زیبایی

چگونه غبغب را پنهان کرده و از دیده شدن آن جلوگیری کنیم؟

بهترین روش برای از بین بردن غبغب و حذف این چربی اضافه، تنظیم رژیم غذایی و انجام ورزش می باشد. اما اگر نمی توانید آن را از بین برده و زیر گلو را لاغر کنید، با آموزش های فن تریکس می توانید آن را به گونه ای مخفی و پنهان کنید که کمتر به چشم آید. با ما همراه باشید.

لباس و جواهراتی مناسب بپوشید.

1- لباس های بدون یقه بپوشید.

لباس های یقه دار خصوصاً یقه اسکی یا لباس هایی که یقه گردنی دارند، چارچوبی را به دور صورت و گردنتان ایجاد می کنند که باعث می شود نگاه ها و توجه ها به سمت آن جلب شده و نگاه ها روی گردن و صورتتان متمرکز شود که نتیجه ی آن به چشم آمدن غبغب می باشد. بنابراین باید کاری کنید که نگاه ها از گردن و غبغبتان برداشته شود. لباس های یقه هفت یا دکلته و یقه باز و مانند این ها بپوشید تا در اطراف گلو هیچ پوشش یا لباسی که جلب توجه کند، وجود نداشته باشد.

– برای آقایانی که پیراهن می پوشند، توصیه می شود دو دکمه ی اول را باز نگه دارند.

1 مخفی کردن غبغب

2- از گوشواره های بلند و آویزان استفاده نکنید.

گوشواره های کوتاه و میخی، مناسب افراد غبغب دار است. اما گوشوارهای بلند و آویزان که انتهای آن ها دقیقا در کنار غبغب قرار دارد، نگاه ها را به خود و غبغب کشانده و باعث می شود که غبغب به واسطه ی گوشواره توسط هر کس دیده شود. به عکس گوشواره های کوچک و میخی باعث می شوند نگاه ها به سمت گونه ها و چشم های شما معطوف شده و غبغب به چشم نیاید.

2 مخفی کردن غبغب

3- گردن بند و شال گردنی های مناسب انتخاب کنید.

انداختن جواهرات بزرگ و حجیم و یا شال های جلب توجه به دور گردن، نگاه ها را به سمت گردنتان می کشد. اما اگر شال های بلند را دور گردن انداخته ولی نپیچید یا گردنبند های ظریف و بلند که به سمت سینه کشیده شده اند را استفاده کنید، چشم ها را از گردن برداشته و به پایین گلو هدایت می کنید.

– به هیچ وجه گردنبند های کوتاه و چوکر را نپوشید.

گردنبند هایی را استفاده کنید که در اطراف گردن ظریف بوده و هر چه به سمت پایین می آید جزئیات آن درشت تر می شود. از شال گردن های تیره و نازک استفاده کنید که جلب توجه نکرده و ضخیم هم نباشند. زیرا حجم گردن را دو برابر می کنند.

3 مخفی کردن غبغب

4- پاپیون را کنار گذاشته و کراوات بزنید.

برای آقایانی که غبغب دارند، انتخاب یک کراوات مناسب، تفاوت زیادی را در تیپشان ایجاد می کند. پاپیون، گردن را احاطه کرده و همه ی نگاه ها را به گردن معطوف می کند. اما کروات برعکس پاپیون، نگاه را با خود به سمت پایین و در امتداد خود کشانده و نظر همه به کراوات جلب می شود نه به گردن و گلو. در واقع کراوات نگاه را از گلو دور می کند.

– در انتخاب کروات نیز دقت کنید. کراوات نباید باریک و کم عرض باشد. چرا که جلب توجه نکرده و نگاه را به سمت صورت و گلو معطوف می کنند. در حالی که کراوات های بلند و عریض، قفسه ی سینه و بالاتنه را بزرگتر نشان داده و باعث می شوند بالا تنه بیش از صورت و گردن در چشم باشد.

4 مخفی کردن غبغب

پنهان کردن غبغب با آرایش

1- روی گلو سایه زده و منحنی ایحاد کنید.

با ایجاد سایه های کاذب در زیر گلو، می توان فرم صورت و گلو را عوض کرد و چشم ها را فریفت. فونداسیونی انتخاب کنید که هم رنگ پوست بدنتان بوده تا رنگ بدنتان را با رنگ صورتتان یکی کند. سپس آن را روی کل صورت از خط پیشانی تا زیر گلو و غبغب بزنید. فونداسیون دیگری که رنگ آن از فونداسیون قبلی و در واقع رنگ پوستتان تیره تر باشد را انتخاب کنید. این فونداسیون را روی غبغب زده و با استفاده از براش، دقیقاً یک خطی منحنی روی استخوان چانه بکشید و یک خط چانه کاذب بین غبغب و صورت ایجاد کنید تا بین چانه و غبغب فاصله افتاده و غبغب به چشم نیاید.

5 مخفی کردن غبغب

2- پودر برنزه بزنید.

حال روی فونداسیون تیره یعنی روی خط چانه ی کاذبی که ایجاد کرده اید و در زیر آن روی غبغب و گلو و محل قرارگیری یقه، پودر بزنزه زده و این قسمت ها را کاملاً تیره کنید تا به چشم نیایند. فقط حواستان باشد که پودر برنزه نباید از خط چانه گذر کرده و روی چانه کشیده شود.

6 مخفی کردن غبغب

3- رژ لب جیغ نزنید.

هر چه رژ لبتان بی رنگ تر و مات تر بوده و رنگ آن مشابه رنگ غبغب باشد بهتر است. زیرا جلب توجه نکرده و نگاه ها را به سمت لب، چانه و اطراف چانه نمی کشد وغبغب تان به چشم نمی آید.

4- چشم ها را غلیظ آرایش کنید.

شما باید همه ی نگاه ها و توجهات را به چشم هایتان معطوف کنید. چشم ها را باید آن چنان غلیظ و نافذ آرایش کنید که نگاه ها از چانه، لب و گلو برداشته شده و فقط چشم هایتان در صورت خود نمایی کند. با این کار، هیچ کس توجهی به لب و گلوی شما نخواهد داشت. پس چشم ها را سخاوتمندانه آرایش کنید.

7 مخفی کردن غبغب

نقش موها در پنهان کردن غبغب

1- مدل موی کوتاه

مدل مو نقش زیادی در پنهان کردن غبغب دارد. موی کوتاه به دلیل اینکه اطراف غبغب را می پوشاند، تا حد زیادی آن را پنهان می کند. از آنجایی که چشم ها روی انتهای موها خیره می شوند باید دقت کنید که انتهای موهایتان فر نشده و به سمت بالا جمع نشوند. در واقع موی شما باید به گونه ای باشد که حجمی را روی گردنتان ایجاد نکند. انتهای موها باید روی گردن و کاملاً لخت و صاف باشد.

8 مخفی کردن غبغب

2- اگر موهای بلندی دارید آن ها را بالای سر برده و آن جا ببندید، بدین گونه حجم موها به سمت بالا کشیده شده و حجم گلو کمتر می شود.

به علاوه توجه ها و نگاه ها را به سمت بالای سر کشانده و غبغب به چشم نمی آید. از طرفی موهایی که به سمت بالا جمع شده و روی سر بسته می شوند گردن را درازتر و لاغرتر نشان می دهند.

9 مخفی کردن غبغب

3- ریش ها را اصلاح نکنید.

مردان به راحتی می توانند غبغب را در زیر موهای صورت و ریش پنهان کنند. فقط باید همیشه موهای مرتب، شانه زده و آراسته ای داشته باشند. ریش های بهم ریخته و در هم پیچ خورده نتیجه ی عکس به دنبال دارد. زیرا حجیم تر به نظر رسیده و غبغب را بزرگتر می کنند. در صورتی که دوست ندارید به طور کامل ریش داشته باشید، می توانید خط ریش را پایین برده و فقط زیر چانه و غبغب را با ریش پنهان کنید و نگاه ها را از این قسمت صورت بردارید.

10 مخفی کردن غبغب

برای پنهان کردن غبغب در عکس ها

1- با ترفندی غبغب را پنهان کنید و مثلاً روسری شال یا بادبزنی را جلوی غبغب گرفته و برای عکس ژستی جالب بگیرید و یا پشت فردی یا چیزی قایم شوید.

11 مخفی کردن غبغب

2- زوم کرده و فقط صورت خود را در کادر لنز دوربین قرار دهید تا غبغب در عکس نیفتد.

یا به صورت نیم رخ عکس بگیرید و یا فقط نصف صورت خود را بیندازید. بیشتر هم سعی کنید با روسری یا شال عکس بگیرید.

12 مخفی کردن غبغب

در نهایت هم می توانید به فتوشاپ متوسل شوید!

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا