زیبایی

چگونه مانع از مالیدن رژلب به دندان هایمان شویم؟

نکات مهم رژ لب زدن

فرض کنید در حال آماده شدن برای یک مهمانی ویژه هستید. کلی وقت برای یک آرایش بسیار زیبا و جذاب می گذارید و کارتان را با زدن یک رژ لب بسیار زیبا به پایان می رسانید. اما زمانی که به مهمانی می روید و در آینه نگاه می کنید، می بینید که رژلب تان روی دندان هایتان مالیده شده و اصلاً جلوه زیبایی ندارد. مجبورید با یک دستمال یا پاک کننده به جان دندان هایتان بیوفتید و آنها را تمیز کنید. اگر دوست دارید یاد بگیرید رژ لب را چگونه بزنید که به دندان هایتان مالیده نشود، حتماً این مقاله از فن تریکس را مطالعه کنید.

1 روش صحیح رژ لب زدن

روش های جلوگیری از مالیدن رژلب به دندان ها

1- انگشتتان را ببوسید.

ساده ترین کار برای جلوگیری از مالیدن رژلب به دندان ها، قرار دادن یک انگشت در دهان و کشیدن آن به سمت بیرون است. در واقع در این روش، انگشت توسط فرد مکیده می شود. با این کار تمام رژ لبی که در قسمت داخلی دهان شما وجود دارد، توسط انگشت تان جذب می گردد.

2 روش صحیح رژ لب زدن

2- از خط لب استفاده کنید.

یکی دیگر از روش های جلوگیری از مالیدن رژ لب به دندان ها استفاده از خط لب برای قسمت داخلی لب هاست. انتقال خط لب نسبت به رژ و مالیده شدن آن روی دندان ها سخت تر است.

3- از رژ لب های مایع استفاده نکنید.

رژ لب های جامد راحت تر روی لب می نشینند. در حالی که رژهای مایع بیشتر پخش می شوند.

4- از دستمال کاغذی استفاده کنید.

پس از رژ لب زدن، یک عدد دستمال کاغذی را بین دو لب قرار داده و لب ها را چند بار به آرامی باز و بسته کنید. این کار مانع پخش شدن رژ ها شده و همچنین چربی اضافی رژهای چرب را می گیرد.

3 روش صحیح رژ لب زدن

5- از تثبیت کننده های جادویی لب (مثل لوس پودر=loose powder) استفاده کنید.

این محصولات، رژ لب را بادوام کرده و از پخش شدن آن در اطراف لب یا مالیدن آن روی دندان جلوگیری می کند. پس می توانید با خیال راحت رژ لب بزنید. سپس روی آن از تثبیت کننده استفاده نمایید.

6- برای نوشیدن مایعات، از نی استفاده کنید.

این روش نیز مانع از انتقال رژ لب روی دندان ها می شود.

4 روش صحیح رژ لب زدن

7- از خوردن یا گاز گرفتن لب های تان پرهیز کنید.

گاز گرفتن یا زبان زدن لب ها، علاوه بر خشکی لب، سبب پخش شدن رژ در اطراف لب و روی دندان ها می شود.

5 روش صحیح رژ لب زدن

روش صحیح رژ لب زدن (استفاده از رژ لب به شیوه مناسب)

چیزهایی که نیاز دارید:

• نرم کننده لب (بالم لب)

• اسکراب لب

• مداد لب

• رژ لب

• قلم موی لب

• پودر تثبیت کننده و شفاف کننده

مرحله 1: استفاده از نرم کننده لب

میکاپتان را با آماده سازی لب ها شروع کنید. روی لب هایتان کمی نرم کننده بمالید تا لب ها نرم و یکدست تر شوند. در صورتی که قبل از استفاده از نرم کننده لب، لب هایتان را اسکراب کنید، بسیار عالی تر خواهد بود. زیرا مانع از پوسته پوسته شدن لب می شود. نرم کننده لب باید حداقل 5 تا 10 دقیقه روی لب بماند تا کاملاً جذب لب ها شود.

مرحله 2: استفاده از مداد لب

سعی کنید رنگ مداد لبتان را طوری انتخاب کنید که با رنگ رژ لبتان هماهنگی داشته باشد. این کار کمک می کند پایه کارتان قوی تر باشد. همچنین رنگ رژ لب را تشدید خواهد کرد.

برای استفاده از مداد لب، کارتان را از بالاترین نقطه انحنای مرکزی لب فوقانی (cupid’s bow) شروع و خطوط لب را دنبال نمایید. سپس قسمت داخلی لب را نیز با همان مداد، پر کنید. این کار همان زیرساز یا پایه را برای لب انجام می دهد.

مرحله 3: زدن رژ لب

با استفاده از قلم موی لب، رژ لب را روی تمام قسمت های لب بمالید. اگر قلم موی لب در دسترس تان نبود، رژ لب را مستقیماً روی لب ها بزنید. در صورتی که نرم کننده لبی که قبلاً استفاده کرده اید، جلوه رژ لبتان را نامناسب کرده، از یک لوس پودری شفاف یا رنگی استفاده کنید. سپس یک قلم موی تمیز و نرم را روی لب های تان بکشید تا هر چیز اضافی را از لب هایتان جدا کند.


برای اطلاع از نحوه مات کردن رنگ رژ لب به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> مات کردن رژ لب <<<


مرحله 4: ثبیت رژلب با استفاده از انگشت

پس از اتمام کار رژ لب زدن، انگشت خود را در دهان تان قرار دهید و آن را به سمت بیرون بکشید. همان طور که گفته شد، انگشت، رژلب اضافی را از قسمت داخلی لب ها به خود جذب می کند.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
stylecraze




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
4 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
ریحان

بسیااار عالی بود.ممنون از سایت خوبتون.

سهیل

اصلا رژ نزنید. خب اینا چیه می زنید به خودتون؟؟؟؟؟؟؟؟همه مریضی ها و بیماری ها ماله همین جور چیزاس دیگه…

کاربر ناشناس

نه بابا!!!!

علی

راست میگی

دکمه بازگشت به بالا