آموزش های ویدئوییزیبایی

روش هایی برای طبیعی به نظر رسیدن مژه های مصنوعی

مژه مصنوعی از جمله ابزارهای آرایشی پرطرفداری است که برای تمام کسانی که مژه های کوتاهی دارند یا طرفدار مژه های پرپشت و تیره هستند وسیله ای بسیار کارآمد می باشد. استفاده از مژه های مصنوعی باعث می شود چشم ها درشت تر و برجسته تر به نظر برسند. اما اکثر افرادی که از آن ها استفاده می کنند، معتقدند مژه های مصنوعی، زیبایی آرایش طبیعی و دراماتیک را ندارند. ترفندهای زیر برای طبیعی و واقعی به نظر رسیدن مژه ها کمکتان خواهد کرد.


برای اطلاع از نحوه استفاده مجدد از مژه مصنوعی به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> استفاده مجدد از مژه مصنوعی <<<


انتخاب مژه مصنوعی مناسب

1- مژه هایی را انتخاب کنید که موهای آن شبیه مژه های واقعی بوده و تقریباً طبیعی به نظر می رسد.

اگر می خواهید مژه واقعاً طبیعی به نظر برسد، مژه های بلند، تیز و میخ مانند و بسیار پر پشت را انتخاب نکنید. مژه های شما باید چیزی شبیه به آنچه که در تصویر می بینید باشد.

2- مژه ها را متناسب با چشم هایتان تریم کرده و بچینید.

اغلب زمانی که مژه ها از جعبه خارج می شوند، آماده ی استفاده نیستند. بنابراین باید آن ها را به گونه ای برش بزنید تا دقیقاً متناسب با مژه های خودتان شود. پس قبل از اینکه به مژه چسب بزنید، آن را دقیقاً بالای مژه های خود نگه داشته و اندازه آنها را بررسی کنید. سپس مژه های مصنوعی را متناسب با مژه های خود بچینید. مژه ی چیده شده باید دقیقاً هم اندازه مژه های خودتان باشد.

اگر این مرحله را انجام ندهید، اضافه ی مژه روی پوست پلکتان کشیده شده و باعث شل شدن آن می گردد. در این صورت مژه ها اصلا طبیعی به نظر نمی رسند.

1 اصول گذاشتن مژه مصنوعی روی چشم

3- چسب مناسب بخرید.

در جعبه برخی از مژه ها به همراه مژه چسب هم گذاشته می شود. اما چسب خود مژه به کارتان نمی آید و باید چسب را جداگانه تهیه کنید. بهترین چسب های مژه چسب های تیوپی هستند که رنگ سفیدی داشته اما بعد از خشک شدن شفاف می شوند.

برای گذاشتن مژه:

1- خط چشم بکشید.

با استفاده از خط چشم مشکی یا قهوه ای تمام خط بالای مژه ها را به طور کامل ترسیم کنید. این کار به مژه های مصنوعی ریشه هایی پرپشت می دهد که باعث می شود طبیعی تر به نظر برسند. به علاوه خط چشم، مژه مصنوعی را با مژه های اصلی ترکیب کرده و جلوه ای طبیعی به آن می دهد.

2- روی مژه چسب بزنید.

دستورالعمل استفاده از مژه را مطالعه کرده تا به طور صحیح از آن استفاده کنید. بیشتر چسب ها را باید روی مژه کشیده (مانند ویدئو) و حدود یک دقیقه صبر کنید تا چسب غلیظ و چسبناک شود. سپس آن را روی پلک بچسبانید.

3- بعد از اینکه چسب آماده شد مژه را بچسبانید.

با دقت مژه را با پنس برداشته و آن را دقیقاً در امتداد خط رویش مژه های خودتان بگذارید. سپس از گوشه ی خارجی به سمت داخل شروع به فشار دادن و چسباندن مژه کنید. حتماً چک کنید که مژه سر جای مناسب قرار گرفته باشد.

4- سپس مژه های مصنوعی و مژه های خودتان را با پنس گرفته و فشار دهید.

این کار کمک می کند چسب خشک شده و مژه کاملاً به هم چسبیده و محکم شود. قبل از رفتن به مرحله بعد چند دقیقه ای به چسب مژه فرصت دهید تا خشک شود.

5- بعد از اینکه چسب خشک شد مژه های مصنوعی و مژه های طبیعی را با همدیگر فر کرده تا طبیعی تر به نظر برسند.

6- ریمل بزنید.

آخرین مرحله برای ترکیب کردن مژه ی مصنوعی با مژه ی طبیعی استفاده از ریمل است. دقت داشته باشید که اگر می خواهید مژه هایتان طبیعی به نظر برسد تنها از یک لایه ریمل استفاده کنید.

فن تریکس مطالعه مقالات زیر را نیز به شما پیشنهاد می دهد.

>>> نحوه شستن و تمیز کردن اکستنشن مژه <<<

>>> وظیفه و عملکرد مژه روی چشم <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا