خودرو و وسایل نقلیهراهنمای خرید

نقد و بررسی مرسدس بنز S560 کوپه سال 2018

تجربه لذت بخش رانندگی با این ماشین، جای تعجب نیست، زیرا شرکت مرسدس این ماشین را یکی از “ماشین های رویایی” نامیده است.

سرنشینان این ماشین در هر نوع جاده ای در آرامش کامل هستند. این ماشین آپشن ها و قابلیت های زیادی دارد. داشتن صندلی های مجهز به ماساژور، تهویه مطبوع، کنترل هوای داخل کابین و رایحه آن، از ویژگی های خاص مرسدس بنز S560 است. این ماشین دارای سیستم خنک کننده ای بوده که رانندگی پرتنش را، به رانندگی لذت بخش تبدیل می کند. مرسدس بنز کوپه آنقدر زیباست که توجه هر شخصی را به خود جلب می کند و آنقدر سریع است که هر ماشینی نمی تواند به راحتی از آن سبقت بگیرد. مدل سال 2018 این ماشین، دارای یک موتور بزرگ در زیر کاپوت بوده و تکنولوژی های بسیار جدیدی در تمام قسمت های ماشین دیده می شود. کمپانی مرسدس، S560 کوپه را به عنوان یکی از “ماشین های رویایی” خود انتخاب کرد.

مزایا

رانشگرِ روغنی

رانشگر دستگاهی است که نیروی چرخشی موتور را به چرخ ها انتقال می دهد. مرسدس بنز کلاس کوپه S560، دارای موتور توربوشارژ 4 لیتری 8 سیلندر است. گشتاور موتور برای تمام سرعت ها و به طور کامل متغیر بوده و یک جعبه دنده 9 سرعته، تمام قدرت تولیدی را مدیریت می کند.

اسپورت تر از سدان (sedan)

با تجربه رانندگی این کوپه ی زیبا تنها برای چند هفته، متوجه خواهید شد که نسبت به نسخه های سدان، اسپورت تر است. طول کوپه و همچنین فاصله بین محور عقب و جلو آن کوتاه تر از سدان می باشد. این ویژگی باعث شده تا دور زدن با این ماشین در میدان ها و گذرگاه ها را راحت تر انجام دهید. دو در بودن آن نیز (داشتن دو در) احساس سریع و تیز بودن ماشین را افزایش می دهد.

تکنولوژی های این ماشین رانندگی را راحت تر می کنند.

دستیار هدایت فعال یا “Active Steering Assist” که با Distronic adaptive cruise به صورت هماهنگ کار می کند؛ به شما کمک می کند تا در سرعت های متفاوت، عمل شتاب گیری و یا توقف و محار اتومبیل را بهتر انجام دهید. علاوه بر این دستیار هدایت فعال، برای چرخش سریع تر فرمان خودرو در شرایط اضطراری نیز بسیار موثر است.

یکی از نکات ایمنی کوپه S560 ، اخطار دادن در مواقع نزدیک شدن به موانع و یا نقاط کور است. از دیگر آپشن های مثبت آن، سیستم دید در شب (night-vision) است؛ زمانی که عابر پیاده ای نزدیک جاده ی تاریک در حال حرکت است، این سیستم به شما اخطار می دهد.

معایب

صندلی ها بالا هستند.

زمانی که شخصی روی صندلی راننده می نشیند، احساس می کند بسیار بالا است، گویی شخص بجای نشستن داخل ماشین، روی ماشین نشسته باشد. البته، این ویژگی سبب می شود راننده، دید بیشتر و بهتری از اطراف داشته باشد. اما در مدل اسپرت این ماشین، بجای احساس نشستن در ارتفاع، شخص تصور می کند کف ماشین نشسته است.

کار با تاچ پدِ آن هنوز سخت است.

کمپانی مرسدس، چندین سال پیش برای سیستم اطلاعاتی سرگرمی خودروهای خود (infotainment system)، تاچ پدی طراحی کرد، اما هنوز استفاده از آن سخت است. این صفحه لمسی، قابلیتی به نام کلیک-کلیک (click-click) دارد که به شما این امکان را می دهد که بدون اینکه چشمان خود را از جاده یا مقابلتان بردارید، منوی مورد نظر را انتخاب کنید. اما با این وجود استفاده از این تاچ پد، در مقایسه با کار کردن با یک دکمه، گیج کننده تر است.

پیچیدگی های فرمان این ماشین

علاوه بر تغییرات سیستم کنترل خودکار سرعت، اکنون سیستم کنترل فرمان نیز به این ماشین اضافه شده است.

فرمان این ماشین نیز شامل مجموعه ای از دکمه ها و عملکردها است، که کار با آنها را کمی سخت تر کرده است.

مشخصات فنی ماشین مرسدس بنز S560 کلاس کوپه 2018

موتور: توربو شارژ 4 لیتری 8 سیلندر

قدرت: 463 اسب بخار / 516 پوند فوت گشتاور

جعبه دنده (گیربکس): اتوماتیک 9 سرعته

0 تا 100: 4.5 ثانیه

حداکثر سرعت: 210 کیلومتر بر ساعت

میانگین مصرف سوخت: 27 شهر/ 17 بزرگراه/ 21 ترکیبی

4 چرخ متحرک

وزن: 47310 کیلوگرم

ظرفیت: 4 نفر

در پایان می توانید برای مطالعه نقد و بررسی تخصصی ماشین جگوار F-Type Sport 400 2018 به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> نقد و بررسی تخصصی خودروی جگوار F-Type Sport 400 2018 <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
motor1




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا