راهنمای خرید

بهترین چمدان های سفرهای بین المللی کدامند؟

راهنمای انتخاب و خرید چمدان

گفته می شود فردی که ایده ی چمدان های چرخ دار به ذهنش رسید فردی نابغه بوده است. چرا که امروزه با وجود وسایل زیاد برای سفر، حمل یک چمدان سنگین با یک دست واقعاً غیر ممکن است. بنابراین می توان گفت اولین معیار برای انتخاب یک چمدان، این است که در کنار وزن، دوام و هدف سفر، بتوان به راحتی آن را حمل کرد.

حتماً می دانید که انواع مختلفی از چمدان ها، ساک ها و کیف های مسافرتی وجود دارند. اما بهتر است بدانید که همه ی انواع آن ها برایتان مناسب نبوده و نمی تواند نیازتان را برآورده کند. بنابراین مهم است که در انتخاب چمدان های مسافرتی معیارهایی رعایت شود. اگر جزء افرادی هستید که به مسافرت هوایی علاقمند بوده و پروازهای بین المللی را بسیار تجربه می کنید، بهتر است در مورد بار و بندیل سفرتان با فن تریکس همراه باشید تا بدانید که چه چمدان و توشه ای نیاز دارید.

1- چمدان چرخ دار

1 ویژگی های مهم چمدان

اولویت اول در انتخاب چمدان برای افرادی که با وجود وسایل بسیار زیاد، بدون وسیله ی شخصی مسافرت می کنند، چرخ دار و قابل حمل بودن چمدان است. همچنین حمل چمدان های چرخ دار برای شرکت های مسافربری نیز آسان تر بوده و می توان مطمئن بود که چمدان در طول پرواز سالم خواهد ماند!

هر چه جیب های چمدان بیشتر باشد بهتر است. چرا که اگر در گیت های امنیتی لازم شد جیبی خالی شود، به راحتی بتوان محتویات یک جیب را به جیب دیگری منتقل کرد.

اندازه و سایز چمدان باید متناسب با نیازتان باشد. چرا که بزرگتر یا کوچکتر بودن آن باعث دردسر می شود. پس قبل از خریداری کردن چمدان، سایز آن را متناسب با نوع سفرتان تعیین کنید. دقت داشته باشید که چمدان باید به راحتی در تاکسی جا شده و حمل آن از فرودگاه به هتل و بالعکس راحت باشد.

2- کوله پشتی

2 ویژگی های مهم چمدان

بهتر است چمدان هایی انتخاب کنید که یک کوله پشتی و یا کیف دستی هم در کنارشان باشد تا در حین پرواز وسایل شخصی را در آن گذاشته و درکنارتان داشته باشید. کوله پشتی راحت تر از کیف دستی می باشد. زیرا می توانید آن را روی شانه انداخته و با دو دست خود به انجام کارهای سفر و پرواز بپردازید.

3- کیف آرایشی بهداشتی

3 ویژگی های مهم چمدان

کیف آرایشی بهداشتی برای آن دسته از افرادی مناسب است که بیشتر بدون خودروی شخصی سفر می کنند. طراحی این کیف ها باید به گونه ای باشد که دارای جاهای مخصوص برای نگهداری همه نوع وسایل آرایشی و بهداشتی مانند شامپو، کرم و… باشد تا در طول سفر که چمدان تکان می خورد، مطمئن بود که این مواد در کیف نمی ریزند. پس کیف هایی که دارای انواع جیب و زیپ های محکم و نگهدارنده است را انتخاب کنید.

4- کیسه ی کفش

4 ویژگی های مهم چمدان

لباس ها و کفش های درون چمدان را با یک کیسه ی کفش معمولی و ارزان قیمت از هم جدا کنید. کیسه ی کفش شاید به نظر ساده و غیر ضروری باشد، اما برای حفاظت از کفش ها مخصوصاً کفش های چرم از خراش و پارگی ناشی از برخورد دیگر وسایل موجود در چمدان بسیار مهم و حیاتی است. به همین دلیل از نایلون های پلاستیکی که مقاومت چندانی نداشته استفاده نکنید و برای با اطمینان حمل کردن کفش ها یکبار برای همیشه یک کیسه کفش خریداری کنید.

5- کاور پیراهن و کت شلوار5 ویژگی های مهم چمدان

کاور لباس هم مانند کیسه های کفش، از پیراهن و کت شلوارهایتان محافظت می کند. از آن جایی که امکان اتوی کت شلوار و پیراهن در سفر کم است، لباس هایتان را اتو کرده، در کاور قرار دهید و آن را در چمدان بگذارید و به محض رسیدن به مقصد آن را خارج کنید تا در طول سفر خوش تیپ ظاهر شوید.

6- کیسه ها و کاورهای کوچک

کاربرد کیسه ها و کاورهای کوچک، به گونه ای است که لباس های زیر و خانگی در آن قرار می گیرند. تأثیر این کیسه ها در حدی است که لباس های داخل چمدان را به گونه ای تمیز و مرتب می کند که واقعاً متعجب می شوید. این کاورها و کیسه های کوچک را برای لباس های خود نیز تهیه کرده و آن ها را در کف چمدان در کنار کیسه های کفش و در زیر کاورهای پیراهن و کت شلوار بچینید.

7- ساک های چرخ دار

6 ویژگی های مهم چمدان

ساک های چرخ دار مناسب زمان و مکان هایی مانند مسافرت ها و اردوهای ورزشی است که می توان همه ی وسایل را مچاله و تا کرده و داخل چمدان قرار داد.

وسایلی از قبیل لباس و کفش اسپرت که نیاز به اتو زدن و قرار دادن آن ها در چمدان به صورت صاف و بدون مچالگی ندارد. در این نوع ساک ها وسایلی مانند کت شلوار، پیراهن اتو کرده و لپ تاپ را نمی توان قرار داد. این ساک ها هم سبک بوده و هم حمل آسانی دارند. پس اگر واقعاً سفرتان نیاز به چمدان ندارد این ساک ها را انتخاب کنید.

8- چمدان های نرم و سخت

7 ویژگی های مهم چمدان

بیشتر انواع چمدان های موجود در بازار چمدان های نرم از جنس پارچه بوده که بسیار هم قابل انعطاف هستند. به همین دلیل برای قرار دادن در مکان های تنگ مناسب می باشند. به علاوه ی این که به راحتی هم قابل شستشو می باشند، چون این قابلیت را دارند که در مواقع لازم و زمانی که وسایل زیاد است، جیب های رویه و کناری را پر کرده و در مواردی که لازم نیست آن ها را جمع و سایز آن کم شود، بیشتر مورد استقبال می باشند.

چمدان های سخت برای مواقعی استفاده می شوند که حتماً نیاز به محافظت از محتویات درون چمدان بوده تا ضربه ای به آن ها وارد نشود. رویه ی آن از پلی کربنات سبک ساخته شده و جیب های اضافی ندارد. زیبایی و تنوع آن ها کمتر بوده و فقط در مواردی که محافظت از چمدان نیاز است استفاده می شود.

سخن آخر: در پایان این که سعی کنید چمدانی با بهترین کیفیت و قفل امنیتی برای مسافرت های خود تهیه کنید. چرا که مهم ترین وسیله در سفر چمدان می باشد و ارزش آن را دارد که برای خرید آن سرمایه گذاری کنید. مخصوصاً این که شرکت های مسافرتی هیچ مسئولیتی را در قبال خسارات وارده به چمدان به عهده نمی گیرند. پس با تهیه ی یک چمدان مناسب و شیک به صورت اصولی و ایمن سفر کنید.

همچنین برای از بین بردن بوی بد چمدان می توانید به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> نحوه از بین بردن بوی بد چمدان <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
realmenrealstyle




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
1 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
الینا زارعی

مطلب مفیدیه. اما ایرانی ها کجا به این چیزا دقت میکنن. وقتی توی یه فرودگاه خارجی میری از روی چمدون ها کاملا مشخصه که کی ایرانیه و کی خارجی. فقط بلدیم یه چی پیدا کنیم و لباسامونو توش بچپونیمو راه بیفتیم

دکمه بازگشت به بالا