فضای مجازیموبایل و تبلت

نحوه پیکربندی بیت موجی Bitmoji و اسنپ چت Snapchat

پیکربندی بیت موجی و اسنپ چت

اگر تاکنون از اسنپ چت Snapchat استفاده کرده اید، احتمالاً متوجه شده اید که عکس پروفایل برخی دوستانتان به صورت تصویرهای کارتونی و شکلک است که به آنها بیت موجی گفته می شود. اگر شما هم دوست دارید برای اپلیکیشن اسنپ چت خود یک بیت موجی Bitmoji تنظیم کنید با ما همراه باشید.

1 بیت موجی و اسنپ چت

برای این کار، لازم است هم اپلیکیشن بیت موجی و هم اسنپ چت را روی گوشی خود داشته باشید یا نصب کنید. برای سرچ و دانلود اپلیکیشن بیت موجی در گوشی های آیفون و آیپد می توان از iPhone App Store و در گوشی های اندروید می توان از Google Play Store استفاده کرد. در واقع، اپلیکیشن بیت موجی در حال حاضر به صورت رایگان برای سیستم عامل‌های اندروید Android و آی ‌او اس iOS منتشر شده است و شما برای استفاده از آن می بایست پس از دانلود و نصب، ابتدا نسبت به ایجاد یک حساب کاربری در آن اقدام کنید.

برای شروع کار، اسنپ چت را باز کنید و روی آیکون موجود در گوشه بالایی سمت چپ اسکرین ضربه بزنید تا وارد بخش تنظیمات شوید. پس از باز شدن صفحه تنظیمات، روی گزینه Add Bitmoji کلیک کنید.

هنگامی که صفحه اد بیت موجی باز شد، گزینه Create Bitmoji را انتخاب کنید. اگر شما از قبل، اپلیکیشن بیت موجی را نصب کرده باشید، صفحه مورد نظر باز خواهد شد؛ در غیر این صورت باید به App Store یا  Google Play Store بروید و آن را دانلود کنید. سپس، روی گزینه Create with Snapchat ضربه بزنید یا با حساب کاربری بیت موجی که از قبل ساخته اید، وارد شوید (لاگین شوید).

اکنون زمان آن رسیده که کارتان را برای ساخت آواتار (avatar= تصویری کوچک و غالباً دایره ای شکل است که به عنوان نماد کاربر در سایت ها، پروفایل اشخاص و … مورد استفاده قرار می گیرد) بیت موجی‌تان شروع کنید. ابتدا باید جنسیت خود را انتخاب کنید؛ اینکه دوست دارید به صورت آقا ظاهر شوید یا خانم!

در این قسمت می توانید با تمام گزینه ها و آپشن های شخصی سازی (customization) کار کنید. در اینجا میلیون ها امکانات وجود دارد. در این قسمت، شما باید بتوانید تصویری منطقی و مناسب و نزدیک به چیزی که هستید، بسازید و ایجاد نمایید. مثلاً تا جایی که می توانید رنگ چشم، فرم لب، گوش، شکل عینک، فرم ابرو، استایل و لباسی را انتخاب کنید که بیشترین همخوانی را با شکل و چهره شما داشته باشد.

پس از طراحی شکل و استایل، گزینه Save Avatar را بزنید. در مرحله بعد گزینه Agree & Connect را انتخاب کنید. با این کار، بیت موجی ساخته شده، ذخیره می شود و به حساب کاربری اسنپ چت شما لینک می گردد.

حال، شما می توانید از بیت موجی ساخته شده استفاده نمایید. این بیت موجی در وسط Snapcode شما قرار گرفته و دوستان شما آن را مشاهده خواهند کرد. حتی شما می توانید از استیکرهای شبیه بیت موجی که ساخته اید نیز استفاده کنید و آن ها را برای دوستانتان ارسال نمایید.

در هر زمانی که دوست داشتید، می توانید هم از طریق اسنپ چت و هم از طریق اپلیکیشن بیت موجی، عکس آواتار بیت موجی تان را عوض کرده، ویرایش و یا تغییر دهید.

در پایان با مطالعه مقاله زیر از وب سایت فن تریکس با نحوه ایجاد کاراکترهای خیالی با پینترست آشنا شوید.

>>> نحوه ایجاد کاراکترهای خیالی با پینترست <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
howtogeek




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
14 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
Arezoo

سلام!
راهی پیدا کردید ک بکگراند سفید استیکرارو بشه پاک کرد چون خیلی زشت میشه 🙁

کاربر ناشناس

استیکرا بیت موجی با صفحه سفیدپشتش زشت میشه

لیلا

سلام استیکرا در بیت موجی با بک گراند سفیدمیاد چیکار کنم بدون صفحه سفید پشتش بیاد؟

Sarv

استیکرای بیتموجی من بصورت عکس ارسال میشه.بصورت استیکر نمیشه.چیکار کنمممم؟؟؟:(((

کاربر ناشناس

سلام. از استیکر ها استفاده میکنم اما متاسفانه بکگراند استیکرا ها اونرو زشت کرده !!! راه حلی بگید تا بیت موجی هام بکگراندشون حذف بشن

بهناز

راه حلی پیدا کردید که بکگراند سفیدش از بین بره؟

Sofia

من نمیتونم عضو شم چیکار کنم

:)

من دیدم بعضی ها دهن و چشماشونو داخل بیتموجی بزرگ و گشاد میکنن میشه بگید چطوری میشه اینکارو کرد هر کسی میدونه بگه ممنون میشمممم

Mr.X

سلامب ببخشید آیا بیت موجی نیاز به فیلتر شکن داره؟

کاربر ناشناس

چکار کنم بدون بک گراند سفید ، استیکرا رو در استوری اینستاگرام قرار بدم؟

کاربر ناشناس

منم همین مشکل رو دارم استیکر هام کادر مربعی دارن

دریسا

سلام نمی دونم چرا کلا باز نمی شه🙄🙄🙄

h

براى من هيچ كدام از مراحل طى شده دريافت نشده است.

Afsaneh

من همه مراحل رو درست میرم ولی اواتار بیت موجی که ساختم در اسنپ چتم نشون داده نمیشه . چرا ؟

دکمه بازگشت به بالا