راهنمای خریدزیبایی

راهنمای انتخاب و خرید رنگ لاک ناخن مناسب برای پوست های بلوند و سفید

راهنمای انتخاب رنگ لاک مناسب

رنگ کردن ناخن ها یا به اصطلاح همان لاک زدن، علاوه بر اینکه سرگرمی بسیار دوست داشتنی برای اکثر خانم هاست، راه حلی عالی برای بهتر و زیباتر کردن تیپ و ایجاد ظاهری خاص است. اما گاهی انتخاب رنگ لاک واقعاً گیج کننده است؛ چرا که معیارهای زیادی وجود دارد و هنگام انتخاب رنگ لاک باید آن ها را مد نظر داشت. مثلاً آیا این رنگ لاک می تواند با ظاهر، تیپ و رنگ پوست من مچ شود؟ یا آیا این رنگ، برای موقعیت های خاص مناسب تیپ و ظاهرم هست؟

1 انتخاب رنگ لاک مناسب برای پوست بلوند و سفید

همه ی ما خانم ها حداقل برای یکبار هم که شده در هنگام خرید لاک این مشکل را تجربه کرده ایم. حقیقت امر این است که بهترین لاک را زمانی می توان انتخاب کرد که رنگ آن با رنگ پوست کاملاً سازگار باشد. در این مقاله ما 8 نوع رنگ لاک که زیبایی پوست های روشن و بلوند را تکمیل خواهد کرد را به شما معرفی می کنیم. با ما در فن تریکس همراه باشید.


همچنین می توانید برای اطلاع از نحوه افزایش ماندگاری لاک ناخن به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> نحوه افزایش ماندگاری لاک ناخن <<< 


آشنایی با انواع رنگ لاک‌ مناسب پوست های روشن و بلوند

1- کرم صورتی

2 انتخاب رنگ لاک مناسب برای پوست بلوند و سفید

شما حتماً رنگ کرم صورتی کفش های رقص باله را دیده اید. یکی از معروف ترین و رایج ترین رنگ لاک ناخن که مناسب پوست روشن بوده و بسیار هم از آن استقبال می شود، لاکی با نام لاک کفش باله است. رنگ کرمی روشن مایل به صورتی که پرنسس های انگلیسی درمراسم های مهم از آن استفاده می کنند. ظرافت و زیبایی این رنگ با ظرافت و زیبایی چهره و رنگ پوست خانم های بور به شکلی عالی ست می شود.

2- قرمز کوکاکولایی

3 انتخاب رنگ لاک مناسب برای پوست بلوند و سفید

این رنگ قرمز گرم و براق روی پوست های روشن بسیار جذاب و چشم نواز به نظر می رسد. زیرا تضادی بسیار محسوس با رنگ روشن پوست ایجاد می کند. همچنین رنگی فوق العاده گرم شبیه به رنگ های نئونی بوده که حتی زدن یک پوشش از آن نیز کفایت می کند.

3- صورتی مرجانی

4 انتخاب رنگ لاک مناسب برای پوست بلوند و سفید

صورتی مرجانی رنگی است که تنها چند درجه از رنگ پوست روشن و بور، پر رنگ تر بوده و به شکل شگفت انگیز و باور نکردنی روی دست های این افراد فوق العاده به نظر می رسد. به خصوص اگر با برق ناخن عجین شده و ظاهری براق و ژله گونه ایجاد کند.

اگر به دنبال لاک ناخن با رنگی ملایم و طبیعی هستید که بتوان در هر موقعیت و در هر فصلی از آن استفاده کرد، لاک صورتی مرجانی را امتحان کنید.

4- صورتی روشن

5 انتخاب رنگ لاک مناسب برای پوست بلوند و سفید

این رنگ نیز رنگی جذاب و خیره کننده بوده که با رنگ پوست روشن به خوبی مچ می شود؛ ولی با این حال نمی توان با هر نوع لباس و تیپی آن را ست کرد. استفاده از آن کاملاً سلیقه ای بوده و متناسب با تیپ و ظاهر انسان است.

5- خاکستری

6 انتخاب رنگ لاک مناسب برای پوست بلوند و سفید

بسیاری از ما فکر می کنیم لاک خاکستری برای استفاده در مراسم و در موقعیت های مهم، اصلاً لاک مناسبی نیست. اما برای افراد بلوند و دارای رنگ پوست روشن اتفاقاً بسیار هم تکمیل کننده ی زیباییشان است. خصوصاً برای موقعیت هایی که به هر دلیلی نمی توان از لاک استفاده کرد یا موقعیت مناسب لاک قرمز و صورتی نیست. در این مواقع خاکستری بهترین انتخاب است.

6- شکلاتی روشن

7 انتخاب رنگ‌لاک مناسب برای پوست بلوند و سفید

لاک رنگ شکلاتی، برای همه ی خانم های بلوند با هر سن و موقعیتی مناسب است. شاید به همین خاطر است که جزو پر فروش و پر طرفدارترین لاک ها بین این افراد است. رنگی خنثی که با هر نوع تیپ و لباسی ست شده و برای همه ی موقعیت ها نیز مناسب است.

7- سرمه ای

8 انتخاب رنگ‌لاک مناسب برای پوست بلوند و سفید

اگر طرفدار رنگ های تیره در پوشش و آرایشتان هستید، رنگ لاک آبی سیر و سرمه ای بهترین گزینه ی پیش رویتان است؛ به خصوص اگر تن رنگ پوست دست و مویتان گرم است. دست هایتان مانند مروارید در آبی دریا می درخشند.

8- آبی فیلی

9 انتخاب رنگ‌لاک مناسب برای پوست بلوند و سفید

اگر رنگ پوستتان همانند خانم های اروپایی بسیار روشن است، رنگ آبی فیلی زیباترین رنگ رمانتیک و عاشقانه ای است که می تواند روی ناخن هایتان قرار گیرد. توصیه می کنیم امتحان این رنگ را در تابستان و بهار از دست ندهید تا به زیبایی آن پی ببرید.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
stylecraze




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا