پوشاکزیبایی

راهنمای کامل انتخاب و طرز پوشیدن گن های لاغری ساعت شنی

گن های لاغری ساعت شنی، نسخه های جدید گن های لاغری هستند که محکم، به دور کمر بسته می شوند و آن را کوچک تر می کنند. اگر چه این گن ها، سایز دور کمر را کم می کنند، اما در واقع، تأثیری روی کم شدن مقدار چربی های شکم ندارند و فقط آن ها را جمع می کنند. پوشیدن گن های لاغری، روی سلامتی اثرگذار نیستند؛ فقط هنگام پوشیدن آن ها، باید مراقبت ها و تمهیدات لازم را انجام دهید و به طور مداوم از آن ها استفاده نکنید.

راهنمای خرید و پوشیدن گن لاغری ساعت شنی

1- دور کمرتان را با متر اندازه بگیرید.

برای گرفتن اندازه دور کمر، باید بلوزتان را بالا بزنید یا نیم تنه بپوشید. سپس با انگشت، محل بین لبه پایین استخوان دنده و استخوان لگن را پیدا کنید. متر را دور کمر بپیچید و روی قسمت پیدا شده قرار دهید. عدد متر را بخوانید.

• اگر متر پارچه ای در دسترستان نبود، یک نخ را به دور کمر و در قسمت ذکر شده بپیچید و جایی که نخ بهم می رسد را علامت بزنید. سپس نخ را روی متر فلزی یا خط کش قرار دهید و عدد مورد نظر را مشاهده کنید.

1 نحوه انتخاب و پوشیدن گن لاغری

2- نوع گن مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بیشتر گن های ساعت شنی، چند قزن قفلی دارند. برخی از آن ها زیپ های اضافی هم دارند که با بستن آن ها می توان، گن را تنگ تر کرد. برخی از آن ها به جای قلاب یا قزن قفلی، چسب دارند.

این گن ها را می توانید از لباس فروشی ها، داروخانه ها یا فروشگاه های لوازم آرایشی خریداری نمایید.

2 نحوه انتخاب و پوشیدن گن لاغری

3- بیشتر گن های ساعت شنی، دارای سه ردیف قلاب یا قزن هستند که اگر روی اولی بسته شوند، راحت تر بوده و ردیف سوم، تنگ تر خواهد شد.

بهتر است گن را روی ردیف اول ببندید، چرا که ردیف آخر، گن را خیلی تنگ کرده و احساس راحتی و خوبی نخواهید داشت.

3 نحوه انتخاب و پوشیدن گن لاغری

4- سعی کنید گن ها را روی یک تاپ یا لباس نازک بپوشید.

این کار کمی سخت است و شاید مجبور باشید شکمتان را جمع کنید یا دراز بکشید و نفستان را چند ثانیه ای در حالت دم عمیق نگه دارید.

4 نحوه انتخاب و پوشیدن گن لاغری

5- برای روی گن ها، باید لباسی انتخاب کنید که خیلی تنگ و نازک نباشند.

چرا که به راحتی مشخص می شود که، گن پوشیده اید. مثلاً پوشیدن یک بلوز زنانه با پارچه محکم یا یک کت زیبا روی گن، مناسب است.

5 نحوه انتخاب و پوشیدن گن لاغری

6- فقط چند ساعت در روز گن بپوشید.

پوشیدن گن های ساعت شنی، برای ساعات طولانی، اصلاً توصیه نمی شود. بهتر است آن ها را حداکثر، به مدت 8 تا 10 ساعت بپوشید نه بیشتر. اگر هم احساس راحتی با آن ها ندارید زود آن ها را باز کنید.

7- هنگام خواب، حتماً آن ها را باز کنید.

اصلاً فکر نکنید که هر چه گن لاغری، زمان بیشتری به دور کمرتان بسته شده باشد، شما را لاغرتر می کند. چنین چیزی اصلاً ممکن نمی باشد.

مراقبت ها

1- اگر مشکلات سلامتی مانند مشکلات روده ای، معده یا شکمی دارید، بهتر است قبل از استفاده از گن های لاغری ساعت شنی، با پزشک مشورت کنید.

او بهتر تشخیص می دهد که آیا این گن ها برای شما مناسب هستند یا نه.

2- به حجم غذایی که می خورید، دقت کنید.

اگر گن لاغری پوشیده اید، نباید خیلی غذا بخورید. در صورتی که گرسنه هستید و مایل به خوردن غذای زیاد هستید، حتماً گن را باز کنید.

• به عقیده برخی مربیان ورزش، بستن گن، یکی از راه های کاهش وزن است. چرا که کسی که می خواهد با گن بسته غذا میل کند، نمی تواند چیز زیادی بخورد.

3- در طول مدتی که از گن های لاغری استفاده می کنید (مثلاً چند ماه تابستان)، حتماً ورزش کنید.

چرا که بستن گن به دور کمر، یک تکیه گاه خارجی ایجاد می کند و سبب ضعیف شدن عضلات مرکزی می شود. به علاوه، بستن گن، واقعاً چربی های دور شکم و کمر را آب نمی کند. پس برای کاهش سایز دور کمر، بهتر است حتماً ورزش کنید.

6 نحوه انتخاب و پوشیدن گن لاغری

4- هنگام ورزش کردن، حتماً گن های لاغری را باز کنید.

گن ها، توانایی شما در تنفس های عمیق را کاهش می دهند. علاوه بر این، گن های لاغری حرکت های شما را محدود می کنند. در نتیجه نمی توانید به خوبی تمرین کنید.

7 نحوه انتخاب و پوشیدن گن لاغری

5- اگر پس از بستن گن لاغری، متوجه بروز برخی مشکلات شدید، از استفاده ی آن خودداری کنید.

بستن گن می تواند مشکلاتی نظیر افزایش رفلاکس اسید معده، درد در ناحیه کمر، آسیب به دنده ها و … را به دنبال داشته باشد. پس مراقب باشید.

در پایان می توانید با مراجعه به لینک زیر از وب سایت فن تریکس با نوع لباس مناسب برای مردان دارای سینه های بزرگ آشنا شوید.

>>> لباس مناسب برای مردان دارای سینه های بزرگ <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا