خودرو و وسایل نقلیهراهنمای خرید

راهنمای خرید و نقد و بررسی اتومبیل لکسوس 2018 Lexus IS 300

ظاهر بسیار زیبا و جذاب Lexus IS 300 باعث شده است که این خودرو جزء لوکس ترین ماشین سدان در سال 2018 معرفی شود.

شما هم مطمئن با یک نگاه اجمالی به این ماشین مجذوب زیبایی و لوکس بودن بیش از حد این ماشین می شوید. خصوصا جلو پنجره‌ی مشبک و خطوط روی بدنه ی آن که واقعا دیوانه کننده است. این بدین معناست که در طراحی و عملکرد این ماشین با دقت بسیار بالایی کار شده است. سیستم کروز کنترل لکسوس IS 300 در بین دیگر اتومبیل ها بهترین عملکرد را داشته و رانندگی با این ماشین حس خوبی را به ارمغان می‌آورد. چرا که دارای اتاقک ساکت بوده و کمترین صدا وارد آن نمی شود.

3 نقد و بررسی لکسوس 2018 IS 300

به جرأت می توان گفت در طراحی این ماشین بیشترین آپشن ها و آن هم از نوع بهترینشان گنجانده شده است.

مدل 2018 این ماشین دارای موتور توربو شارژ چهار سیلندری و دیفرانسیل عقب (RWD انتقال نيرو به چرخ‎هاي عقب) می باشد. که ویژگی جدیدی نیست. زیرا لکسوس IS 200 دارای همین ویژگی می باشد و می توان گفت که لکسوس فقط نام IS 200 را به IS 300 تغییر داده است.

قطعا می دانید این خودرو در دو تیپ طراحی شده است. Lexus IS 300 که RWD بوده و دارای جعبه دنده‌ی هشت سرعته و تیپ AWD چهار چرخ محرک که دارای گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و موتور V6 می باشد (سامانه چهارچرخ محرِک خودرویی است که قابلیت گشتاوری نیروی محرکه تولید شده موتور بر روی چهار چرخ را به صورت همزمان دارد که بنا بر عقیده بسیاری از مردم این نوع خودرو خودروی بیابانی است) .

موتور V6 دارای قدرت 260 اسب بخار است. اگرچه در مقابل رقبای اروپایی که خودروهای Lexus IS 300 شان دارای شش سیلندر هستند و حرفی برای گفتن ندارد، اما قابلیت‌ها و ویژگی‌های دیگری که در این خودرو تعریف شده قابل تحسین است. یکی از ویژگی هایی که مورد تحسین کاربران قرار گرفته این است که IS 300 به گونه ای طراحی شده که به رانندگان درشت هیکل در مقایسه با دیگر مدل‌های سدان لکسوس هیجان بیشتری می دهد. طراحی و کیفیت اجزای داخلی و خارجی این ماشین چشمگیر است. لکسوس در طراحی تریم داخلی سخاوت زیادی به خرج داده و از نظر ایمنی و آسودگی همه‌ ی تکنیک‌ها را لحاظ کرده است. در حالت کلی به نظر می رسد که عموم مردم از این ماشین استقبال می کنند.

آپشن جدید در مدل 2018 این ماشین چیست؟

لکسوس در خط تولید مدل 2018 IS 300 موتور 4 سیلندر RWD را قرار داده است. یعنی همان چیزی که در ورژن قدیمی این خودرو هم بوده و همانطور که پیشتر گفته شد فقط نام ورژن جدید را تغییر داده است. تیپ AWD این خودرو نیز تغییری نکرده و نوع موتور V6 با همان میزان قدرت می‌ باشد. در واقع تنها تفاوت در ویژگی های ظاهری و تریم داخلی بوده و ویژگی‌های فنی تغییر چندانی نکرده است.

پیشنهاد ما

در بین مدل‌های این خودرو، IS 300 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. درست است که موتور توربو شارژ 4 سیلندری نسبت به نوع V6 قدرت کمتری دارد، اما گشتاوری بالای آن شتاب بهتری به این ماشین در جاده می دهد. همچنین پکیج راحتی و آسودگی که در آن گنجانده شده، ویژگی های امنیتی و جذابیت فوق العاده‌ای را به این خودرو داده است. لکسوس سیستم راهیابی خودرو را حذف کرده و در عوض ریموت تاچ را جایگزین کرده است. ریموت تاچ چیزی شبیه به ماوس برای لپ تاپ است که برای ارتباط با اطلاعات خودرو، پیکربندی و استفاده از سیستم های سرگرمی استفاده می شود و به راننده این امکان را می دهد که مکان نما را روی نمایشگر خودرو حرکت داده و مثلا سیستم نویگیشن (راهبری) و یا GPS را کنترل کند.

ویژگی ها

خودروی لکسوس IS 300 یک ماشین سدان 5 سرنشین است که بسیار قدرتمندتر از IS 350 وارد میدان شده است. همان طور که گفته شد IS 300 در دو تیپ چهار سیلندر RDW و V6 AWD می باشد که در طراحی تریم با هم تفاوتی ندارند. تنها تفاوت F Sport این خودرو المنت هایی را اضافه کرده و ظاهر این ماشین را تا حدوی متفاوت تر و بهتر جلوه داده است.

از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به چرخ های 17 اینچ، لامپ های جلوی LED، سان روف، سیستم گرمکن آینه ها، صفحه نمایش 7 اینچ رنگی، تهویه و گرمکن صندلی ها، یک سیستم صوتی دارای 10 اسپیکر و دو پورت USB، تنظیم اتوماتیک خودرو با آب و هوا، بلوتوث و… اشاره کرد.

ویژگی های استاندارد فنی و ایمنی این خودرو

دوربین عقب، سیستم هشدار خروج از خط جاده، کروز کنترل انطباقی، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو با قابلیت شناسایی عابر و ترمز خودکار می باشند.

این موارد تنها بخشی از ویژگی‌های برجسته ی مدل 2018 این خودرو می باشد که بعضی از آنها دستخوش تغییرات ناچیزی شده است. این خودرو دارای ویژگی‌های بسیار دیگری هم می باشد اما به دلیل این که در مدل های قدیمی این ماشین همه ی آنها موجود بوده مجددا آنها را بیان نکرده و تنها به بخشی از ویژگی های این مدل پرداختیم.

1 نقد و بررسی لکسوس 2018 IS 300

در پایان امیدواریم لحظات خوشی را با این خودروی لوکس تجربه کنید!

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
edmunds




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا