زیبایی

نحوه استفاده از کرم اصلاح موی بینی

از بین بردن موهای زائد بینی کار واقعاً دشوار و دردناکی بوده و اساساً توسط بسیاری از متخصصان نیز توصیه نمی شود. شاید یکی از دلایل این امر این باشد که اکثر افراد از مواد و محصولاتی برای این کار استفاده می کنند که، دارای ترکیبات شیمیایی و سمی است که موها را آب کرده و از بین می برند. در نتیجه بخارهایی از این مواد شیمیایی در بینی تشکیل می شود که استنشاق آن ها بسیارخطرناک است. به همین دلیل توصیه می شود، اگر قصد دارید از محصولات موبر برای بینی استفاده کنید، حتماً کرم هایی را تهیه کنید که از مواد طبیعی ساخته شده و فاقد هر گونه اسانس اضافه شده ای باشد. به علاوه دقت داشته باشید که حتماً روش استفاده از کرم اصلاح موی بینی را نیز بیاموزید.


برای اطلاع از نحوه ساخت کرم اصلاح خانگی برای آقایان به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> نحوه ساخت کرم اصلاح خانگی برای آقایان <<<


نحوه صحیح انتخاب و استفاده از کرم اصلاح موی بینی

1- هنگامی که اقدام به خرید کرم می کنید در انتخاب محصول بسیار دقت داشته باشید.

برخی از کرم های موبر را نمی توان برای موی بینی استفاده کرد، زیرا بوی آن ها موجب گیجی و حالت تهوع می شود. بنابراین حتماً برچسب یا همان لیبل روی محصول را به دقت مطالعه کنید تا مطمئن شوید که روی آن عدم استفاده برای بینی نوشته نشده باشد. واقعیت این است که هیچ کرم موبری برای بینی طراحی نشده است، به همین دلیل تنها از کرم های موبری می توان برای بینی استفاده کرد که هشدار عدم استفاده برای بینی را نداشته باشد.

1 استفاده از کرم اصلاح موی بینی

2- همانطور که گفته شد کرمی را انتخاب کنید که همه مواد تشکیل دهنده آن طبیعی باشد.

چرا که کرمی برای استفاده در داخل بینی بی ضرر است که 100 درصد طبیعی باشد. زیرا مواد شیمیایی و سمی که پیش تر گفته شد را ندارد و در ترکیبات ساخت آن ها از آب لیمو و آلوورا استفاده شده است.

3- برای اصلاح موی بینی لازم است به همراه کرم از وسایل دیگری نیز استفاده کنید.

زیرا ممکن است کرم به دلیل داشتن ترکیبات طبیعی قادر نباشد همه ی موها را آب کرده و از بین ببرد و تنها آن ها را نرم کند. برای از بین بردن این موها می توانید از قیچی، موچین و یا وکس استفاده کنید.

نحوه استفاده از کرم

1- کرم را با کمک انگشت یا یک گوش پاک کن داخل بینی بزنید.

اگر از گوش پاک کن استفاده می کنید دور آن پارچه ای بپیچید که در آب گرم مرطوب کرده اید. دقت داشته باشید که کرم را فقط به موهایی که در معرض دید هستند بزنید تا کرم عمیقاً به داخل بینی نفوذ نکند. برای هر لوله بینی به اندازه یک نخود کرم کافی است.

2 استفاده از کرم اصلاح موی بینی

2- فرصت دهید تا کرم، موها را خوب نرم کند.

از آنجایی که شما از کرمی با مواد طبیعی به جای مواد شیمیایی استفاده می کنید ممکن است کرم به جای از بین بردن کامل موها تنها آن ها را نرم کرده و کندن را آسان تر کند. بنابراین به منظور اینکه موها به بهترین شکل نرم شده و از بین بروند و بیشترین نتیجه را از کار ببینید، اجازه دهید کرم حداقل 3 تا 4 دقیقه روی موها بماند.

3- بعد از گذشت زمان گفته شده و بعد از اینکه کرم کار خودش را کرد، با دستمال تمیزی کرم را پاک کنید.

در این مرحله بسیار دقت داشته باشید که کرم روی پوست صورتتان مالیده نشود. بعضی از کرم ها موجب تحریک و سوزش شدید پوست می شوند.

– برخی از برندهای کرم اصلاح موبر نیز شدیداً توصیه می کنند که کرم روی پوست تحریک شده یا آفتاب سوخته زده نشود.

3 استفاده از کرم اصلاح موی بینی

4- موهایی که باقی مانده و از بین نمی روند را با موچین یا قیچی یا موزر از بین ببرید.

موها در این مرحله کاملاً نرم شده و کندن آن ها بسیار راحت و بدون درد است. دقت داشته باشید که از موزر مخصوص بینی استفاده کنید تا بینی و پوست اطراف آن زخم نشود. به علاوه موزر را عمیقاً در بینی فرو نکنید.

– از آنجایی که موها در این مرحله نرم شده و کندن آن ها درد کمتری دارد با وکس هم می توانید این کار را انجام دهید.

4 استفاده از کرمهای موبر

نکات زیر را نیز در نظر داشته باشید:

– از موم های معمولی برای از بین بردن موهای بینی استفاده نکنید و حتماً وکس مخصوص تهیه کنید.

– فقط موهایی را بردارید که دیگران می توانند ببینند و وجهه ی بدی به صورتتان می دهد. اگر همه ی موها را از بین ببرید نقش بیولوژیک موها را نیز از بین برده اید. این موها ذرات معلق در هوا، باکتری ها و ویروس ها را از بین برده و اجازه ورود به بدنتان را نمی دهد.

مقالات پیشنهادی فن تریکس…

>>> روش های جلوگیری از رشد موهای زیر پوستی داخل بینی <<<

>>> اصلاح اصولی موهای زائد بینی <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا