خودرو و وسایل نقلیهراهنمای خرید

راهنمای خرید و نقد و بررسی هیوندا ولستر 2019 Hyundai Veloster

بررسی اولیه هیوندا ولستر 2019

شرکت هیوندا با بروزرسانی ولستر جثه آن را بزرگ تر کرده تا رانندگی بهتری را در این هاچ بک برای شما به ارمغان آورد. ولستر 2019 یک مدل کاملاً جدید بوده و نسل دوم هاچ بک رویایی هیوندا به شمار می رود. طراحی جذاب نسل پیشین موجب شد تا خریداران علاقه مند به خرید این خودرو شده و فروش خوبی را به دنبال داشته باشد. در نسل دوم آن نیز با به کارگیری مهندسانی متخصص تر شاهد بهبود طراحی و بخش فنی این مدل هستیم که باعث شده بیش از پیش توجه علاقه مندان به اینگونه خودروها را به خود جلب کند.

اولین چیزی که در ولستر نسل جدید شاهد آن خواهید بود، طراحی کاملاً جدید آن می باشد. اگر چه در ساختار با نسل پیشین نسبتاً یکسان هستند ولی به سختی می توانید طراحی مشابه نسل قبلی ولستر را در آن مشاهده کنید. با بدنه دو رنگ مشکی و نارنجی و برخی رنگ های دیگر، باید این محصول هیوندا را جوان پسند دانست. به گفته این شرکت کره ای، ولستر در شش رنگ به فروش می رسد که در صورت نیاز رنگ های بیشتری نیز افزوده می شود. این خودرو از رینگ های 18 اینچی بهره برده و نسبت به سایر اتومبیل های کلاس خود، سواری راحت تری دارد.

1 بررسی هیوندای ولوستر 2019

طراحی جدیدی که هیوندا در این خودرو و بخصوص در بخش جلویی آن به کار گرفته است، باعث شده تا ولستر شبیه به النترا و i30 جدید باشد. طراحی خودرو، تهاجمی بوده و چراغ های آن LED و باکیفیت است. بنابراین می توان محصولی را شاهد بود که در نوع خود قابل توجه می باشد. در فضای داخلی شاهد خودرویی مشابه نسل پیشین هستیم اما مقداری باز طراحی توسط شرکت هیوندا صورت گرفته و در تریم دو رنگ به فروش می رسد. که می توان به صندلی های اسپرت چرمی، فرمان اسپرت با دوخت های رنگی و موارد دیگر اشاره داشت.

اگر چه کابین از تریم پلاستیکی بهره می برد اما کیفیت بسیار مطلوبی دارد. به طوری که تصور می شود با تریم چرمی در داخل خودرو رو به رو هستیم.

این خودرو به پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ یا 2.0 لیتری تنفس طبیعی مجهز است که هر یک قدرت قابل قبولی را در هنگام رانندگی رقم می زنند.

البته یک موتور 1.6 لیتری توربو 201 اسب بخاری نیز برای ولستر جدید در نظر گرفته شده تا کسانی که به دنبال نسخه قدرتمندتر هستند این گزینه را انتخاب کنند. این پیشرانه در مقایسه با موتور 2.0 لیتری تنفس طبیعی قدرت بالاتری داشته و عملکرد بهتری ارائه می دهد.

5 بررسی هیوندای ولوستر 2019

موتور 1.6 لیتری توربوشارژ همچون راکتی عمل کرده و ولستر را به هاچ بکی قدرتمند تبدیل می سازد. با قدرت 201 اسب بخاری می توان انتظارات بسیاری از این هاچ بک جدید کره ای داشت که در نوع خود بی نظیر است. مدل توربوشارژ R-Spec قدرت بالایی از خود نشان می دهد و در کنار گیربکس شش سرعته دستی توانایی بالایی دارد. گذشته از آن سیستم ترمز اسپرت با کلاچ دوگانه می تواند موجب افزایش شتاب و سرعت عمل خودرو شود. با این حساب مدل مورد بحث خودرویی پر توان بوده و می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. هیوندا سعی کرده مشخصات خوبی را برای این نسخه با عملکرد بالا در نظر بگیرد.

در جاده های دارای پیچ، ولستر توربو می تواند سرعت بالایی داشته و هندلینگ خوبی از خود نشان دهد. یک سیستم تعلیق عقب چند جانبه قوی تر برای این مدل فراهم آمده که با کلید اسپرت فعال می شود. با این وجود به عنوان یک رقیب برای فولکس واگن GTI، این هاچ بک هیوندا محصولی پر جنب و جوش بوده و توانایی خوبی از خود نشان می دهد. اگر بخواهیم به مدلی با قابلیت های مشابه این خودرو اشاره کنیم بی شک Civic Si هوندا یک گزینه چابک و سریع تری به شمار خواهد رفت.

7 بررسی هیوندای ولوستر 2019

بخش سیستم سرگرمی از نمایشگر 7.0 اینچی لمسی با پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto بهره گرفته که سیستم کاربری قابل توجهی را در اختیار شما می گذارد. به کمک این سیستم سرگرمی نه تنها قادرید دستگاه هوشمند خود را به آن نصب کنید، بلکه خود نیز ویژگی هایی چون GPS، سیستم پخش، سیستم ایمنی همانند دوربین های اطراف و برخی دیگر را دربر می گیرد.

8 بررسی هیوندای ولوستر 2019

با توجه به عملکرد هیوندا ولستر که با سیستم تعلیق اسپرت و پیشرانه قدرتمند همراه است و رانندگی جذابی را برای افراد به دنبال دارد؛ این خودرو می تواند فروش زیادی داشته باشد. هیوندا ولستر در بزرگراه ها و خیابان ها عملکرد خوبی از خود نشان داده و به فناوری های ایمنی و رفاهی مختلفی به عنوان یک هاچ بک مجهز است. از جمله باید به سیستم دید نقطه کور، سیستم عدم برخورد به عقب و چندی دیگر اشاره داشت.

9 بررسی هیوندای ولوستر 2019

مدل ارزان قیمت ولستر با پیشرانه 2.0 لیتری و گیربکس شش سرعته دستی قیمتی معادل 18.500 دلار داشته و نسخه قدرتمندتر آن یعنی R-Spec با قیمت 22900 دلار به بازار عرضه شده است. این خودرو رقیبی برای خودروهایی مثل مینی Cooper S با قیمت 26 هزار دلاری، سیویک Si هوندا با قیمت 24 هزار دلاری و گلف GTI فولکس واگن محسوب می شود. اگر بخواهید مدلی با پیشرانه Turbo Ultimate و گیربکس هفت سرعته DCT خریداری کنید باید رقمی بیش از 28 هزار دلار را در نظر بگیرید.

مشخصات هیوندا ولستر 2019

– پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری توربوشارژ یا 2.0 لیتری تنفس طبیعی
– قدرت 201 اسب بخاری با گشتاور 195 پوند فوتی
– گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته کلاچ دوگانه
– سیستم حرکتی دو چرخ جلو محرک
– وزن 2833 پوندی

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
motor1




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
1 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

دمتون گرم

دکمه بازگشت به بالا