کودک

چگونه برای بچه ها اسباب بازی های مناسب سفر انتخاب کنیم؟

معرفی اسباب بازی مناسب کودک در سفر

سفر با کودکان می تواند تجربه ای پر استرس، پر دردسر و شاید هم پر هیجان باشد. کودکان به اقتضای سنشان به طور مدوام در حال رشد و کاوش در دنیای پیرامونشان هستند. همین حس کنجکاوی و ماجراجویی باعث می شود بی سر و صدا نشستن در گوشه ای مانند ما بزرگترها و انجام ندادن کار خاصی، برایشان غیر ممکن باشد. به همین دلیل است که دلبندانتان در هنگام سفر و نشستن طولانی مدت در ماشین بسیار اذیت شده و سفر برایشان خسته کننده خواهد بود. در نتیجه والدین را درگیر کرده و آنها را نیز آزار می دهند. لذا به همراه داشتن اسباب بازی های قابل حمل، سرگرم کننده و بادوام در طول سفر امری ضروری بوده و بچه را سرگرم می کند.

برای اینکه بدانید چه اسباب بازی هایی باعث خلاقیت، حل مسئله و یادگیری حقایق و کشف دنیای پرهیاهو در کودک می شود، راهنمای انتخاب اسباب بازی سفر را در ادامه مطالعه کنید.

1- عروسک هایی را برای سفر بردارید که بیشتر از همه به او علاقه دارد.

عروسک های پولیشی که اغلب کودکان آن را دوست دارند، بهترین گزینه برای خواباندن کودک بدون دردسر است. در طول مسافرت می توانید آن را در کنار کودک خوابانده و به بهانه ی آن او را هم با اشتیاق و ذوق بخوابانید. زیرا کودک با آن عروسک احساس راحتی و آرامش کرده و ناراحتی سفر، او را اذیت نمی کند. به علاوه او را مانند یک دوست همیشه کنارخود نگه داشته و با او احساس آرامش می کند.

– در کنار عروسک مورد علاقه اش، یک عروسک و اسباب بازی دیگر مثل خرس یا اسباب بازی های متحرک و سرگرم کننده نیز برداشته و بار سفر را بیش از این سنگین نکنید. زیرا همین مقدار کفایت می کند تا کودک را در طول سفر سرگرم کنید.

1 اسباب بازی مناسب کودک در سفر

2- چند عدد کتاب با رنگ و طرح های مختلف که توجه کودک را به خود جلب می کند، بردارید تا با آن کودک خود را سرگرم کنید.

همچنین خواندن کتاب داستان برای کودک در حین سفر، به طوری که او به عکس ها نگاه کند، در تقویت مهارت های شنیداری و دیداری و البته مهارت های زندگی بسیار نقش دارد. مخصوصاً در سفر با هواپیما و قطار که کودک حتماً باید روی صندلی نشسته و نمی تواند شیطنت کند.

2 اسباب بازی مناسب کودک در سفر

3- اسباب بازی هایی مثل قطار، هواپیما و ماشین نیز مفید می باشد.

زیرا کودک در حین نشستن روی صندلی در زمان مسافرت می تواند با آنها حسابی سرگرم شود. به علاوه اینکه به هر طریقی که در حال سفر هستید یعنی با هواپیما، قطار و یا خودرو شخصی می توانید وسیله ای که با آن به سفر می روید را در اسباب بازی های کودک، به او نشان داده و سطح یادگیری و معلومات او را به همین راحتی بالا ببرید.

3 اسباب بازی مناسب کودک در سفر

4- وسایل نقاشی بردارید.

اگر سن کودکانتان کمی بیشتر است به گونه ای که علاقه ی زیادی به نقاشی کشیدن دارند به جای برداشتن کاغذ، قلم، مداد شمعی، آبرنگ و گواش که ممکن است در حین سفر خرد شده و باعث کثیف کاری شود یا تراش کردن مداد، گم شدن پاک کن و تراش و مشکلات این چنینی به وجود آید، کافیست تنها یک تخته ی رسم مغناطیسی یا وایت برد استفاده کنید. که هم راحت و قابل حمل بوده و هم وسایل اضافی ندارد و بهترین گزینه به عنوان ابزار نقاشی کودکان در سفر است.

5- اسباب بازی هایی مثل لپ تاپ های کوچک صدا دار نیز از آنجایی که دارای بازی های گوناگون بوده و موزیکال می باشند تا حد زیادی می توانند کودک را سرگرم کرده و باعث ذوق و شوقشان شوند.

مخصوصاً اینکه جنبه ی آموزشی نیز داشته و چیزهای زیادی را به آنها می آموزند. دکمه های رنگارنگ، آهنگ ها و چراغ های موجود در موبایل های اسباب بازی نیز همان جذابیت لپ تاپ را داشته و کودک را ساعت ها سرگرم می کند. بهتر است این نوع اسباب بازی ها را که نه سنگین بوده و نه حجم وسیعی را اشغال می کنند، نیز در سفر به همراه ببرید.

در پایان ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که انتخاب چند اسباب بازی جدید و نو در حین سفر، برای کودک بسیار تازگی داشته و او را بسیار سرگرم و درگیر می کند تا در حین سفر خسته نشده و شما را نیز اذیت نکند.

همچنین می توانید با مراجعه به لینک زیر از وب سایت فن تریکس با انواع اسباب بازی مناسب کودکان مبتلا به اوتیسم آشنا شوید.

>>> اسباب بازی مناسب کودکان مبتا به اوتیسم <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا