زیبایی

چگونه خودمان در خانه موهای کلاه گیس را کوتاه کنیم؟

وقتی یک کلاه گیس می خرید به روش های مختلفی می توانید از آن در سبک و استایل های متفاوت استفاده کنید. مثلاً می توانید موهای کلاه گیس را صاف کرده، آن را کوتاه کنید، شینیون ببندید یا با کوتاهی به آن مدل دهید. ما در این مطلب از فن تریکس قصد داریم نحوه صاف و کوتاه کردن موهای کلاه گیس را به شما بیاموزیم. با ما همراه باشید.

آموزش کوتاه کردن موهای کلاه گیس

1- قبل از هر چیزی کلاه گیس را روی پایه نگهدارنده کلاه گیس (پوستیژ) ثابت کنید.

برای اینکار روی خط رویش موی کلاه گیس یعنی در قسمت پیشانی و همچنین در کنار گوش ها سوزن ته گرد بزنید. البته دقت داشته باشید، جایی که سوزن ته گرد می زنید حتماً باید توری وجود داشته باشد. همچنین حتماً چک کنید که پایه کلاه گیس و خود کلاه گیس روی پایه کاملاً صاف باشند در غیر این صورت موها به صورت نامتقارن کوتاه می شوند.

1 کوتاه کردن موهای کلاه گیس

2- حتماً موهای کلاه گیس را شانه بزنید تا گره های آن از بین رفته و کاملاً صاف و یکدست شوند.

از آنجایی که موهای کلاه گیس هیچگاه بلند نمی شوند در کوتاه کردن آن ها باید بسیار دقت داشته باشید تا خراب نشود، زیرا این خرابی هیچگاه با بلند شدن مو از بین نمی رود. پس در انجام مراحل نهایت دقت و صبر را داشته باشید.

– بعد از شانه کردن کامل موها مشخص کنید که تا چه اندازه می خواهید موها را کوتاه کنید.

3- کوتاهی را از پشت موهای کلاه گیس شروع کرده و در بخش های بسیار کوچک انجام دهید.

یعنی سعی کنید مقدار کمی از مو را بین انگشت سبابه و انگشت وسط خود نگه داشته و آرام آرام در اندازه ای که می خواهید مو را پایین یا بالای انگشتانتان ببرید.

2 کوتاه کردن موهای کلاه گیس

4- دقت داشته باشید که کناره های مو یعنی پایین گوش ها را باید در زاویه 45 درجه مانند آنچه در تصویر می بینید قیچی کنید.

یعنی در مرحله آخر کوتاهی موهای کلاه گیس پایین موها باید شکلی هلال به خود بگیرند. برای اینکه این مرحله را بدون خطا و هرچه عالی انجام دهید موها را در بخش های کوچک و سریع برش بزنید.

– می توانید از این مرحله چشم پوشی کرده و زاویه 45 درجه به موها ندهید و موها را به شکل صاف کوتاه کنید، اما زاویه 45 درجه داشتن موها ظاهر آن را هرچه طبیعی تر نشان داده و مصنوعی بودن موها را پنهان می کند.

3 کوتاه کردن موهای کلاه گیس

5- در پایان دقت داشته باشید که اندازه موها در سمت راست و چپ کاملاً یکسان باشد.

اگر لازم شد مقدار کمی از انتهای موها را ببرید تا کاملاً یک دست و هم اندازه شود. به صاف بودن انتهای کار نیز دقت داشته باشید.

– کوتاهی موها را در اندازه های کوتاه و در چند مرحله انجام دهید تا به اندازه مورد نظرتان برسید. این گونه می توانید هر بار اگر نامتقارنی یا مشکلی وجود داشت با کمی کوتاهی و صاف کردن انتهای مو آن را برطرف کنید.

– دقت داشته باشید که همیشه می توانید موهای کلاه گیس را کوتاه تر از چیزی که هست بکنید، اما هیچگاه نمی توانید آن ها را بلند کنید. پس کار کوتاهی را بسیار با دقت انجام دهید.

4 کوتاهی موی مصنوعی

6- اگر مو یا موهایی باقی مانده و قیچی آن ها را نگرفته است تا ببرد در پایان با وارسی انتهای موها تمامی تار موهای اضافه را ببرید.

چند باری موها را شانه کنید تا اگر مویی از انتهای کار بیرون زد آن را بریده و کار را هرچه تمیز تر به پایان برید. برای آخرین بار سمت راست و چپ موها را چک کنید تا کاملاً هم اندازه باشند.

5 کوتاهی موی مصنوعی

مقالات پیشنهادی فن تریکس…

>>> آموزش ساخت کلاه گیس در خانه <<<

>>> روش های حالت دادن به موی مصنوعی و کلاه گیس <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا