تکنولوژی

چگونه پلی استیشن وی آر PlayStation VR را تمیز کنیم؟

مراقبت از پلی استیشن VR به شما کمک می کند تا همیشه مطمئن باشید دستگاه خوب و تمیز بوده و طول عمر آن افزایش می یابد. طبیعی است که هیچکس نمی خواهد سیستم پلی استیشنش به خاطر گرد و غبار و کثیفی، بیش از حد گرم شده و در معرض آسیب قرار گیرد. خوشبختانه، تمیز نگه داشتن پلی استیشن وی آر بسیار آسان بوده و فن تریکس جزئیات این کار را برایتان خواهد گفت.

برای تمیز کاری پلی استیشن VR سه مرحله وجود دارد، که البته بهتر است برای اطمینان و تمیزی بهتر هر سه مرحله را انجام دهید.

موادی که برای این کار لازم دارید:

• اسپری هوای فشرده
• دستمال مایکروفایبر
• دستمال مرطوب ضدعفونی کننده
• گوش پاک کن
• اسپری تمیز کننده چند کاره
• و در پایان، دستمال کاغذی آشپزخانه

زمانی که هر کدام از موارد گفته شده را تهیه و آماده کردید، با ما همراه شوید تا بهترین روش استفاده از آن ها را جهت تمیز کردن پلی استیشن خود ببینید.

نحوه تمیز کردن پلی استیشن VR

1- هوای فشرده، دستمال میکروفایبر و گوش پاک کن

اولین کاری که باید برای تمیز ماندن سیستمتان انجام دهید، استفاده از یک اسپری هوای فشرده است. آن را روی منافذ زده تا گرد و غبار را از روی آن برداشته و مطمئن شوید که منافذ روی پلی استیشن با گرد و غبار مسدود نشود. همچنین می توانید اسپری را به قسمت هایی هم که نمی توان با دستمال به آن ها دسترسی یافت بزنید و تمیز کنید. این یکی از آسان ترین روش هاست که سیستم شما را در اوج عملکرد خود نگه می دارد.

پس یک اسپری هوای فشرده تهیه کرده و آن را به سمت نقاط غیر قابل دسترس، منافذ و هرجایی که کثیفی و آلودگی و خصوصاً گرد و غبار دیده می شود گرفته و آن ها را از بین ببرید. به یاد داشته باشید که مرحله ی اول تمیز کاری، استفاده از اسپری است. زیرا اگر مستقیماً دستمال روی آن بکشید (خصوصاً اگر مرطوب باشد)، کثیفی ها وارد منافذ شده و منافذ را مسدود می کنند. زمانی که گرد و غبار را از روی منافذ PlayStation VR برداشتید، به سراع کنسول پلی استیشن 4 رفته و از بابت تمیز بودن کنسول اصلی نیز مطمئن شوید.

اکنون از گوش پاک کن استفاده کرده تا هرگونه جرم که در طول زمان تشکیل شده است را از روی دستگاه بردارید. دست های چرب و چسبناک و سطوح کثیفی که پلی استیشن را در آن جا قرار می گیرد باعث به وجود آمدن جرم روی سیم ها و هدست می شود. تمیز کاری را بسیار با ملایمت و دقت انجام دهید و زمانی که از تمیزی کامل سخت افزار اطمینان یافتید، به سراغ مرحله ی بعد یعنی استفاده از دستمال میکروفایبر رفته و دستمال را به آرامی روی تمام سطوح بکشید.

1 تمیز کردن پلی استیشن VR

2- دستمال مرطوب ضدعفونی کننده

به دلیل اینکه پلی استیشن وسیله ای شخصی نیست و تقریباً همه افراد از آن استفاده می کنند، بهداشت آن بسیار مهم است. پس زمانی که آن را با دیگران به اشتراک می گذارید، قبل و بعد از استفاده آن را ضد عفونی کرده تا ناقل بیماری نباشد. پس یا بعد از به اشتراک گذاشتن پلی استیشن آن را ضد عفونی کنید یا حداقل هفته ای یک بار این کار را انجام دهید. این وسیله به راحتی می تواند انواع بیماری های مسری از جمله سرما خوردگی را به شما انتقال دهد. حداقل زمانی که مطمئن هستید فردی بیمار از آن استفاده کرده است از دستمال های ضد عفونی کننده برای پاک کردن تمامی سطوح پلی استیشن و خصوصاً قسمتی که روی صورت قرار می گیرد، استفاده کنید.

2 تمیز کردن پلی استیشن VR

3- اسپری پاک کننده چند منظوره و دستمال آشپزخانه

به عنوان مرحله ی آخر می توان با یک دستمال آشپزخانه و یک اسپری پاک کننده ی چند منظوره دستگاه را تمیز کرد. اما یادتان باشد که منظور از اسپری این نیست که پاک کننده را مستقیماً روی هدست اسپری کنید. منظور این است که مقدار کمی از ماده را روی دستمال آشپزخانه زده و با آن لنزهای هدست را تمیز کنید. بعد از تمیز کردن، هدست را به مدت دو ساعت در هوای آزاد بگذارید تا از خارش و ایجاد حساسیت روی چشم ها جلوگیری شود.

3 تمیز کردن پلی استیشن VR

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
androidcentral




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
1 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد تقی

بسیار زیبا و کاربرید بود سپاس گذارم

دکمه بازگشت به بالا