تغذیهسلامت

چگونه به کمک روغن کرمانشاهی نفخ معده را رفع و درمان کنیم؟

روغن کرمانشاهی و دفع آسان باد معده و روده

شاید باور این که یک ماده خوراکی می تواند مشکل بزرگی مثل نفخ و نشدن گاز معده را از بین ببرد، کمی مشکل باشد. فکر می کنید این ماده خوراکی وجود دارد؟

1 رفع نفخ با روغن کرمانشاهی

2 رفع نفخ با روغن کرمانشاهی

حتما همه ی ما در زندگی مشکلات گوراشی را تجربه کرده ایم. گاهی اوقات نحوه ی غذا خوردن ما به شکل صحیحی نبوده و بسیار تند و سریع غذا می خوریم. گاهی نیز به دلایل مختلفی مثل استرس، در خوردن برخی از مواد غذایی زیاده روی می کنیم . در نتیجه ی این موارد گرفتار مشکلات گوارشی می شویم.

با این حال جای هیچ گونه نگرانی نیست. خوشبختانه ترفند هایی برای مقابله با مشکلاتی مانند نفخ، گاز معده و گاهی دل پیچه وجود دارد و با به کار گیری این ترفندها می توان آنها را به راحتی حل کرد.

این ترفند از طب باستانی آیورودا سرچشمه می گیرد. هنر یا علمی که با استفاده از یوگا، مدیتیشن و استفاده از غذاهای خام، به تنظیم تعادل بدن کمک می کند. این طب علاوه بر این که محیط آرامش بخش و شرایطی خاص را برای تنظیم و تعادل بدن به وجود می آورد، خوردن روزانه یک قاشق غذاخوری روغن کرمانشاهی را نیز برای رهایی از این مشکل پیشنهاد کرده است. زیرا این روغن به حذف دل پیچه، نفخ و دفع شدن آسان باد روده کمک کرده و مشکلاتی که ناشی از دفع نشدن باد معده بوده را از بین می برد.

روغن کرمانشاهی سموم موجود در روده را جذب می کند و شرایطی را برای دفع و پاکسازی گازها به وجود می آورد.

اما روغن کرمانشاهی چیست و چگونه به دست می آید؟

روغن کرمانشاهی در واقع کره ی رقیق شده می باشد. به این معنا که کره روی حرارت قرار گرفته و ذوب می شود. زمانی که آب آن بخار شد، شیر آن جدا شده و جامدات شیر در کف ظرف چسبیده و شروع به قهوه ای شدن می کنند. در نهایت یک محصول رقیق قابل لمس به شکل روغن که تحمل دمای بسیار بالا را داشته و برای سرخ کردن مواد غذایی نیز مناسب بوده، به وجود می آید.

روغن کرمانشاهی بوی تند و خاصی دارد و طعم آن نیز مانند کارامل می باشد. این روغن ارزشمند را هم می توان با خرید کره ی محلی و حرارت دادن آن در منزل تهیه کرده و هم به صورت آماده در فروشگاه ها خریداری کرد. گرچه این محصول قیمت نسبتا قیمت بالایی دارد، اما از آن جهت که بسیار مفید بوده ارزش خرید نیز دارد.

این محصول را از فروشگاه های معتبر و مطمئن خریداری کنید. زیرا محصولات مشابه و تقلبی این روغن ها نیز در بازار بسیار دیده می شود. بنابراین در خرید آن نهایت دقت را داشته باشید.

این محصول را می توانید هم با یک قاشق چایخوری خالی و بدون اضافه کردن مواد دیگر و هم آن را در شیر مخلوط و نوش جان کنید. یک قاشق چایخوری روغن را در یک فنجان شیر ریخته و مقداری زردچوبه یا دیگر ادویه جات مثل زنجبیل، هل و میخک را به آن اضافه و میل نمایید.

به علاوه روغن کرمانشاهی را به جای هر روغن دیگری (کره، زیتون، نارگیل) برای هرگونه مصارف و به هر شیوه ای (کباب کردن، سرخ کردن، پخت و پز و …) نیز می توانید استفاده کنید.

استفاده از روغن کرمانشاهی برای تهیه ی پاپ کرن (ذرت بو داده) طعم و عطری فوق العاده به آن می دهد.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
realsimple




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا