انواع دکور برای تخت بدون تاج

اگر دیواری به شلوغی و جذابی این دیوار را داشته باشید، اصلاً به یاد تاج تخت هم نمی افتید. استفاده از این گونه تزئینات به قطع یقین اتاقتان را از هر اتاق خوابی که در دنیا وجود دارد متمایز کرده و تنوع خاص و بی نظیری برای عوض کردن دکور یک اتاق به شمار می رود.

4- دیوارتان را به یک نقطه کانونی (مرکز توجه) تبدیل کنید.

4 انواع دکور برای تخت بدون تاج

این عکس به خوبی نشان می دهد که چگونه فقط یک دیوار و یک کاغذ دیواری ساده می تواند دکور اتاق خواب را به طور کل تغییر داده و به شکل چشمگیری در دکور ساده و شیک اتاق تاثیر بگذارد.

5- اتاقی با یک چشم انداز

5 انواع دکور برای تخت بدون تاج

باید خیلی خوش شانس باشید که بالای تخت یک پنجره و چشم اندازی زیبا داشته باشید. این پنجره ها علاوه بر زیبا کردن اتاق و نور بیشتر، جای تاج تخت را هم پر می کنند. در واقع اگر چنین منظره ای در اتاق خود دارید، بهتر است که تخت بدون تاج تهیه کرده تا تاج جلوی چشم اندازعالی این منظره را نگیرد.

6- دیوار آجری

6 انواع دکور برای تختخواب بدون تاج

اگر در اتاق یک دیوار آجری دارید، چرا باید آن را با تاج تخت بپوشانید؟ این گونه دیوارها در واقع دکورهای بسیار لوکس برای اتاق به شمار می روند. صاحب این اتاق با ترکیب تک رنگ تخت و یک دکور سیاه و سفید ساده و دیوار آجری سفید، فضای فوق العاده ای را برای اتاق خوابش به وجود آورده است.

7- استفاده از کارهای هنری مورد علاقه

7 انواع دکور برای تختخواب بدون تاج

اگر تاج تخت ندارید، اصلاً نگران زیبا نبودن فضای اتاقتان نباشید. فضایی که به لطف نبود تاج تخت به وجود آمده به شما کمک می کند تا یک نقاشی یا قاب عکس هنری را به خوبی روی دیوار به نمایش درآورید و آن را مرکز توجه اتاقتان قراردهید. برای تزئین دیوار پشت تخت با یک قاب یا نقاشی بزرگ، بهتر است از طرح های ساده استفاده کنید.

8- یک نقاشی عالی

8 انواع دکور برای تختخواب بدون تاج

نقاشی با گچ روی دیوار یقیناً یکی از بهترین تزئینات اتاق به شمار می رود. علاوه بر تزئین اتاق و اینکه می توانید هر زمان که دلتان خواست نقاشی روی دیوار را عوض کنید، می توانید روی آن نوشته های خنده دار و یا یادآوری ها و برنامه ریزی هایتان را یادداشت کنید.

9- یک اتاق پر از آرامش

9 انواع دکور برای تختخواب بدون تاج

رنگ کردن یک دیوار در اتاق می تواند بیش تر از چیزی که فکرش را بکنید به اتاقتان جلوه ای زیبا بدهد. اگر تاج تخت ندارید، می توانید دیوار پشت تختتان را رنگ زده و از زیبایی آن لذت ببرید.

مقالات پیشنهادی فن تریکس…

>>> ایده های خلاقانه طراحی تاج تخت <<<

>>> معرفی بدترین فنگ شویی های تاج تخت <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
thespruce




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا