زیبایی

گریم و میکاپ با ایربراش چه تفاوتی با آرایش و میکاپ معمولی دارد؟

آرایش عروس به دلیل شکوه، جلوه، موقعیت عروس، لباس زیبا و خاصش، بسیار پیچیده تر و سخت تر است؛ و احتیاج به حساسیت و دقت بسیار بالایی دارد. به خصوص در ایران که همه ی خانم ها معتقدند تنها یکبار عروس می شوند؛ و آرایش، بزرگترین نقش در هر چه عالی تر شدنشان دارد. به همین دلیل آرایش شب عروسیشان را به بهترین سالن ها و حرفه ای ترین افراد می سپارند. آرایشگرها نیز سعی می کنند از به روزترین متدها و دستگاه ها برای هر چه شیک تر و خیره کننده تر کردن عروس ها استفاده کنند. یکی از این ابزارها که اخیراً وارد دنیای آرایشگری شده و هیاهوی زیادی ایجاد کرده است، قلم بادی یا همان قلم ایربراش Airbrush است.


فن تریکس در مقاله زیر طرز آرایش و میکاپ صورت مردان را به شما آموزش می دهد.

>>> آموزش میکاپ و آرایش صورت مردان <<<


بسیاری از عروس خانم ها دوست دارند بدانند که آرایش و گریم با قلم ایربراش چه تفاوتی با آرایش و میکاپ معمولی، بدون استفاده از این دستگاه دارد؟ و آیا صرف هزینه ای مازاد برای استفاده از این روش واقعاً می ارزد یا نه؟

به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تفاوت ها را بررسی کرده و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

میکاپ و گریم با ایربراش:

1 تفاوت میکاپ با ایربراش و میکاپ معمولی

– در گریم و میکاپ عروس با ایربراش ، آرایشگران از یک قلم بادی که شبیه به تفنگ است، یک کمپرسور هوا و یک کرم پودر مخصوص ایربراش که بر پایه ی آب یا سیلیکون است، استفاده می کنند. این کرم پودر، بسیار نازک تر و سبک تر از کرم پودرهای معمولی روی پوست اعمال می شوند؛ زیرا از یک قلم بادی عبور می کند؛ و آرایشگر آن را به صورت پوششی یک پارچه و نازک با فشار ملایم هوا، و با استفاده از کمپرسور هوا روی پوست اسپری می کند. بنابراین اولین تفاوت استفاده از ایربراش، سبک تر و نازک تر بودن آرایش و کرم پودر روی پوست، در مقایسه با آرایش معمولی است؛ که سنگینی کرم پودر به وضوح حس می شود.

– اگر به صورت درست و حرفه ای از ایربراش استفاده شود، کرم کاملاً صاف، یکدست و کاملاً سازگار با پوست، بدون کوچکترین ماسیدگی و ناهمواری روی صورت قرار می گیرد، به قول معروف روی پوست نشسته و به صورت حرفه ای لکه ها را پوشش می دهد. گویی اصلاً کرمی روی پوست استفاده نشده باشد.

به علاوه از آنجایی که لایه ای بسیار نازک است، به پوست اجازه ی تنفس می دهد؛ و شما می توانید با غرور به پوست طبیعی و در عین حال پولیش خورده ی خود بنازید. از آنجایی که پوست، در این روش مصنوعی به نظر نمی رسد، هایلایت کردن ویژگی های برجسته ی صورت مثل گونه ها، چشم ها، لب ها، ابروها و در نهایت چهره ای بسیار زیبا را حاصل خواهد کرد؛ که گویی زیبایی طبیعی دارد.

– لازم به ذکر است که ایربراش از هیچ روش و تکنیک آرایشی دیگری بهتر یا بدتر نیست؛ و نتیجه ی نهایی، بستگی به هنر آرایش و آرایشگر دارد. بنابراین چیزی که در استفاده از ایربراش بسیار اهمیت دارد، انتخاب آرایشگری حرفه ای در کنار ایربراش است.

– آرایش با ایربراش می تواند قطعاً چهره ی شما را بسیار فریبا، بی عیب و نقص و عالی کند. اما یکی دیگر از مزایای استفاده از این روش این است که، میکاپی که با ایربراش انجام می شود، مانند آرایش معمولی، هیچ گونه لکه و اثری از خود روی لباس باقی نمی گذارد؛ و لباس ها و به خصوص تور سفید عروس کرمی نمی شود. از همه مهمتر اینکه آرایش ایربراش ضد آب بوده و تا زمانی که کامل شسته نشود، کهنه، محو و کم رنگ نمی شود.

با این حال آرایش های معمولی و سنتی، از این جهت که ارزان تر بوده و قدمتی دیرینه دارند طرفداران خود را دارد. همچنین باید بدانید که هر روشی مزایا و معایب خودش را دارد؛ و این شمایید که به سلیقه و ترجیح خودتان بهترین تکنیک آرایشی را برای زیباترین شب زندگیتان انتخاب می کنید.

در پایان یادآور می شویم که اگر از آرایش های معمولی استفاده می کنید، و نگران بهم ریختن و خراب شدن آرایش خود هستید، می توانید از اسپری های تثبیت کننده آرایش نیز برای تثبیت آرایش خود استفاده کنید.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
stylecraze




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا