راهنمای خریدزیبایی

چگونه تونر موی مناسب برای موهای هایلایت شده خریداری و استفاده کنیم؟

آیا اخیراً موهای خود را رنگ کرده و از کار خود پشیمان شده اید؟ یا به دنبال راهی برای پولیش کردن و پر رنگتر شدن موهایتان می گردید؟ چاره ی کار شما استفاده از تونر است. اکثر اوقات رنگی که برای موهای خود انتخاب کرده اید، ممکن است گزینه ی مناسبی نبوده و برای بدست آوردن رنگ دلخواه، باید از تونر موی مناسب استفاده کنید. پس با فن تریکس همراه باشید تا با نحوه انجام این کار آشنا شوید.

تونر مو چیست؟

تونر مو ماده ای است که به خنثی کردن رنگ موی زرد و نارنجی کمک کرده و با از بین بردن آن، رنگ مو را خاکستری یا دودی پلاتینه می کند؛ که می توان این کار را اصلاح رنگ مو نامید.

تونر موی مناسب به موها جلا می دهد. تونر به احیای مجدد رنگ موهای پریده، مات و تیره شده می پردازد؛ تا براق و زیبا شود. ناهماهنگی های رنگی را از بین برده و موها را یک دست می کند. البته از تونر فقط برای رفع رنگ پریدگی و مات شدگی موها استفاده نمی شود. بلکه تونر به عنوان کاندیشنر نیز عمل میکند؛ موها را نرم و لطیف کرده و خشکی و وز بودن مو را از بین می برند.

تونر مو دقیقاً چه می کند؟

– تونر، هایلایترها را با نشاندن رنگ دانه ها روی سطح، تنظیم می کند. اگر چه رنگ مو را ارتقا نمی دهد اما هایلایتر را با رنگ مو، هم تراز می کند.

– اگر می خواهید رنگ موهایتان کم رنگ تر و مو روشن تر شود، باید از تونر موی مناسب استفاده کنید. همچنین اگر بخواهید تنها بخشی از موهای هایلایت شده را تغییر دهید باید از تونر برای آن بخش استفاده کنید.

– استفاده از تونر برای مو های تیره باید بیش از یکبار صورت گیرد. زیرا با یکبار استفاده، تونر قادر نخواهد بود رنگ دانه های تیره را خنثی کند.

– معمولاً تونر باید برای موهای هایلایت شده استفاده شود. یعنی زمانی که رنگ درون مو نفوذ می کند، تونر روی آن اعمال شده و در نهایت ظاهری زیبا و براق به موها می دهد.

بزرگترین چالش در مورد تونرها انتخاب صحیح آن است. انتخاب تونر موی مناسب بسیار مهم می باشد.

چگونه تونر موی مناسب برای موهای هایلایت انتخاب کنیم؟

– تونر موی مناسب برای موهای بلوند

1 اصول خرید و استفاده از تونر موی مناسب

اگر می خواهید رنگ زرد بلوند را از بین ببرید، باید تونری متضاد با رنگ فعلی موهایتان انتخاب کنید. یعنی رنگ های سری خاکستری.

– تونر موی مناسب برای موهای قهوه ای روشن

2 اصول خرید و استفاده از تونر موی مناسب

برای موهای قهوه ای روشن یا همان قهوه ای مایل به قرمز، مانند آنچه در تصویر می بینید، باید تونر رنگ سبز روشن انتخاب کنید؛ تا بتواند به خوبی خنثی سازی کند.


برای اطلاع از نحوه دکلره کردن موهای قهوه ای به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> نحوه دکلره کردن موهای قهوه ای <<<


– تونر موی مناسب برای موهای تیره

3 اصول خرید و استفاده از تونر موی مناسب

برای این نوع موها، تونر دودی بلوند یا خاکستری بسیار روشن و بژ باید استفاده شود.

– تونر مناسب رنگ موهای فانتزی

4 اصول خرید و استفاده از تونر موی مناسب

این نوع رنگ موها را معمولاً تونرهای آبی رنگ می توانند خنثی کنند.

چه زمانی باید از تونر استفاده کرد؟

بعد از اینکه موهای خود را روشن کردید، می توانید از تونر موی مناسب استفاده کنید. اما برای رسیدن به نتایج دلخواه، اجازه دهید که رنگ روی موها نشسته و رنگ خود را نشان دهد. بعد از آن تونر را به طور مساوی روی همه ی تارهای مو اعمال کنید؛ تا زمانی که رنگ دلخواه مورد نظرتان به وجود نیامده است تونر را نشویید.

نتیجه ی به دست آمده در استفاده از تونر را می توانید در عکس زیر ببینید:

5 اصول خرید و استفاده از تونر موی مناسب

نتایج صرفاً به انتخاب تونر موی مناسب بستگی دارد. بنابراین حتماً قبل از شروع کار، وقت خود را صرف تحقیق در مورد رنگ ها کنید. با انتخاب صحیح تونر، رنگ نهایی که مد نظرتان است را می توانید به وجود آورید. مثلاً رنگ فندقی به قهوه ای روشن یا خاکستری روشن، زرد روشن به پلاتینیوم، بلوند به یخی و صدفی و…

تونرها همانطور که گفته شد، علاوه بر اینکه زیبایی موها را به ارمغان می آورند، موهای خشن را نرم و لطیف کرده و به براقیتشان نیز می افزایند.

در پایان با مراجعه به لینک زیر با “نحوه پاک کردن رنگ موی فانتزی آبی و سبز در خانه” آشنا شوید.

>>> پاک کردن رنگ موی فانتزی آبی و سبز <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
stylecraze




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا