پوشاکراهنمای خریدرپورتاژ آگهی

معرفی انواع کلاه چرمی زمستانی خزدار نقاب دار و گوش دار

کلاه چرمی یکی از محبوب ترین کلاه ها از نظر تمامی کاربران و مخصوصا خانم ها و آقایان خاص و خوش استایل است. بطوری که روزبروز میزان محبوبیت و استفاده از آن رو به افزایش است. این اکسسوری زیبا و البته بادوام را می توان در موقعیت های مختلف و بسیاری مورد استفاده قرار داد.

به دلیل اینکه جنس این کلاه ها از چرم طبیعی و یا مصنوعی می باشد، استفاده از آن باعث می شود که به طور چشم گیری استایل شما بهتر و خاص تر بنظر برسد.
فن تریکس در این مقاله قصد دارد تا شما را با چند مدل کلاه نقاب دار چرمی پرکاربرد در فصول پاییز و زمستان آشنا کرده و دلایل انتخاب آن را بیان کند. پس با ما همراه باشید.

1- کلاه کپ زمستانی چرمی مردانه با گوش گیر خزدار دوحالته

مطمئنا با دیدن تصویر این کلاه چرمی زمستانی متوجه شده اید که آن را بارها و بارها و در طرح های مختلف دیده اید. بله درست است چون این کلاه یک کلاه بسیار پرکاربرد است.
اما در کنار همه اینها کلاه نقاب دار زمستانی چرمی مردانه با گوش گیر خزدار دوحالته، که ما قصد معرفی آن را داریم یک کلاه بسیار با کیفیت و مقرون بصرفه است. که دارای طراحی بسیار عالی و مناسب هر استایل مردانه ای است.
این کلاه کپ زمستانی چرمی مردانه دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و جنس رویه آن از چرم مصنوعی درجه یک می باشد. قسمت داخلی این کلاه همچنین لبه ها و گوش گیر آن از جنس خز می باشد.
کلاه کپ زمستانی چرمی دارای نقاب اردک زبانی بیسبالی بوده و فرم دو حالته دارد. به طوری که گوش گیرها با دکمه هایی در دو طرف به کلاه فیکس شده اند. با کشیدن گوش گیرها به سمت پایین می توانید ازگردن و گوش ها دربرابر سرما و حتی نور آفتاب محافظت کنید.
این کلاه کپ چرم، بسیار شیک، راحت، با کیفیت و به همراه دوخت عالی می باشد. شست و شوی آن نیز بسیار راحت است.
این کلاه پاییزه و زمستانه مردانه مناسب جوانان، بزرگسالان و حتی افراد میانسال و سالخورده می باشد. به طوری به همه آقایان در رده های سنی مختلف می آید و می توان استایل بسیار شیک و مناسبی را برای خود ایجاد کرد.
با خرید این کلاه مردانه از فروشگاه اینترنتی مونی نو عزیزانتان را سورپرایز کنید.

معرفی کلاه چرمی زمستانی نقاب دار و گوش دار

2- کلاه کپ بیسبالی زمستانی چرمی با گوش گیر خزدار دوحالته

برخلاف مدل قبلی کلاه نقاب دار چرمی که در این مطلب به شما معرفی کردیم، این کلاه کپ بیسبالی زمستانی چرمی هم زنانه و هم مردانه می باشد.

این کلاه دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و جنس رویه آن از چرم مصنوعی درجه یک می باشد. قسمت داخلی و گوشگیر این کلاه از جنس خز می باشد.
این کلاه دارای نقاب آفتابگیر بوده و گوشگیرهای آن فرم دو حالته دارد. به طوری که در صورت عدم نیاز، گوش گیرها به داخل کلاه تا شده و با کمک کش دوخته شده روی آنها در جای خود فیکس می شوند. با کشیدن گوش گیرها به سمت پایین می توانید از گوش ها دربرابر سرما و حتی نور آفتاب محافظت کنید.
این کلاه فوق العاده در قسمت پشتی دارای کش بافت با کیفیت و یک بند قابل تنظیم می باشد.
کلاه چرمی بیسبالی، بسیار شیک، راحت، با کیفیت و به همراه دوخت عالی می باشد و شست و شوی آن نیز بسیار راحت است.
این کلاه پاییزی و زمستانی زنانه و مردانه مناسب بزرگسالان بوده و همه خانم ها و آقایان در رده های سنی بزرگسال می توانند با آن، استایل بسیار شیک و مناسبی را برای خود ایجاد کنند.

معرفی کلاه چرمی زمستانی نقاب دار و گوش دار

شناخت ویژگی های مختلف کلاه های چرم

محصولات و اکسسوری های تولید شده از چرم های طبیعی و مصنوعی باکیفیت، همیشه در دسته ی کالاهای اصیل و لوکس قرار گرفته اند. البته بستگی به آن دارد که میزان کیفیت تولید و دوخت آن در چه حدی باشد. این محصولات از شناخته شده ترین و پرطرفدارترین محصولات در دنیای مد و استایل ایران و جهان به حساب می آیند. چرا که هم مناسب استایل مردانه و پسرانه و هم مناسب تیپ و استایل های زنانه و دخترانه هستند. از دلایل دیگر محبوبیت آنها کیفیت و دوام بالای این محصولات است که برای خرید و استفاده از آن ها نسبت به سایر محصولات ترجیع داده می شوند.
تمامی کالاهای ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی مونی نو MooniNov دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و با قیمت های کاملا رقابتی به مشتریان ارائه می شود.
در ادامه می خواهیم بدانیم که دلایل اصلی محبوبیت کلاه های چرمی چیست؟

دوام و کیفیت

کلاه های چرمی در مقایسه با سایر انواع کلاه ها دارای مقاومت، عمر و دوام بالایی هستند. به دلیل همین ویژگی چرم نیز، از سال های دور تا بحال، انسان از چرم برای تهیه انواع لباس، اکسسوری ها، مبلمان و غیره استفاده کرده است. البته اگر اصول مراقبت و نگهداری از چرم را بدانیم.

زیبایی بیشتر با گذشت زمان

عجیب اما واقعی است. یکی از ویژگی های چرم، زیباتر شدن آن با گذشت زمان است. رنگ چرم با گذشت زمان و بصورت طبیعی کمی محو شده و به زیبایی آن می افزاید. به همین دلیل یک کلاه چرمی می تواند یکی از جذاب ترین آیتم ها برای استایل شما باشد.

نرمی و لطافت

از دیگر ویژگی های چرم، نرمی و لطافت آن است. با توجه به اینکه کلاه در تماس مستقیم با مو و پوست سر شما است، این ویژگی باعث شده تا کلاه های چرمی در استفاده روزمره و یا طولانی مدت آزاردهنده نبوده و حساسیت های پوستی ایجاد نکنند.

عدم تغییر شکل

یکی از اصلی ترین خاصیت چرم دفرمه نشدن آن و حفظ استایل برای مدت طولانی است. به همین دلیل می توانید از کلاه چرمی برای مدت طولانی بهره ببرید.

کشسانی طبیعی

چرم یک حالت کشسانی طبیعی داشته و همین امر باعث می شود تا یکی کلاه چرم در استفاده طولانی مدت براحتی روی سر شما فیت شده و روزبروز فرم بهتری به خود بگیرد. علاوه بر آن سرتان تحت فشار قرار نگرفته و کلاه روی سر گشاد نخواهد بود.

قابل استفاده برای انواع استایل

با استفاده از یک کلاه چرمی می توانید یک استایل ساده را به یک استایل خاص تبدیل کنید. لذا محصولات چرمی و به خصوص انواع کلاه چرم محبوبیت زیادی در بین خانم ها و آقایان خوش تیپ داشته و هیچگاه خسته کننده و قدیمی نمی شوند.

نکات قابل توجه در هنگام خرید کلاه چرم

اطمینان از مرغوبیت چرم بسیار امر مهمی است. حتی اگر خودتان نمی توانید کیفیت و مرغوبیت چرم را تشخیص دهید، حتما از یک فروشگاه معتبر مانند مونی نو خرید کنید.
بهترین رنگ های چرم را انتخاب کنید. از بهترین و جذابترین رنگ های چرم می توان به مشکی و قهوه ای اشاره کرد.
برای افزایش عمر و ماندگاری کلاه چرم، حتما با نحوه مراقبت، نگهداری و شست شوی آن آشنا شوید. در غیر این صورت ممکن است کلاه شما ماندگاری و کیفیت خود را از دست داده و یا ظاهر و بوی نامطبوئی به خود بگیرد.

“سلب‌ مسئولیت: فن تریکس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.”

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
mooninov.com




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا