تکنولوژی

چگونه صداهای ضبط شده در اسپیکر گوگل هوم را گوش داده و یا حذف کنیم؟

حذف صداهای ضبط شده در اسپیکر گوگل هوم Google Home

اسپیکرهای گوگل هوم دستگاه هایی با تکنولوژی بسیار شگفت انگیزی هستند که مدتی است به عنوان ابر اسپیکرها در دنیای جنجال برانگیز تکنولوژی غوغایی به پا کرده و علی رغم قیمت بسیار بالایشان با استقبال بسیار خوبی مواجه شده اند. این تکنولوژی نوین که دستیار مجازی نیز نامیده می شود، دستگاهی است که برای گوش دادن به صداها طراحی شده تا صدا و در واقع دستوری که دریافت می کند را اجرا کند. اسپیکر صدای فرد را ضبط کرده و تن صدای او را فرا می گیرد. سپس این فراگیری را تقویت کرده و در واقع سعی می کند که با تن صدای فرد و ویژگی های آن هر چه بیشتر آشنا شده تا بتواند به عنوان دستیار، همیشه در خدمت باشد.
بسیاری از افرادی که از این دستگاه ها استفاده می کنند دوست دارند صدا و دستوارتی که توسط گوگل هوم ضبط شده است را شنیده و یا حذف کنند.


این اسپیکرها با وجود تکنولوژی شگفت انگیزشان دارای مشکلاتی نیز می باشند که به راحتی می توان آن ها را رفع کرد. برای اطلاع از نحوه رفع مشکلات اسپیکر گوگل هوم به لینک زیر مراجعه کنید.

>>> چگونگی رفع مشکلات اسپیکر گوگل هوم <<<


برای این کار لازم است ابتدا از طریق مرورگر اینترنت وارد گوگل اکانت یا همان حساب کاربری گوگل خود شوید. پس در مرورگر روی عکس پروفایل خود که در بالای سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کرده و Google Account را بزنید و وارد صفحه ی حساب کاربری خود در گوگل شوید. در این صفحه ستونی به نام “Personal info & privacy” وجود دارد که باید روی آن کلیک کرده و سپس Manage your Google activity را انتخاب کنید. اکنون صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید تا به قسمت “Review activity” برسید و روی لینک “Go to my activity” کلیک کنید.

اگر از گوشی استفاده می کنید مراحل کار به همین گونه است و تنها نمایش گزینه ها کمی تغییر می کند. برای انجام این کار در گوشی، وارد اکانت گوگل خود شوید. یعنی در مرورگر روی عکس پروفایل زده و سپس مسیر زیر را دنبال کنید:

Manage Accounts > Google Activity Controls > Manage Activity

اکنون لیستی از تمامی درخواست هایتان پیش نمایش داده شده که می توان هم آنها را ذخیره و هم حذف کرد.

1 حذف صداهای ضبط شده گوگل هوم

صفحه ی فعالیت هایتان یا activity page، تمامی فعالیت هایتان در گوگل سرچ، گوگل هوم، گوگل اسیستنت یا همان دستیار گوگل در موبایل و گوگل هوم را نمایش می دهد. که می توانید فعالیت هایتان را در هر کدام از موارد گفته شده، بر اساس تاریخ فیلتر کنید. مثلاً دیروز، هفته ی گذشته، 30 روز گذشته و یا یک دوره ی زمانی مشخص.

2 حذف صداهای ضبط شده گوگل هوم

با کلیک روی گزینه ی “Details” که در سمت چپ و در زیر هر دستور داده شده به گوگل، قرار دارد می توانید بفهمید که کدام یک از دستیاران گوگل این دستور را از شما گرفته اند. با زدن روی گزینه ی “Play”نیز می توانید صدای خودتان که به صورت دستوری به دستیاران گوگل داده شده است را بشنوید.

3 حذف صداهای ضبط شده گوگل هوم

بعد از گوش دادن به صدای خود یا همان سرچ های گفتاری که انجام داده اید، اگر دوست داشته باشید می توانید آن ها را حذف کنید. برای این کار روی آیکونی که به شکل سه نقطه می باشد کلیک کرده و گزینه ی “delete” را بزنید.

اگر می خواهید همه ی دستورها را در بازه ی زمانی مشخص پاک کنید (مثل یک روز، ماه یا سال) روی آیکون سه نقطه زده و سربرگ “Today” را انتخاب کنید یا “Delete activity by” که در سمت چپ صفحه قرار دارد را بزنید. در این قسمت می توانید بازه ی زمانی را مشخص کرده و دستورات مربوط به آن بازه را حذف کنید. گزینه ی “all time” همه ی دستورات موجود را حذف می کند.

4 حذف صداهای ضبط شده گوگل هوم

قبل از این که دیلیت و حذف موارد را تایید کنید، گوگل به شما هشدار می دهد که اطلاعات پاک شده قابل بازگشت نیست و دستوری که پاک شد برای همیشه از بین می رود. پس هنگام پاک کردن این اطلاعات دقت کافی را داشته باشید.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
theverge




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا