خانه و کاشانهگردشگری

کشورهایی که در آن با کمترین هزینه صاحب خانه خواهید شد

ارزان ترین خانه ها در 10 کشور

هزینه های زندگی در کشورهایی مانند ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا یا فرانسه همیشه بالا بوده و همچنان هم رو به افزایش است. بنابراین اگر مایل به تجربه ی زندگی در خارج از کشور هستید، بسیاری از کشورها دارای هزینه های کم بوده و زندگی در آن ها ارزان و آسان است. بنابراین، اگر شما انعطاف پذیری زندگی در هر نقطه ای از جهان را دارید و مقصد خاصی مورد نظرتان نیست، 10 کشور زیر که خرید خانه در آن ها آسان است را بررسی کرده و سپس کشور مقصد خود را انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

1- کامبوج

1 معرفی ده کشور با خانه های ارزان

کامبوج شاید اولین کشوری نباشد که هنگام فکر کردن به زندگی در بهشتی گرم و زیبا به ذهنتان آید، اما می تواند به تصوراتتان بسیار نزدیک باشد. برتری این کشور این است که برخلاف دیگر کشورهای مهاجرتی گرمسیری، هزینه های زندگی در آن به طرز عجیبی ارزان است. به طوری که یک خانه ی بسیار لوکس چهارخوابه با استخر و امکانات را تنها با ماهی 600 دلار می توان اجاره کرده و یک نگهبان یا باغبان را تنها با سالی 2000 دلار برای مراقبت و حفاظت از خانه استخدام کرد.

2- اکوادور

2 معرفی ده کشور با خانه های ارزان

اکوادور از بسیاری جهات شبیه به ایالات متحده ی آمریکا بوده و به همین دلیل تبدیل به منطقه ی مهاجرپذیر آمریکایی گشته است. حتی پول رایج این کشور نیز دلار آمریکا می باشد. در این کشور بیرون غذا خوردن بسیار ارزان تر از غذای خانگی می باشد که در آشپزخانه هایتان سرو می شود. در این کشور می توانید بهترین و لاکچری ترین خانه را تنها با 50،000 دلار خریداری کنید.

3- مکزیک

3 معرفی ده کشور با خانه های ارزان

اگر چه این کشور به خیابان های فقیرنشین شناخته شده است اما مناطق ثروتمند و لوکسی نیز دارد که همه نوع امکاناتی را فراهم می کنند. حداکثر هزینه ی لازم برای یک ماه زندگی در این کشور با بیشترین مخارج یعنی اجاره، تفریح، خورد و خوراک، گشت و گذار، خرید و… تنها 700 دلار است.

4- آرژانتین

4 معرفی ده کشور با خانه های ارزان

آرژانتین سالهاست که یک مقصد توریستی محبوب به حساب می آید. رستوران های عالی، تاریخی غنی و مکان های بسیاری برای کشف دارد که اغلب مردم را به خود جذب می کند. هزینه ها در این کشور در مقایسه با ایالات متحده و دیگر مناطق، خیلی گران نبوده و یک خانه مناسب و معقول را می توان در حدود 139،000 دلار تهیه کرد که نسبتاً ارزان است.

5- ویتنام

5 معرفی ده کشور با خانه های ارزان

ویتنام نیز در سال های اخیر تبدیل به یک مقصد گردشگری محبوب شده است. اگر چه خرید زمین و ملک در این کشور توسط افراد غیر بومی ممنوع بود، اما این سیاست در سال های اخیر لغو شده است. خانه های بسیار لوکس چند میلیون دلاری در ساحل موجود است. اما اگر جستجو کنید، می توانید یک آپارتمان یا خانه ی کوچک در حدود 25000 تا 50 هزار دلار پیدا کنید.

6- تایلند

6 معرفی ده کشور با خانه های ارزان

یکی دیگر از مکان های محبوب گردشگری و توریستی، تایلند است. این کشور نیز مکان های زیادی دارد که تجربه بازدید از آن ها خالی از لطف نیست. هزینه ی زندگی در این کشور نیز بسیار کم بوده و می توان یک آپارتمان خوب را حدود 30 هزار دلار و خانه ای بزرگتر را 60 هزار دلار خریداری کرد.

7- بلغارستان

7 معرفی ده کشور با خانه های ارزان

بلغارستان سرشار از معماری باستانی و چشم اندازی زیبا است. در این کشور اگر بتوانید فقط 1500 دلار در ماه درآمد داشته باشید، می توانید جزو افراد طبقه ی بالای کشور قرار گیرید. خانه های این کشور گران نبوده و کمتر از 20،000 دلار فروخته می شوند.

8- مجارستان

8 معرفی ده کشور با خانه های ارزان

مجارستان نیز از جمله کشورهای توریستی و بسیار محبوب است که اکثر مردم در آن خانه هایی را خریداری کرده و برای تعطیلات به آنجا سفر می کنند. چرا که بسیار دوست داشتنی و لذت بخش بوده و از طرفی خانه هایی بسیار ارزان دارد. خانه ای بسیار بزرگ با مساحتی قابل توجه تنها با 90 هزار دلار قابل معامله است.

9- آلبانی

9 معرفی ده کشور با خانه های ارزان

آلبانی در کل سال گرم و آفتابی بوده و مکان بسیار خوبی برای تفریحات و تعطیلات یا زندگی دائمی است. بهترین و لوکس ترین خانه ی این کشور مثل پنت هاوسی بزرگ را می توان با 150 هزار دلار خریداری کرد که نسبت به دیگر کشورهای لوکس مثل آمریکا مبلغ بالایی نیست.

10- کلمبیا

10 معرفی ده کشور با خانه های ارزان

در کلمبیا شما می توانید یک وعده ی غذایی کامل را تنها با 5 دلار خریداری کنید. اجاره ی منزل در این کشور بسیار ارزان بوده و چیزی حدود 450 تا 500 دلار در ماه می باشد. اما به یاد داشته باشید که محله ها و خانه های این کشور دارای طبقه بندی بالا و پایین بوده و اجاره ی ملکی در محله های بالا ممکن است از بیشتر از مقدار گفته شده باشد.

چه به دنبال خانه ای برای گذراندن تعطیلات و چه به دنبال خانه ای برای اقامت دائم باشید، این کشورها مناظر و چشم اندازی منحصر به فرد، معماری شگفت انگیز و آب و هوایی بسیار عالی را با قیمتی مناسب در اختیارتان می گذارند. بنابراین از خرید خانه در این کشورها هیچگاه پشیمان نخواهید شد.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
womensarticle




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا