پوشاک

مردان چگونه در هوای گرم بصورت اصولی و خوشتیپ لباس بپوشند؟

تابستان و هوای گرمش اگر چه برای برخی به لطف وجود تعطیلات، لذت بردن از ساحل و شنا در آب گرم، تابش خورشید، انواع میوه های خوشمزه، آبمیوه و اسموتی های خنک، بسیار لذت بخش می باشد. اما همیشه با چالش هایی نیز رو به رو بوده است. یکی از مهمترین این چالش ها نحوه ی لباس پوشیدن آقایان است. اغلب آقایانی که تیپ و قیافه برایشان مهم است همیشه در تابستان این دغدغه را داشته اند که چه تیپی بزنند تا در عین عالی بودن، خنک نیز باشد. مخصوصاً آن هایی که بیشتر اوقات و تقریباً می توان گفت همیشه یک نوع لباس می پوشند.

در این مقاله تلاش کرده ایم راهنمایی هایی را برای اطمینان از خوش تیپ بودن و در عین حال خنک بودن تیپ آقایان ارائه دهیم. پس با فن تریکس همراه باشید.

لباس زیر

1 اصول صحیح پوشیدن لباس تابستانه مردان

مهمترین بخش لباس که در فصل تابستان باید بسیار مورد توجه قرار گیرد لباس زیر است. زیرا حرارت و عرق در این قسمت از بدن بیشتر بوده و عرق سوزی اتفاق معمولی است که همیشه با فصل تابستان همراه است و عاملی بوده که باعث می شود لباس ها و بعضی از شلوارها را نتوان در فصل تابستان پوشید. لباس زیری که مناسب تابستان نبوده و تنگ باشد موجب ایجاد عرق، خارش، قرمزی، بوی بد و التهابات پوستی می شود. پس مهم است که نوعی از آن انتخاب شود که قابل تنفس و رطوبت گیر باشد، تا باکتری و مشکلاتی از این بابت نیز به وجود نیاید.

بنابراین توصیه می شود از شورت ها و لباس زیرهایی استفاده کنید که اولاً نخی بوده و ثانیاً به گونه ای طراحی شده باشد که اندام ها و پاها را از هم دور نگه داشته و حائلی بین آن ها ایجاد کند تا باعث کاهش تماس پوست گردد. در نتیجه اصطکاک و گرما نیز کاهش یافته و عرق سوزی و مشکلات مشابه آن به وجود نمی آید. همچنین با این کار، این قسمت از بدن داغ نشده و خنک می ماند و می توان هر نوع شلواری را پوشید.

2 اصول صحیح پوشیدن لباس تابستانه مردان

دوری از آفتاب

3 اصول صحیح پوشیدن لباس تابستانه مردان

بسیاری از ما و به خصوص آقایان ساعت های زیادی از روز را بیرون از خانه و زیر آفتاب سوزان سپری می کنیم. اما این مسئله کمتر مورد توجه کسی بوده و اصلاً دیده نمی شود. یکی از عوامل مهم رنج بردن از فصل تابستان نیز همین موضوع است. بهترین راه حل در چنین مواقعی، که نقش بسیار مهمی در خوش تیپی افراد ایفا می کند، استفاده از یک کلاه آفتابی مثل کلاه بیسبال یا کلاه پاناما است.

پوشیدن کلاه نه تنها از تابش مستقیم آفتاب بر روی سر جلوگیری کرده و سر را خنک نگه می دارد بلکه خنک بودن سر باعث خنک ماندن و داغ نشدن دیگر اجزای بدن نیز شده و می توان به راحتی هر نوع لباسی را پوشید.


برای اطلاع از نحوه شستن و تمیز کردن کلاه تابستانی به لینک زیر مراجعه کنید.

>>> تمیز کردن و شستن کلاه تابستانی <<<


پاهایتان را خنک نگه دارید.

4 اصول صحیح پوشیدن لباس تابستانه مردان

بوت و کفش های چرم بسته بسیار شیک و پرطرفدار بوده و آقایان اغلب از آن ها در هر شرایط و آب و هوایی استفاده می کنند. اما واقعیت این است که این کفش ها را باید در فصل تابستان کنار گذاشت. هر چه پا در فصل تابستان خنک باشد کل بدن نیز خنک می ماند، پس اجازه دهید پاها نفس بکشند. از جوراب هایی استفاده کنید که تابستانی باشد. کفش های تابستانی که نبود جوراب در آن ها بسیار محسوس نیست یا کفش های کالج که بدون جوراب با هر تیپ زیبا و رسمی ای چون کت و شلوار و حتی تیپ های معمولی عالی به نظر می رسند، بهترین گزینه ی کفش برای تابستان می باشند.

جوراب های دیگری به نام جوراب کالجی نیز در بازار موجود بوده که هیچ گونه ساقه ای نداشته و فقط مخصوص کفش می باشند. این نوع جوراب ها نیز از آن جایی که اجازه می دهند هوا به ساق پاها برسد و خنک شوند، گزینه های بسیار خوبی برای تابستان می باشند.

لباس های شیک تابستانی

1- شلوارک

برخی از مردان پوشیدن شلوارک را دوست ندارند و از آن امتناع می کنند. باید گفت درست است که شلوارک نوعی لباس غیر رسمی به حساب می آید، اما اگر آن ها را اصولی و به طور صحیحی بپوشید آن قدرها هم بد نیستند.

از پوشیدن شلوارک های گشاد، شش جیب و ارتشی که اغلب در خانه استفاده می شوند، خودداری کرده و به جای آن از شلوارک های بدون جیب، ساده و راسته که از پارچه های صاف و براق یا کتان تهیه شده اند، استفاده کنید. این نوع شلوارک ها رسمیت و خوش تیپی را افزایش داده و به شما اعتماد به نفس می دهند. مخصوصاً شلوارک هایی که بتوان برای آن ها از کمربند استفاده کرد.

فقط توجه داشته باشید که بهترین شلوارک ها آن هایی هستند که تا روی زانو را بپوشانند. شلوارک های کوتاه تر تیپ چندان خوشایندی را ایجاد نمی کنند.

2- پیراهن

5 اصول صحیح پوشیدن لباس تابستانه مردان

تنها مسئله ای که در مورد پیراهن ها باید در فصل تابستان به آن توجه کرد جنس پیراهن است. پارچه ی 100 درصد نخی برای پیراهن در فصل تابستان عالی است، اما به خنکی دیگر جنس ها نیست.

در ادامه به تعدادی از پارچه های مناسب فصل تابستان اشاره می کنیم:

– پارچه های بامبو: پارچه های بامبو، پارچه هایی نرم، لوکس و مقاوم به بو هستند که بسیار سبک و خنک بوده و رطوبت بدن را جذب می کنند. مهم تر و جالب تر از همه این که اشعه ی مضر UV را از بین می برند.

– کتان: پارچه های کتان نیز پارچه هایی طبیعی و بافته شده از گیاه کتان می باشند. ماده ای شگفت انگیز که قابل تنفس بوده و رطوبت و گرمای بدن را می گیرد. تنها نقطه ضعف کتان این است که بسیار زود چروک می شود. پارچه ی ساخته شده از ترکیب کتان و نخ گزینه ی بهتری است زیرا هم خنک بوده و هم کمتر چروک می شود.

– پیراهن های پولو: پیراهن هایی که طراحی ساده و کلاسیک داشته و براساس پیراهن های بیسبال طراحی شده است. در انتخاب این پیراهن ها دقت داشته باشید که حتماً اندازه و فیت تنتان باشد و تنها مقداری فضا برای نفس کشیدن بدن در آن باقی بماند. یقه ی این پیراهن ها اجازه ی ورود جریان هوا به بدن را می دهد و جنس کتانشان نیز آن ها را قابل تنفس می کند. این پیراهن ها با شلوارک های ذکر شده در مورد قبل و یا با شلوارهای معمولی به بهترین نحو ست می شوند.

– پیراهن های آستین بلند: اگر قصد پوشیدن پیراهن های آستین بلند را در فصل تابستان دارید، پیراهن هایی بدون یقه با جنسی نازک انتخاب کنید تا در عین خوشتیپی خنک نیز بمانید.

فقط به یاد داشته باشید که از الیاف مصنوعی و پلاستیکی به هیچ وجه در فصل تابستان استفاده نکنید.

در انتها برای آشنایی با انوع پیراهن مناسب لباس کار به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> اصول انتخاب پیراهن مناسب لباس کار <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
realmenrealstyle




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا