زیبایی

بهترین روش و ابزارها برای اصلاح موهای زائد بینی

روش های اصلاح موهای بینی

با وجود اینکه رشد موهای بینی صدها فایده دارد، اما اگر رشد آن ها به گونه ای باشد که از بینی بیرون بزنند، ناخوشایند خواهد بود. این امر خصوصاً در زنان، نامطلوب و آزار دهنده تر است. در این مقاله، بهترین روش ها و ابزارها برای اصلاح موهای بینی معرفی شده اند. با ما همراه باشید.

1 ابزار اصلاح موی بینی

1- استفاده از قیچی مخصوص بینی

2 ابزار اصلاح موی بینی

قیچی های مخصوصی طراحی و ساخته شده اند که فقط برای کوتاه کردن موهای داخل بینی هستند. این قیچی ها که به راحتی قابل تشخیص اند دارای نوکِ گرد و صاف هستند. برای کوتاه کردن موهای بینی نباید از قیچی های دیگر مثل قیچی ابرو یا ناخن استفاده کرد. چرا که نوکِ تیز آن ها احتمال آسیب به بینی را بالا می برد.

استفاده از قیچی مخصوص برای کوتاه کردن موهای بینی، محبوب ترین روش در بین روش های دیگر و احتمالاً ساده ترینِ آن هاست.

2- استفاده از تریمر (موزن=Trimmer) دستی مناسب برای موهای بینی

تریمرهای دستی که برای کوتاه کردن موهای داخل بینی طراحی شده اند، ابزارهای دقیقی هستند و استفاده از آن ها واقعاً مؤثر و مناسب است. این ابزار،کوچک و جمع و جور بوده و حمل آن راحت است و از آنجایی که با باتری کار نمی کند، همه جا می توان آن را استفاده کرد و همیشه در دسترس است. تنها نکته ای که در این روش باید به آن دقت کرد این است که این ابزار، حساس بوده و به راحتی خراب می شود. مثلاً نباید آن را روی کفِ سیمانی یا مکان های سخت انداخت.

3- استفاده از تریمرهای چرخشی با قدرت باتری

3 ابزار اصلاح موی بینی

همان طور که از نام این دستگاه پیداست، این نوع تریمر با باتری کار کرده و به دلیل شکل تیغه آن، در یک حرکت دورانی می چرخد. این روش نیز تکنولوژی جالبی است و می توان به راحتی از آن استفاده کرد. این روش نیز همراه با محاسن هایی می باشد، مثلاً نسبت به روش استفاده از قیچی یا تریمر دستی، به زمان کمتری نیاز دارد.

4- استفاده از تریمرهای غیرچرخشی با قدرت باتری

این نوع تریمرها، غیرچرخشی بوده و با باتری کار می کنند. استفاده از این ابزار بسیار راحت بوده و کار با آن بسیار سریع، بدون درد و بدون مشکل است. احتمالاً این روش هم طرفداران زیادی دارد.

5- استفاده از موم یا وکس برای کندن موهای بینی

استفاده از موم یا وکس برای اصلاح موهای بینی، یک راه عالی برای افرادی است که می خواهند به مدت طولانی از شر موهای بینی خود خلاص شوند. اگر تصمیم به استفاده از این روش را دارید، حتماً باید به یک آرایشگاه یا سالن مراجعه کنید. چرا که انجام آن توسط خودتان بسیار سخت بوده و امکان آسیب نیز بالا خواهد بود. اما در استفاده از این روش حتماً به این نکته توجه داشته باشید که موهای بینی نقش حفاظتی در برابر عوامل بیرونی دارند و به ‌همین دلیل نباید به‌ طور کلی ریشه‌ کن شوند. موم یا وکس، موهای بینی را از ریشه می کَند. از سوی دیگر، کندن و دستکاری بیش از حد موهای بینی می‌تواند خطر ابتلا به جوش ‌های چرکی، عفونت، موی زیرپوستی، تورم و کورک را داخل حفره بینی افزایش دهد و فرد را به دردسر بیندازد. از این رو تأکید می‌شود که تا حد امکان از این روش استفاده نکنید و موهای بینی را به‌ جای ریشه ‌کن کردن، کوتاه و مرتب کنید.

6- استفاده از موچین

4 ابزار اصلاح موی بینی

استفاده از موچین برای اصلاح و حذف موهای بینی، دردناک ترین روش است. در این روش هم مانند روش استفاده از موم، موهای بینی از ریشه کنده می شوند اما دانه دانه یک به یک، نه یک باره. برای همین درد استفاده از این روش خیلی بیشتر است. از طرف دیگر، همان معایب روش موم را هم دارد. مثل خطر ابتلا به جوش های چرکی و …، به همین دلیل این روش هم خیلی توصیه نمی گردد.


همچنین می توانید با مراجعه به لینک زیر از وب سایت فن تریکس 5 روش برای تمیز کردن و اصلاح ابروهای مردانه را بیاموزید.

>>> 5 روش برای تمیز کردن و اصلاح ابروهای مردانه <<<


موهای بینی خود را همیشه اصلاح و تمیز کنید!

بسته به نوع موهای بینی و سرعت رشد آن ها، می توانید هفته ای یکبار موهای بینی خود را اصلاح نمایید.

یک فرد تمیز و مرتب، حدود سی دقیقه تا یک ساعت از هر هفته خود را به کوتاه کردن ناخن ها، اصلاح موهای زائد، موهای بینی و دیگر کارهای نظافتی اختصاص می دهد و به عنوان یک فرد مرتب و تمیز شناخته می شود.

اصلاح ریش و سبیل در آقایان اهمیت بیشتری نسبت به اصلاح موی بینی دارد. برای مطالعه متن کامل مقاله اصلاح اصولی ریش و سبیل به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> اصلاح اصولی ریش و سبیل <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
realmenrealstyle




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا