پوشاک

اصول ست کردن شلوار جین جذب با کفش تخت زنانه

ست شلوار جین با کفش های تخت

شلوارهای جین و به ویژه جین های جذب بسیار محبوب بوده و طرفداران زیادی دارد. هنگامی که در مورد نحوه ست کردن شلوار جین با یک کفش مناسب فکر می کنید، احتمالاً در ذهنتان کفش های پاشنه دار و پاشنه بلند را نیز در نظر می گیرید. اما اگر قدتان بلند است و دوست ندارید کفش پاشنه بلند بپوشید یا به هر نحوی طرفدار کفش های پاشنه دار نیستید، نگران نباشید. می توانید از ست های دیگر هم استفاده کنید. اگر شلوارهای جین تنگ را با کفش های تخت و بدون پاشنه بپوشید، یک ست فوق العاده با جلوه عالی ایجاد می شود. در این مقاله به چند نوع از کفش های تخت و بدون پاشنه ای که می توانید با شلوار جین جذب خود ست کنید و یک خانم باکلاس و خوشتیپ به نظر آیید، اشاره شده است.

1 ست جین جذب با کفش تخت

1- کفش کالج یا لوفر متالیک (Metallic Loafers)

کفش های متالیک مانند کفش های لئوپارد (پلنگی) هیچگاه دمده نمی شوند. جدیدترین کفش ها در دنیای مد، کفش های چرمی متالیک بوده است که سبک جلوی آن ها، شبیه به کالج های مردانه است؛ اما راحت پوشیده شده و برای روزهای گرم تر بسیار مناسب است. از آنجایی که رنگ های متالیک به عنوان رنگ های خنثی در نظر گرفته می شوند، می توانید یک کفش لوفر طلایی یا نقره ای براق را با شلوار جین جذب ست کنید. از این ست می توانید برای مهمانی ها یا گردش های دوستانه استفاده کنید.

2 ست جین جذب با کفش تخت

2- کفش کالج نوک تیز (Pointy Toe Loafer)

اگر شلوار جین جذب می پوشید و دوست دارید در بین تمام افرادی که شلوارهای جین جذب می پوشند، برجسته تر و زیباتر به نظر برسید، کفش های کالج نوک تیز را با شلوارتان ست کنید. پوشیدن کفش های نوک تیز کالج (که از کالج های مردانه الهام گرفته شده اند)، با شلوار جین جذب، شما را فوق العاده جذاب می کند و بسیار هم راحت هستند. انتخاب کفش مشکی رنگ در این ست، کلاسیک و زیباست. اما می توانید هر رنگ و بافتی از این نوع کفش ها را بخرید و با جین خود ست کنید.

3 ست جین جذب با کفش تخت

3- کفش کتانی و اسنیکرزهای ورزشی سفید (White Sneakers)

رابطه بین شلوار جین و کفش اسنیکرز ورزشی، مانند کره بادام زمینی و ژله است. زیرا کفش های کتانی و اسنیکرز همراه با جین های جذب، ترکیب غیر رسمی و راحت را به وجود می‌آورد. بهتر است کفش‌های اسپرتی که با شلوار جین ست می‌شود کمی کلاسیک باشد؛ به ویژه اگر برای مکان های رسمی و یا اداره انتخاب می شوند.

به یاد داشته باشید اگر از کفش های اسنیکرز ورزشی استفاده می کنید، مقصدتان را در نظر بگیرید. اگر لازم است ظاهر خاصی برای رفتن به محل کار داشته باشید، ست‌ کردن کفش کتانی و اسکینرز با جین در روزهای تعطیل و پیک‌نیک‌ها بیشتر به کارتان می‌آید.

ترکیب رنگ جین یخی یا روشن با اسنیکرز سفید بسیار محبوب و زیباست. فقط این نکته را به خاطر داشته باشید که هنگام پوشیدن اسنیکرز ورزشی با جین، بهتر است پایین شلوار را تا مچ پای خود تا بزنید. این گونه جذاب تر خواهید بود!

4 ست جین جذب با کفش تخت

4- کفش تخت خزدار (Furry)

کفش های تخت خزدار، به دلیل داشتن خز، بسیار نرم و گرم بوده و در عین حال چون پاشنه ندارند بسیار راحت هستند. پوشیدن این کفش ها به همراه جین جذب و مانتوهای خنک تابستانی، یک تیپ عالی و بسیار فانتزی برای شما خواهد داشت.

5 ست جین جذب با کفش تخت

5- اسنیکرز لژدار (Flatform)

کفش های اسنیکرز لژدار، امروزه بسیار مد شده اند. اگر دوست دارید قدتان بلند به نظر برسد ولی تمایلی به پوشیدن کفش های پاشنه دار ندارید و یا با آن ها راحت نیستید، می توانید از کفش های اسنیکرز لژدار استفاده کنید. چرا که هم قدتان را بلند می کنند و هم مانند کفش های پومپس، پاها را اذیت نمی کنند. به علاوه، این نوع کفش ها دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی بوده و به راحتی می توانید بهترینِ آن را با رنگ جین و نوع پوشش و فصل مورد نظر ست کنید.

6 ست جین جذب با کفش تخت

6- کفش پارچه ای یا سنتی

کفش های پارچه ای گزینه ای عالی برای ست کردن با شلوارهای جین هستند؛ به ویژه برای تابستان و به همراه مانتوهای بلند و خنک. زیرا پوشیدن کفش پاشنه بلند با مانتوی بلند و جین به خصوص برای افراد قد بلند جلوه زیبایی ندارد. کفش های پارچه ای بخاطر جنسی که دارند بسیار خنک و راحت بوده و برای اداره، گردش، مهمانی و روزهای گرم تابستان بسیار مناسب هستند. اگر با این کفش ها، شلوار جین خود را تا مچ پا تا بزنید، بسیار شیک و خوشتیپ خواهید شد.

7 ست جین جذب با کفش تخت

7- کفش ورنی (Patent Leather)

کفش های ورنی تخت، به دلیل طراحی بسیار خاص خود، کفش های کلاسیک و محبوبی هستند. پوشیدن این کفش ها نیز با شلوارهای جین جذب، ظاهر زیبایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

همچنین اگر طرفدار کفش های بامزه و فانتزی هستید، نیز می توانید از این کفش ها استفاده کنید. نوع بنددار این کفش را انتخاب کنید و بندهای آن را با روبان ها یا بندهای رنگی عوض کنید. حالا با یک جین مشکی بسیار فانتزی و زیبا خواهید بود.

8 ست جین جذب با کفش تخت

8- چکمه های بدون پاشنه و ساق بلند

چکمه ها یا بوت های ساق بلند مانند چکمه های سوارکاری، بسیار پرطرفدار هستند. پوشیدن چکمه های چرمی تخت و ساق بلند با شلوار جین بسیار شیک و کلاسیک است. بهتر است ست جین جذب و بوت های قهوه ای و مشکی را برای مکان های رسمی انتخاب کنید، زیرا شما را با وقارتر و آراسته تر جلوه می کنند. همچنین می توانید ست جین جذب و بوت های ساق بلند رنگی را برای مهمانی های دوستانه انتخاب کنید.

9 ست جین جذب با کفش تخت

فن تریکس مطالعه مقالات زیر را نیز به شما پیشنهاد می کند.

>>> اصول ست کردن شلوار اسلش با انواع کفش و لباس

>>> نحوه ست کردن شلوار کاپری و پاچه کوتاه با انواع کفش

>>> چگونه مانتو و سارافون جین را با انواع لباس ست کنیم؟

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
liveabout




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا