خانه و کاشانهفرهنگ و هنر

چگونه ورودی خانه را به سبک پاییزی تزئین و طراحی کنیم؟

طراحی و تزئین ورودی منزل به سبک پاییزی

تزئین منزل در فصل های مختلف سال یکی از بهترین سرگرمی افراد برای منطبق کردن خود با تغییر فصل هاست. بسیاری از افراد تغییر فصول را دوست داشته و با تزئین و تغییر تم خانه و وسایلشان به استقبال فصل جدید می روند. در بین فصول سال، بیشتر افراد فصل پاییز را که فصل عشق نیز می نامند و با آن عاشقی می کنند، را زیباترین فصل می داند. ما نیز بر آن شدیم تا با اجرای ایده هایی خلاقانه در ورودی های منزل، به استقبال پاییز برویم.

1- گل های داوودی قرمز

گل داوودی قرمز از جمله گل های مورد علاقه و بسیار محبوب پاییزی است. بر خلاف آفتابگردان که آن هم گل پاییزی بوده، گل داوودی در رنگ های مختلفی از جمله سفید، نارنجی، قرمز و زرد در گل فروشی ها موجود است. گذاشتن گل داوودی قرمز در ورودی منزلتان، تم پاییزی به فضای خانه می دهد.

2- تزئین با کدوحلوایی

کدو تنبل یا همان کدو حلوایی محصول فصل پاییز بوده که وجود آن در هر جایی نوید فصل پاییز را می دهد. به علاوه رنگ نارنجی خاص آن نیز منطبق با رنگ های پاییز می باشد. از آنجایی که کدو را در آفتاب داغ گذاشته تا برسد و خوشمزه تر شود، می توانید با یک تیر دو نشان زده و هم کدو را آماده ی طبخ کنید و هم با چیدن آنها در کنار ورودی منزل طرح پاییزی ایجاد کنید.

3- استفاده از علف خشک

6 طراحی و تزئین ورودی منزل به سبک پاییزی

خشکی علف ها اولین نشانه ی ورود فصل پاییز است. گندم ها نیز در اواخر تابستان و اوایل پاییز درو می شوند. الهام گرفتن از طبیعت بهترین ایده برای تزئین منزل است. دسته ای از گندم های درو شده یا کاه و علف خشک را به منزل آورده و برای اینکه کمی زیباتر باشد گلی را روی آن قرار دهید و در ورودی منزلتان بگذارید.

4- گل های پاییزی

استفاده از چند گلدان با گل های پاییزی در کنار کدو تنبل ها آسان ترین و زیباترین روش تزئین ورودی منزل برای تم پاییزی است. بنفشه، فرنفل، مینا، داوودی و دیگر گل های پاییزی را انتخاب کرده، در گلدان بکارید و تزئین کنید.

5- در آویز یا درکوب پاییزی

9 طراحی و تزئین ورودی منزل به سبک پاییزی

اگر مایل به تزئینات پیچیده و پر دردسر نبوده و تنها با طرحی بسیار ساده و آسان می خواهید به استقبال پاییز بروید، می توانید با گل های آفتاب گردان، گندم یا هر نوع گل و گیاه پاییزی که مورد علاقه تان است یک حلقه ی تزئینی درب ساخته و روی درب ورودی منزلتان نصب کنید. به همین راحتی!

5- تلفیق رنگ های پاییزی

10 طراحی و تزئین ورودی منزل به سبک پاییزی

اگر در صورت امکان بتوانید در جلوی درب ورودیتان گلدان بزرگی قرار دهید، تلفیق رنگ های پاییزی در یک گلدان نیز ایده ی بسیار خوبی است. مجموعه ای از گیاهان پاییزی که رنگ هایی از جمله قرمز، زرد، نارنجی و سبز تیره دارند را به همراه چند شاخه گندم یا هر علف خشکی، در کنار هم درون یک گلدان بزرگ بکارید و جلوی درب بگذارید. هم متنوع و هم بسیار زیباست.

6- سبد و در آویز گل های پاییزی

11 طراحی و تزئین ورودی منزل به سبک پاییزی

اگر فضایی برای قرار دادن گلدان ها و کدوها در ورودی منزلتان نیست می توانید از گلدان های آویز کمک گرفته و گل های پاییزی را در آن کاشته و در کنار در یا پنجره آویزان کنید. حتی اگر فضایی برای آویزان کردن گلدان نیز وجود نداشته باشد حلقه ای را با برگ های رنگارنگ پاییزی پر کنید و روی درب آویزان کنید.

7- دکوراسیون پاییزی

14 طراحی و تزئین ورودی منزل به سبک پاییزی

استفاده از صندلی های حصیری و چوبی که الهام بخش گیاهان خشک پاییزی است در کنار چند عدد کدو و گلدان یا سطل های گالوانیزه که در آن گل های پاییزی قرار داده شده است، زیباترین و گویا ترین اعلامیه ی ورود پاییز است.

8- گلدان کدو

1 طراحی و تزئین ورودی منزل به سبک پاییزی

کدوها را سر ببرید، خالی کرده و در آنها گل های پاییزی قرار دهید و در ورودی منزل بچینید. ایده ی متفاوت و جذابی است.

9- سبد گل پاییزی

15 طراحی و تزئین ورودی منزل به سبک پاییزی

قرار دادن یک سبد پر از گل های پاییزی در ورودی منزل یا روی درب که رنگ گل هایش به رنگ پاییز باشد نیز زیبایی خاصی دارد. همچنین کم هزینه و بدون دردسر نیز می باشد. امتحان کنید!

10- تم زرد رنگ

16 طراحی و تزئین ورودی منزل به سبک پاییزی

در قسمت ورودی منزل تم زرد رنگ پیاده کنید تا حال و هوای پاییزی ایجاد شود.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
thespruce




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا