زیبایی

اصول ست کردن و استفاده از هدبند برای موهای کوتاه

داشتن موهای کوتاه می تواند عالی باشد، اما اگر بتوانید آن را به زیباترین شکل ممکن آرایش کرده و با خلاقیت و حوصله، چهره و ظاهری زیبا با موهایتان بسازید. یکی از راه های بامزه و بسیار جذاب برای آرایش موهای کوتاه، استفاده از هدبند هایی است که امروزه در طرح ها، جنس ها، رنگ ها و مدل های مختلف در بازار عرضه شده و هر کدام زیبایی منحصر به فردی دارند. اما نحوه ی صحیح استفاده از مدل و رنگ هدبند ها، همچنین اصول ست کردن آن، به این معنا که بدانید چگونه و کجا از چه نوع هد بندهایی استفاده کنید، تاثیر بسزایی بر زیبایی چهره تان خواهد داشت. پس با ما همراه باشید.

استفاده اصولی و صحیح از هدبند

1- برای استفاده ی کژوال و کاملاً معمولی و روزانه، از هد بندهای هم رنگ با موهایتان استفاده کنید.

حتی اگر کاملاً مشابه و همرنگ با موهایتان نبود، بهتر است کمی کمرنگ تر یا پر رنگ تر باشد تا در کنار موهایتان زیبا به نظر برسد. این بهترین و جذاب ترین اکسسوری است که می توانید دائمی و به صورت روزانه روی سر داشته باشید.

– اگر سبزه هستید از هد بندهایی با کریستال های قهوه ای یا برنزه استفاده کنید. این گونه چهره تان جذاب تر شده و بیشتر به چشم می آید.

– زمانی که مطمئن نیستید چه رنگی به چهره تان می آید و واقعاً نمی دانید چه رنگی انتخاب کنید، به رنگ های طبیعی روی آورید. سبز فسفری و یاسی به راحتی با سفید و سیاهی صورت ست نمی شوند.

1 اصول استفاده از هدبند برای موهای کوتاه

2- برای محیط های بیرون از خانه یک هدبند ساده و باریک استفاده کنید.

یک هدبند ساده ی باریک که به صورت تخت روی سر بچسبد، بهترین گزینه برای استفاده در اکثر محیط های بیرون از خانه می باشد. جنس آن فرقی ندارد می تواند پارچه ای، فلزی، پلاستیکی و حتی ترکیبی باشد. هدبند های ساده و باریک کلاسیک بوده و می توانند در هر جایی مثل محیط کار، خیابان، باشگاه، کلاس و … استفاده شوند.

– هدبند های بافتنی ساده و یک رنگ، یا با چند عدد مراوید و سنگ تزئینی را هم می توان استفاده کرد.

2 اصول استفاده از هدبند برای موهای کوتاه

3- برای مجالس و مهمانی های شبانه و خاص به دنبال هدبند هایی یونیک و تک، ساخته شده از موادی خاص، مدلی یگانه و منحصر به فرد باشید. تا موهای کوتاهتان را در مجالس هر چه زیبا تر جلوه دهد.

این گونه هدبند ها هر چه باریک تر و دارای تزئینات بیشتری مثل گل و … باشند بهتر است.

3 اصول استفاده از هدبند برای موهای کوتاه

4- برای موهای کوتاه از هدبند هایی استفاده کنید که پهنای آن ها بیش از 2.5 سانتی متر نباشد.

البته هدبندهای پهن نیز زیبا هستند اما برای موهای کوتاه مناسب نیستند. هر چه هدبند پهن تر باشد موهای بیشتری را پوشش داده و زمانی که موها کوتاه است تمام زیباییتان را مخفی می کند.

به مدل موهایتان نیز در هنگام استفاده از هدبند دقت داشته باشید.

یعنی:

1- اگر موها کوتاه و کم پشت می باشد، بهتر است قبل از استفاده از هدبند کمی با پوش دادن یا فر کردن، به آن ها حجم دهید.

این گونه موها در کنار هدبند زیباییشان چند برابر خواهد شد.

2- اگر موهایتان به اندازه ی کافی حجم داشته و نیازی به فر کردن و حجیم کردنشان نیست، حتماً قبل از استفاده از هدبند با سشوار و شانه آن ها را صاف و خوش حالت نمایید.

سشوار زدن در زیبا تر کردن مو بسیار نقش دارد.

3- محل قرارگیری هدبند روی سر باید 2.5 سانتی متر با محل رویش مو فاصله داشته باشد.

خیلی جلو یا عقب بودن هدبند جذابیت چهره را از بین خواهد برد.

4 اصول استفاده از هدبند برای موهای کوتاه

4- برای مدل دادن به موهای کوتاه و ساده نبودن آن ها بهتر است همه ی موها را زیر هدبند قرار ندهید و اجازه دهید مقداری مو از هدبند رد شده و روی صورتتان بریزد.

5 اصول استفاده از هدبند برای موهای کوتاه

5- برای افرادی که پیشانی کوتاهی دارند ریختن مو روی پیشانی چهره شان را پنهان کرده و از زیباییشان می کاهد.

این افراد می توانند هدبند را مانند تصویر روی پیشانی بزنند. البته هدبند به این روش موها را نگه نداشته و فقط جنبه ی تزیینی دارد.

6 اصول استفاده از هدبند برای موهای کوتاه

6- برای افرادی که پیشانی بسیار بلند و موهای کوتاهی دارند، مدل چتری در کنار هدبند بهترین روش مدل دادن به موهای کوتاهشان است.

البته این مدل روی موهای بلندی که پشت بسته شود و جلو چتری باشد و در این میان هدبندی قرار گیرد بسیار زیباتر است؛ ولی برای موهای کوتاه نیز جواب می دهد.

7 اصول استفاده از هدبند برای موهای کوتاه

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا