تغذیه

چگونه کرم چیز فراستینگ کیک یا کرم پنیری رقیق را سفت و غلیظ کنیم؟

کرم چیز فراستینگ یا همان کرم پنیری یک روکش خامه ای بسیار عالی و خوشمزه برای رویه ی انواع کیک، کلوچه، مافین و کاپ کیک می باشد؛ زمانی به بهترین شکل می توان از کرم پنیری استفاده کرده و کیک ها را به زیباترین شکل ممکن با آن تزئین نمود که کاملاً غلیظ، سفت و محکم باشد. بنابراین اگر فراستینگی که تهیه کرده اید شل و رقیق شد و به راحتی نمی توانید از آن استفاده کنید، اصلاً نگران نباشید، راه حل های مختلفی وجود دارد که می توان فراستینگ را غلیظ کرده و به راحتی از آن استفاده کرد. ما در فن تریکس شما را با روش های غلیظ کردن کرم چیز فراستینگ آشنا خواهیم کرد.

روش های غلیظ کردن کرم چیز فراستینگ

روش اول:

1- دو قاشق غذا خوری سر خالی معادل 16 گرم شکر آیسینگ یا همان شکر قنادی (پودر قند) را تهیه کرده و آرام آرام به فراستینگ اضافه کنید.

– دقت داشته باشید که کرم پنیری با اضافه کردن شکر آیسینگ شیرین تر می شود.

1 طرز غلیظ کردن کرم چیز فراستینگ

2- با قاشق و به آرامی شکر را در فراستینگ هم بزنید.

به محض اینکه شکر به طور کامل در مواد مخلوط شد قاشق را در آورید، زیرا هم زدن و مخلوط کردن زیاد باعث می شود فراستینگ شل شده و حالت چسبناک خود را از دست بدهد.

– اگر متوجه شدید که مخلوط را بیش از حد هم زدید و فراستینگ شل شده است آن را به مدت 1 ساعت در یخچال بگذارید تا سفت شود.

2 طرز غلیظ کردن کرم چیز فراستینگ

3- اگر فراستینگ هنوز به اندازه ی کافی غلیظ و ضخیم نشده است دو قاشق غذاخوری (16 گرم) دیگر شکر آسینگ به مواد اضافه کنید.

– فقط دقت داشته باشید که شکر را آرام آرام و کم کم اضافه کنید تا زمانی که مواد به غلظت دلخواهتان برسد.

– هرگز همه ی شکر را به یکباره در مواد نریزید، زیرا فراستینگ بیش از حد ضخیم و کلفت می شود.

4- فراستینگ شما اکنون باید کاملاً به غلظت دلخواه رسیده باشد. آن را می توانید تا 5 روز در یخچال نگهداری کنید.

– دقت داشته باشید که حتماً فراستینگ را در ظرف در بسته بریزید و بعد در یخچال بگذارید. زیرا فراستینگ به راحتی بوی محیط اطراف را به خود جذب می کند. فراستینگ را به مدت 3 ماه می توان در فریزر نیز نگهداری کرد.

روش های دیگر:

اگر نمی خواهید فراستینگ شیرین تر شود می توانید به روش دیگر و بدون شکر آیسینگ هم فراستینگ را غلیظ کنید.

برای این کار:

1- یک قاشق سوپ خوری معادل 25 گرم نشاسته ی ذرت را به فراستینگ اضافه کنید.

یکی از نقاط مثبت کرم چیز این است که مانند دیگر انواع فراستینگ ها شیرین نیست. نشاسته ی ذرت بهترین ماده برای غلیظ کردن فراستینگ بدون افزودن به شیرینی آن است. مقدار نشاسته ی ذرت را آرام آرام و کم کم اضافه کنید تا به غلظت مورد نظرتان برسید. اگر لازم شد می توانید کمی بیشتر از 25 گرم نیز اضافه کنید. فقط دقت داشته باشید که به ازای هر 226 گرم کرم چیز بیش تر از 1/2 پیمانه (62.5 گرم) نشاسته ی ذرت اضافه نکنید، زیرا روی طعم فراستینگ تاثیر می گذارد.

1 طرز غلیظ کردن کرم چیز فراستینگ

2- فراستینگ را یک ساعت در یخچال بگذارید تا بدون اضافه کردن هیچ ماده ی دیگری سفت شود.

کرم چیز بسته به درجه ی دما غلظت های متفاوتی خواهد داشت. سرما چربی و کره ی موجود در فراستینگ را سفت کرده و موجب غلیظ شدن آن می شود.

– اگر بعد از این مرحله و یک ساعت گذاشتن آن در یخچال باز هم کرم چیز شل بود 30 دقیقه آن را در فریزر بگذارید و اگر بسیار سفت شد آن را در دمای محیط بگذارید تا شل شود.

3- اگر می خواهید فراستینگ به سرعت غلیظ شود، به ازای هر 226 گرم چیز کرم، 1 قاشق غذاخوری (معادل 7 گرم) پودر مرنگ (رویال آیسینگ) به آن اضافه کنید.

فراستینگ را هم بزنید تا پودر کاملاً یکنواخت در آن پخش شود. اگر باز هم کرم پنیری شل بود یک قاشق چایخوری (2.3 گرم) دیگر پودر مرنگ اضافه کنید.

– این راه حل به خصوص برای زمانی که می خواهید با قیف، آیسینگ را روی کیک بزنید بسیار موثر است، زیرا کمک می کند آیسینگ حالت خود را حفظ کند.

4- همچنین می توانید 14 گرم کره ی نرم شده که به دمای محیط رسیده را به فراستینگ اضافه کنید و هم بزنید تا کاملاً در آن مخلوط شود.

چربی کره به غلیظ و سفت کردن چیز کرم کمک کرده و طعمی خامه ای به آن می دهد.

4 طرز سفت کردن کرم پنیری

5- اگر می خواهید فراستینگ غلیظ شود اما طعم آن اصلاً عوض نشود، 5 گرم پودر آروروت به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. در صورت لزوم می توانید 5 گرم دیگر نیز اضافه کنید.

در پایان با مطالعه مقاله زیر از وب سایت فن تریکس با نحوه غلیظ کردن گاناش آشنا شوید.

>>>> نحوه غلیظ کردن گاناش <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا