زیباییسلامت

نکاتی که لازم است در مورد پیرسینگ گونه یا لپ بدانید

آگاهی از نکات مهم قبل از پیرسینگ لپ یا گونه

پیرسینگ لپ جزو پیرسینگ هایی است که نسبت به دیگر پیرسینگ ها کمتر مورد توجه بوده و کمتر انجام می شود.

دلایل این امر شاید این باشد که:

– این نوع پیرسینگ حتماً باید در مراکز مربوطه و توسط متخصصین این کار صورت گیرد. هرگز نمی توان و نباید آن را در منزل انجام داد.

– پیرسینگ گونه باعث ایجاد چال روی گونه می شود. اگر زمانی، فرد دیگر علاقه ای به استفاده از آن نداشت و خواست آن را درآورد، همچنان اثر و چال آن در گونه باقی می ماند.

– مادامی که جواهر پیرسینگ داخل سوراخ لپ است، دردی مانند وجود دو سوزن در لپ احساس می شود. این درد به این خاطر است که در لپ هیچ گونه عضروفی وجود نداشته و تماماً گوشت و عصب است.

– این نوع پیرسینگ به بیشترین توجه و مراقبت نیاز دارد.

– خونریزی، کبودی و تورم آن بسیار زیاد است. به طوری که صورت شبیه به یک توپ سیاه و کبود می شود؛ همچنین غذا خوردن نیز بسیار مشکل خواهد شد. در روزهای اول بعد از انجام پیرسینگ خونریزی آن به گونه ای است که مزه ی خون را در دهان حس می کنید. اما این امر موقتی است.


برای اطلاع از چگونگی مراقبت از پیرسینگ زبان هنگام غذا خوردن به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> مراقبت از پیرسینگ زبان هنگام غذا خوردن <<<


– چند ماه اول باید میله های بزرگی را در پیرسینگ لپ تحمل کرد. دو ماه اول تحمل پیرسینگ لپ بسیار سخت است. زیرا بدن در حال سازگار کردن خود با یک جسم خارجی در صورت است. دو میله ی بسیار بزرگ معمولاً به اندازه ی 2.5 سانتی متر یا بیشتر در لپ گذاشته شده و یک یا دو هفته تورم نیز کار را بدتر می کند. میله ها باید دو ماه کامل در لپ باشد. زیرا در آوردن آن ها بسیار دردناک بوده و فرد نسبت به لمس آن بسیار حساس است.

– تعیین محل انجام پیرسینگ قبل از انجام آن، بسیار مهم است. زیرا همان طور که گفته شد بعد از سوراخ شدن لپ راه بازگشتی وجود ندارد و اثر پیرسینگ برای همیشه روی لپ باقی می ماند. یعنی زخم و اسکار آن دائمی است. بنابراین قبل از انجام پیرسینگ محل دقیق آن باید مشخص شود.

– اگر فردی بخواهد در هر دو لپ خود چال ایجاد کرده و پیرسینگ را برای هردو لپ انجام دهد، دو پیرسینگ کاملاً متقارن نخواهند شد؛ زیرا صورت هیچ فردی کاملاً متقارن نیست. اما هنگام انجام این نوع پیرسینگ باید از متخصص خواسته شود که با پیشرفته ترین ابزار و خط کش های اندازه گیری تا جایی که ممکن است عدم تقارن در پیرسینگ ها را از بین ببرد. وگرنه نتیجه ی نهایی اصلاً زیبا نخواهد بود.

– حساسیت از روی پیرسینگ های لپ هرگز از بین نخواهد رفت. همه ی پیرسینگ ها به جز پیرسینگ لپ را می توان با محلول آب گرم و نمک دریا شسته و ضدعفونی کرد. لذا این پیرسینگ محل لنگر انداختن باکتری هایی است که روز به روز افزایش می یابند. زمانی می توان به این امر پی برد که اگر کرم روی صورت به سرعت پاک نشود، پیرسینگ حساس تر شده و قرمز می شود.

1 نکات مربوط به پیرسینگ لپ و گونه

– اگر جواهر پیرسینگ کوچک باشد، ممکن است وارد بافت لپ شده و باعث ایجاد عفونت شود. به طوری که دیگر نتوان آن را به صورت عادی خارج کرد.

– پیرسینگ لپ به دندان ها آسیب می زند. بسته به جایی که پیرسینگ قرار دارد، می تواند با گذشت زمان دندان ها را درگیر کرده و موجب آسیب زدن به آن ها شود. مخصوصاً اگر پیرسینگ مستقیماً روی دندان بیاید.

2 نکات مربوط به پیرسینگ لپ و گونه

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
horrorkitschbitch




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
6 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
حنا

چرا چرت و پرت میگین اصلااا نه کبود میشه و نه خونریزی داره فقط ورم میکنه

دیانا

سلام من ۳ ماهه انجام دادم الان عفونت کرده خیلی اذیتم ولی پشیمون نیستم خوب میشه

پارسا

سلام.
من انجام دادم. حدود دو سال هم روی لپم بود. وقتی کرونا شروع شد بخاطر پیشگیری از عفونت خودم در آوردم و مشکلی پیش نیومد.
الان چال لپم هنوز هست ولی یه حالت گودی مونده که تصمیم دارم ترمیمش کنم

بهار

بخدا بزرگترين اشتباه من همين كار بود ١ سال و سه ماهه عذاب ميكشم و هنوز خوب نشده و مدام عفونت ميكنه حتي من پرسينگم رو طلاي عيار بالا انداختم باز هم خوب نشده بدتر هم شده مدام چرك خشك كن ميخورم و باعث شد دندان پر كرده من هم… بیشتر بخوانید.

کاربر ناشناس

سلام عزیزم من انجام دادم مراقبتشو انجام میدم هیچ مشکلی پیش نمیاد

Pedi

باید چکارهایی انجام بدیم؟

دکمه بازگشت به بالا