پوشاک

چگونه مانتو و سارافون جین را با انواع لباس ست کنیم؟

ست کردن مانتو و سارافون جین با انواع لباس، شلوار و کفش

لباس های تهیه شده از پارچه ی دنیم یا به قول معروف جین، از جمله لباس هایی هستند که از زمانی که وارد دنیای پوشاک شده اند، همیشه طرفدار داشته و جایگاه خود را حفظ کرده اند؛ و هیچگاه از دنیای مد خارج نشده و نمی شوند. شاید دلیل این امر این باشد که جین یکی از معدود پارچه هایی است که جای مانور بسیاری دارد. یعنی می توان با آن لباس هایی را تهیه کرد که تقریباً برای همه نوع موقعیتی مناسب و شیک باشد. همچنین می توان آن را با سبک های مختلفی نیز ست کرد. شیک به نظر رسیدن با یک لباس جین رابطه ی مستقیمی با نحوه ی ست کردن آن دارد. بنابراین دانستن این نکته مهم است که چه نوع لباس جین را برای چه موقعیت هایی، چگونه و با چه چیزهایی باید ست کنید. پس با فن تریکس همراه باشید تا اصول صحیح ست کردن مانتو و سارافون جین را با انواع لباس، شلوار و کفش بیاموزید.

1- مانتو

مانتو تهیه شده با پارچه ی دنیم یا جین را اگر به درستی انتخاب کنید، بسیار شیک و کلاسیک می باشد. در هنگام خرید مانتو جین به رنگ آن بسیار توجه کنید.

1 ست کردن مانتو و سارافون جین با انواع لباس

– اگر مانتو را برای موقعیت های رسمی مثل محل کار و یا جلسات می خواهید، مانتو های دنیم یا جین تیره را انتخاب کنید.

– مانتوهای با رنگ روشن برای استفاده ی معمولی و کژوال است.

– مانتو های جین با رنگ متوسط، یعنی نه تیره و نه روشن را می توان در هر موقعیت و در هر جایی پوشید. از آنجایی که این مانتو ها با لباس های زیادی و با رنگ های مختلفی ست می شوند، اغلب بسیار پر طرفدارند.

– به دلیل اینکه پارچه ی جین کمی خشن است، از یک کمربند استفاده کنید؛ تا ظرافت را به مانتو داده و آن را هر چه زیباتر جلوه دهد.

2 ست کردن مانتو و سارافون جین با انواع لباس

– کفش مناسب برای مانتو های جین ، کفش چرم جیر مدل کالج است.

2- سارافون

حسن سارافون های تهیه شده با پارچه ی جین به این است که، هم می توان در زمستان روی سارافون کت کوتاه پوشید و هم در تابستان آن را با یک زیر سارافونی زیبا ست کرد. جالب تر از همه این که همه نوع لباسی از جمله تی شرت، پیراهن، بلوز ساده و با هر رنگی را می توان برای پوشیدن در زیر سارافون انتخاب کرد. سبک لباس پوشیدن با سارافون های جین دارای تنوع بسیاری است که همین موضوع باعث پرطرفدار شدن آن می شود.

3 ست کردن مانتو و سارافون جین با انواع لباس

به مثال های زیر دقت کنید:

1- اگر سارافون را در منزل می پوشید، بهترین زیر سارافون برای آن، تی شرتی با آستین های کوتاه یا آستین سه رب و یقه ی گرد ساده است.

بهتر است رنگ آن در تضاد کامل با جین باشد. سفید ساده بهترین انتخاب برای جین رنگ روشن است. البته از تی شرت های رنگی نیز می توان استفاده کرد؛ مخصوصاً برای جین های تیره تر. رنگ های مناسب برای تی شرت: قرمز، آبی، زرد، نارنجی، سبز و بنفش می باشد.

2- پیراهن به عنوان زیر سارافونی

زنانه ترین و با وقارترین تیپی که می توان با سارافون جین زد، پوشیدن آن روی یک پیراهن سبک مردانه با طرحی ساده یا گل دار است. مخصوصاً اگر از گردنبندی با دانه های کوچک رنگی و پاپوش ساده ی جلو بسته نیز استفاده شود.

3- کت روی سارافون

همانطور که گفته شد خوشبختانه تنوع لباسی در سارافون جین بسیار بالاست. حتی در فصل سرد سال نیز می توان سارافون را به همراه کتی روی آن پوشید. البته در فصل تابستان هم می توان با کت های خنک این ست را انجام داد؛ اما این سبک لباس پوشیدن بیشتر مناسب زمستان است. زیرا کت بافت و گرم روی سارافون جین جلوه ی بسیار زیباتری دارد. در اینجا نیز دقت کنید که رنگ ها متضاد باشند.

4- با سارافون جین همیشه ساپورت بپوشید.

سارافون های جین تنها با ساپورت های رنگ خنثی، مانند مشکی، سفید (بیشتر برای کودکان)، خاکستری و قهوه ای ست می شوند. به هیچ وجه سارافون جین را با شلوار، به خصوص شلوار جین نپوشید.

10 ست کردن مانتو و سارافون جین با انواع لباس

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا