زیباییسلامت

چگونه اندازه طول زبانمان را افزایش دهیم؟

افزایش طول زبان

اندازه طول زبان انسان ها به صورت طبیعی 10 سانتی متر بوده و دارای هزاران هزار پرز و گیرنده می باشد؛ که هر کدام عملکرد متفاوتی را از خوردن تا حرف زدن ایفا می کنند. متاسفانه گاهی اختلالات، مشکلات و بیماری های متفاوتی باعث می شود زبان کوتاه تر از حد معمول باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد در جستجوی راه حلی برای بلندتر کردن زبانشان هستند. برخی نیز با اینکه طول زبان نرمالی دارند، به دلایل مختلفی مانند زیبایی و … تصمیم به افزایش طول زبان خود می گیرند. انجام این کار تنها با دو روش امکان پذیر است؛ یا جراحی و یا انجام تمرینات مکرر.


برای اطلاع از نحوه عملکرد زبان به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> نحوه عملکرد زبان انسان <<<


اگر روش جراحی را برای افزایش طول زبان انتخاب کرده اید، بهتر است اطلاعاتی در مورد آن داشته باشید.

1- جراحی افزایش طول زبان انسان، معمولاً به دلیل وجود اختلالاتی مانند چسبندگی زبان به كف دهان (Tongue-tie یا ankyloglossia) انجام می شود.

اختلالی که حرکت زبان را محدود کرده و برای فرد بسیار سخت و دردناک است که زبان خود را به بیرون دهان کشیده و نگه دارد. در این اختلال بافت نواری که زبان را به کف دهان وصل می کند، به صورت غیر طبیعی کوتاه است؛ در نتیجه باعث به وجود آمدن مشکلات دهانی می شود. در چنین شرایطی جراحی برای افزایش طول زبان، امری ضروری است. زیرا علاوه بر اینکه روی صحبت کردن فرد تاثیر منفی می گذارد، ممکن است مشکلات بهداشت دهان، سلامت دندان، غذا خوردن و هضم آن را نیز تحت تاثیر قرار دهد. به خصوص در نوزادان که مکیدن شیر برایشان واقعاً دشوار است.

2- جراحی برای حذف این اختلال، معمولاً جراحی سرپایی با بی حسی موضعی است؛ که 10 تا 15 دقیقه طول کشیده و در آن با قیچی استریل برشی ایجاد می شود.

از آنجایی که رگ های خونی زیادی در این قسمت از زبان وجود ندارد، این عمل درد و ناراحتی در پی نخواهد داشت. اما نوع دیگر از جراحی نیز وجود دارد که به تشخیص پزشک، اگر مشکل به روش جراحی گفته شده برطرف نشد به جراحی پیشرفته تر با بیهوشی و بخیه نیاز دارد.

1 نحوه افزایش طول زبان

3- اگر عمل جراحی انجام دادید، تمرینات زبانی را برای افزایش طول زبان فراموش نکنید.

تمرینات افزایش طول زبان باید بعد از جراحی انجام شود؛ تا عضلات زبان، طول و دامنه حرکت را توسعه دهند. تمریناتی مثل: کشیدن زبان به بینی و چانه سه تا 4 بار در روز، بیرون کشیدن زبان تا حد امکان، بستن دهان و کشیدن زبان به گونه های چپ و راست.

در صورتی که قصد افزایش طول زبان را بدون عمل جراحی دارید، باید تمرینات بالا را در هر ساعتی از شبانه روز که امکانش را دارید، انجام دهید.

افزایش طول زبان بدون عمل جراحی:

– یوگای کچاری مودرا انجام دهید.

کچاری مودرا تمرین یوگای پیشرفته ای است، که در آن تمرین کننده از زبان خود برای تقویت بدن و افزایش سطح آگاهی خود استفاده می کند. این روش به آرامی باعث افزایش طول زبان می شود؛ تا زمانی که به اندازه کافی کش آمده و به برخی از مناطق، مانند حفره بینی وارد شده و آن ها را تحریک کند. تمرین مداوم این روش یوگا به هر چه بلند تر شدن زبان کمک می کند.

– توصیه می کنیم اگر واقعاً مایل به افزایش طول زبان خود هستید، به کلاس های یوگا رفته و با کمک یک استاد کار، کچاری مودرا را دائماً و به صورت حرفه ای انجام دهید. تاثیر این روش به حدی است که بعد از گذشت چند ماه تا یکسال زبانتان می تواند به وسط ابروهایتان نیز برسد.

4 نحوه افزایش طول زبان

 در پایان می توانید با مطالعه مقاله زیر با نحوه پیرسینگ زبان در خانه آشنا شوید.

>>> چگونه خودمان زبان را پیرسینگ کرده و از آن مراقبت کنیم؟ <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
6 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
💕CALINN🌚💫

بچها اگه میخواین زبونتون بلند شع تا میتونید زبونتون رو بیرون بیارین و تو هوا بچرخونین هروقت بیکار بودین هم ساعتگرد هم پادساعتگرد پچرخونین من با زبونم میتونم زیر چونمو لیس بزنم

Arina.

سلام این روش ها واقعا اثر داره؟

محمد

میشه بگید چطور میتونیم استاد خوبی برای افزایش طول زبان پیدا کنیم؟؟
لطفا و حتما به سوالم جواب بدید
اگه استاد خوبی میشناسید بهم معرفی گنید

امیرحسین

من با زبونم میتونم نوک دماغم رو لیس بزنم

محمد

خوش به حالت

کاربر ناشناس

منم میتونم

دکمه بازگشت به بالا