لپ تاپ و کامپیوتر

چگونه آپدیت بهاره کریترز Spring Creators ویندوز 10 را دانلود و نصب کنیم؟

آپدیت بهاره Windows 10 Spring Creators سال 2018

در این مقاله قصد داریم چگونگی دریافت و نصب آخرین نسخه از ویندوز 10 را به شما آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید.

اگر چه هنوز نسخه ی جدید و آپدیت بهاره ی ویندوز 10 به طور رسمی منتشر نشده و گفته می شود که انتشار رسمی این نسخه درماه آوریل صورت می گیرد، اما هم اکنون با روشی که پیش رویتان می گذاریم می توانید آن را دریافت کرده و نصب کنید.

برای دانلود و نصب پیش از موعد آپدیت Spring Creators ویندوز 10، باید از Windows Insider استفاده کنید. Windows Insider نرم افزاری است که جهت تست برنامه ها، توسط خود مایکروسافت، طراحی شده است و به کاربران و در واقع طراحان و توسعه دهندگان آپدیت ها این اجازه را می دهد، تا قبل از این که تغییرات و آپدیت آن به طور رسمی منتشر شود، به سیستم عامل دسترسی یابند. بنابراین با این قابلیت می توانید قبل از این که دیگران ورژن جدید ویندوز 10 را امتحان کرده باشند، به آن دسترسی یابید.

اما به یاد داشته باشید که وقتی پیش از انتشار از آن استفاده می کنید، ممکن است اشکالاتی به همراه داشته یا بسیاری از قابلیت ها آزمایشی بوده و تکمیل نشده باشند. اما خب نسخه ای که به تاریخ انتشار بسیار نزدیک است، نباید دارای اشکالات زیادی باشد. پس نگران نباشید.

اما از آن جایی که ممکن است این کار دارای ریسک باشد، توصیه می کنیم قبل از انجام آپدیت از تمامی اطلاعات ویندوزتان بکاپ بگیرید، و بعد از بکاپ گیری، چگونگی دانلود و نصب نسخه ی بهاره ی ویندوز 10 را مطالعه کنید.

برای دانلود و نصب آپدیت بهاره ی ویندوز 10

همان طور که قبلا گفته شد، باید از Windows Insider استفاده کنید.

برای این کار:

 Settings را در ویندوز 10 باز کنید. (روی دکمه ی Start کلیک کرده و آیکون چرخ دنده را انتخاب کنید). سپس روی گزینه ی ” Update & Security ” کلیک کنید. حال باید از منوی سمت چپ گزینه ی ” Windows Insider Program ” را بزنید.

1 نحوه نصب آپدیت ویندوز 10

اکنون ” Get started ” را زده و کار را شروع کنید. در این جا از شما خواسته می شود. که به یک اکانت مایکروسافت متصل شوید. از همان اکانت مایکروسافتتان استفاده کنید، که با آن در ویندوز 10 وارد شده اید و از خدماتش استفاده می کنید.

از کشویی که باز می شود، گزینه ی ” Just send me early updates ” را انتخاب کرده و سپس روی “Confirm” کلیک کنید. در صفحه ی بعدی هم دوباره ” Confirm ” را بزنید. اکنون باید سیستم ری استارت شود. تنظیماتی که انجام داده اید را ذخیره کرده و سیستم را ری استارت کنید.

2 نحوه نصب آپدیت ویندوز 10

بعد از این که سیستم روشن شد، به قسمت تنظیمات مربوط به Update & Security بروید. اکنون باید آپدیتی که ” Feature update to Windows 10 version 1803 ” نامیده می شود را ببینید. این همان آپدیت بهاره است که اکنون سیستم به صورت اتوماتیک شروع به دانلود می کند.

3 نحوه نصب آپدیت ویندوز 10

اگر این آپدیت را ندیده و نتوانستید آن را بیابید، روی گزینه ی ” Check for updates ” کلیک کنید. اگر باز هم گزینه ی مربوط به آپدیت یافت نشد، روی ” Windows Insider Program ” کلیک کرده و مطمئن شوید که همه ی مراحل گفته شده در بالا را به درستی انجام داده باشید.

اگر تنظیمات مربوط به امنیتتان بسیار ضعیف باشد، مایکروسافت اطلاعات مربوطه را دریافت و ارسال نمی کند و آپدیت صورت نمی گیرد. بنابراین باید به تنظیمات مربوط به privacy رفته و اصلاحاتی را در این قسمت انجام دهید. سپس می توانید آپدیت را دریافت کنید.

با روش های دیگر و بدون استفاده از Windows Insider و دستکاری تنظیمات privacy هم می توانید نسخه ی بهاره ویندوز 10 را دریافت و نصب کنید:

اگر به هر دلیلی نتوانستید و یا مایل نبودید با استفاده از Windows Insider آپدیت بهاره را دریافت کنید، می توانید به صورت دستی آن را دانلود کنید. البته این روش کمی سخت تر است.

برای این کار لازم است فایل 1803build17133ESD ویندوز 10 را که در سرور مایکروسافت وجود دارد دانلود کنید. بعد از این که فایل ESD دانلود شد، باید آن را به فایل ISO تبدیل کرده تا بتوان آن را روی DVD یا یک حافظه ی USB منتقل کرد.

پس این فایل را که به صورت فشرده می باشد، دانلود کرده و آن را آنزیپ کنید.

4 نحوه نصب آپدیت ویندوز 10

سپس فایل را باز کرده و decrypt.cmd را بیابید. روی آن راست کلیک کرده و گزینه ی ” Run as administrator ” را انتخاب کنید. در پنجره ای که باز می شود، گزینه ی ” Continue including all editions ” را بزنید. سپس در صفحه ی بعدی ” Create Full ISO with Standard install.wim ” را انتخاب کنید.

فایل ISO را روی DVD یا فلش ریخته و نسخه ی بهاره ی ویندوز 10 را روی سیستمتان نصب کنید.

اگر همه ی کارهای گفته شده برایتان سخت است منتظر انتشار رسمی آپدیت بهاره کریترز ویندوز 10 مانده و زمانی که منتشر شد، وارد سایت شده و در صفحه ی Windows 10 Update Assistant روی “Update no” کلیک کرده و آپدیت را دانلود و نصب کنید.

به همین راحتی…

5 نحوه نصب آپدیت ویندوز 10

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
techradar




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا