پوشاک

چگونه سوتین های معمولی را به سوتین شیردهی تبدیل کنیم؟

سوتین های شیردهی همان سوتین های معمولی بوده و هیچ تفاوتی باهم ندارند. فقط آن را به گونه ای طراحی کرده اند که بسیار راحت تر بتوان به نوک سینه دسترسی یافته تا شیردهی با آنها آسان باشد. بسیاری از زنان طرفدار استفاده از آن هستند اما به دلایل مختلف از جمله قیمت نسبتاً بالایشان، آزاردهنده بودن دکمه، قزن ها و البته زیبا و جذاب نبودنشان، نسبت به خرید آن در بازار اقدام نمی کنند. خوشبختانه به راحتی می توان سوتین های معمولی که هم زیبا و جذاب بوده و هم خانم ها با آن احساس راحتی می کنند را به سوتین شیردهی تبدیل کرد که بسیار هم مقرون به صرفه است.

تبدیل سوتین معمولی به شیردهی

برای این کار:

1- سوتین مناسبی را انتخاب کنید.

سوتینی را برای تبدیل انتخاب کنید که کاملاً اندازه بوده، تنگ، گشاد و شل و ول نباشد و هنگامی که آن را می بندید از پشت، روی گشادترین غزن بسته شده (که بتوان آن را تنگ و گشاد کرد) و بندهای آن نیز نه شل و افتاده و نه تنگ باشد که روی شانه ها فشار بیاورد. بهتر است از سوتین هایی استفاده کنید که، گیره های کوتاه و بلند کردن اندازه ی بند را نداشته باشد. مثل سوتین های اسپرت. اما اگر چنین سوتینی ندارید، بندهای سوتینتان را در آورده و از کش معمولی استفاده کنید. فقط حواستان باشد که قبل از اتصال کش ساده و معمولی به سوتین آن را روی بدن اندازه بزنید.

– به این نکته نیز توجه داشته باشید که سایز کاسه نیز باید کاملاً اندازه بوده و سینه از آن بیرون نزند. از آنجایی که در دوران شیردهی سایز سینه ها کمی افزایش می یابد، از سوتین های قدیمی تان برای این کار استفاده نکنید.

– نه تنها از سوتین های با بند معمولی و بدون گیره، بلکه از سوتین های اسپرت که بسیار راحت تر هستند نیز می توانید برای این کار استفاده کنید.

2- وسایل مورد نیاز را آماده کنید.

وسایل بسیار ساده و ارزان قیمتی برای این کار نیاز است. از جمله کش (در صورت نیاز)، نخ و سوزن، قیچی و قزن قفلی ( انواع بسیار مختلفی از قزن قفلی در بازار موجود بوده که به سلیقه و ترجیحتان می توانید تهیه کنید. قزن های سوتین مانند آنچه در تصویر می بینید بهتر است) فقط دقت داشته باشید که وسایل را هم رنگ سوتینتان انتخاب کنید.

3- بند سوتین را در فاصله ی دو سانتی متر بالاتر از کاسه مانند آنچه در تصویر می بینید ببرید.

در اینجا اگر سوتین دارای گیره ی فلزی تنظیم اندازه است آن را با کش معمولی تعویض کنید.

3 تبدیل سوتین معمولی به شیردهی

4- حال قزن که تهیه کرده اید را باید به سوتین و بند آن متصل کنید.

بسته به این که قزن چه مدلی باشد آن را به سوتین و بند بدوزید. دقت داشته باشید که دوخت را حتماً با چرخ خیاطی و با استفاده از دوخت زیگزاگ انجام دهید تا محکم بوده و بعدها با مشکل مواجه نشوید.

مراحل را برای بند دیگر نیز تکرار کنید تا کار تکمیل شود.

8 تبدیل سوتین معمولی به شیردهی

نوع دیگر قزن ها

از نوع دیگر قزن هم می توانید استفاده کنید.

1- نوع دیگری از قزن ها هم در بازار موجود بوده که فراوانی آنها بیشتر از انواع قزن های دیگر و دقیقاً همانند همان قزن هایی است که در پشت سوتینتان وجود دارد.

این قزن از آنجایی که حلقه های آن چند ردیفی بوده و می توان با استفاده از آن سایز بند سوتین را کوتاه و بلند کرد، بهتر از قزن های مرحله ی قبل است.

9 تبدیل سوتین معمولی به شیردهی

2- هر تعداد حلقه ای که مناسب می دانید قزن داشته باشد را انتخاب و نوار دارای حلقه ها را بر همان میزان برش بزنید.

10 تبدیل سوتین معمولی به شیردهی

3- دقیقا مانند همان کاری که در مرحله ی قبل انجام دادید برشی را روی بند سوتین ایجاد کنید.

11 تبدیل سوتین معمولی به شیردهی

4- نوارهای دارای قلاب را به صورت زیگزاگ روی کاسه سوتین، و نوارهای دارای حلقه را روی بندهای سوتین بدوزید. تا در انتها سوتین و بند در یکدیگر چفت شوند.

5- در نحوه ی قرار دادن نوار روی بند و دوخت آن دقت داشته باشید که حلقه ها باید رو به پایین بوده تا قلاب در آن قرار گیرد.

برای قلاب ها نیز همینطور. جهت قرار گیری آن را تنظیم کرده و سپس دوخت را انجام دهید.

در پایان می توانید برای اطلاع از “نحوه تبدیل شلوار معمولی به شلوار بارداری” به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> تبدیل شلوار معمولی به شلوار بارداری <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا