سرگرمی و اوقات فراغت

آموزش خلاقانه تزئین کادو

تزئین خلاقانه کادو

اگر از جمله افرادی هستید که از ذوق هنری بسیاری برخوردار بوده و به هدیه دادن علاقه مندید؛ حتماً هنگام هدیه دادن به افراد بسیار برایتان مهم است که از هدیه و طرز کادو کردنتان خوششان آمده و مورد تمجید قرار گیرید. پس سعی می کنید هم بهترین چیز را خریده و هم به بهترین شکل آن را کادو و تزئین کنید تا یک هدیه با کادو پیچی منحصر به فرد را داشته باشید. پس بهتر است به جای استفاده از کاغذ کادو و چند روبان ساده با کمی خلاقیت و با استفاده از وسایل بسیار ساده که در هر خانه ای یافت می شود زیبایی خیره کننده ای به هدیه ی خود داده و به یاد ماندنی ترین کادو را به عزیزانتان هدیه دهید. فن تریکس در کنار شما است تا چند روش ساخت کادوی منحصر بفرد و سرشار از حس مثبت را به شما آموزش دهد تا بتوانید برای همیشه به عنوان یک فرد خوش ذوق در ذهن افراد بمانید.

1- نقاشی

برای هدیه دادن به کودکان این نکته حائز اهمیت است که هرچقدر نوع هدیه و طرز تزئینات روی هدیه به روحیات و افکار کودکانه ی آن ها نزدیک تر باشد، ارتباط بیشتری با آن برقرار کرده و حس بهتری را به کودکان القا می کند. همچنین این کار باعث به وجود آمدن یک حس دوستانه و صمیمیت بین شما و کودک شده و در نتیجه موجب استقبال از هدیه ی شما خواهد شد. پس پیشنهاد می کنیم روی کاغذی که می خواهید با آن کادوپیچی کنید نقاشی کرده و یا با کاغذهای رنگی طرح های ساده ای روی آن بزنید و از آن به عنوان کاغذ کادوی هدیه خود استفاده کنید. گر چه که شاید این کار از نظر شما بسیار کودکانه و جالب نباشد؛ اما مطمئن باشید که برای کودک حتماً با ارزش خواهد بود.

1 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

14 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

24 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

بسته به سن کودکی که قصد هدیه دادن به آن ها را دارید، نوع هدیه و کادو پیچ کردن هدیه تغییر پیدا می کند. به طور مثال اگر سن کودک کمی بیشترباشد بهتر است در کادو کردن هدیه ی خود کمی خلاقیت و زحمت بیشتری به خرج داده و طرحی مانند عکس های نشان داده شده بزنید.

5 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

9 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

23 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

25 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

2- پیران نوجوان

برای پسرها هم باید با دنیای خودشان کادو ساخت. از آنجایی که پسرها دائماً در دنیای ماشین و تفنگ هستند، انجام تزئینات این چنینی را بسیار دوست خواهند داشت.

8 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

3- یراق ها و سنجاق های طلایی

اگر در منزل خود گیره ی شکسته یا سنجاق سینه ی قدیمی داشته و یا یراقی زیبا از کفش و کیفتان دارید که به کارتان نمی آید؛ می تواند برای تزئین و ساخت یک کادوی زیبا و متفاوت ایده ی جالبی باشد. همچنین می توانید در کنار یراق ها از روبان هم استفاده کنید تا کارتان زیباتر شود.

2 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

10 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

4- نوجوانان

حتماً می دانید که برای گروه سنی نوجوانان، طرح و ایده های فانتزی نسبت به ایده های قدیمی مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد. پس سعی کنید برای کادو کردن کردن هدیه ی نوجوانان، از طرح و ایده های فانتزی استفاده کنید. نوع ارتباط نوجوانان با شما هم، مانند کودکان به نوع هدیه و کادوپیچی آن بستگی دارد. یعنی هر چقدر هدیه و تزئین روی آن به روحیاتشان نزدیک تر باشد با شما و هدیه ارتباط بیشتری برقرار می کنند. پس برای این گروه از افراد از طرح های فانتزی استفاده کنید.

3 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

5- شابلون

می توانید از شابلون های موجود در منزل استفاده کنید؛ طرحی را روی پارچه و یا کاغذ در آورده و با آن هدیه ی خود را تزئین کنید. این نوع از کادو کردن هم زیباست و هم متفاوت.

4 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

6- عکس

استفاده از عکس برای کادو کردن هم می تواند ایده ای بسیار جذاب و متفاوتی باشد. برای این کار می توانید از عکس فردی که قصد هدیه دادن به آن را دارید استفاده کرده و به زیبایی و خاص بودن هدیه ی خود بیافزایید.

6 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

7- پیراهن مردانه و کراوات

این نوع از کادو کردن ایده ای جالب برای روز پدر می باشد. برای این کار می توانید از یک پیراهن کهنه و قدیمی، پیژامه، کراوات یا جوراب به شکل کاملاً خلاقانه استفاده کنید و یک هدیه ی منحصر بفردی را به پدر یا همسر خود تقدیم کنید.

7 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

8- گل های نمدی

امروزه استفاده از نمد برای ساخت وسایل مختلف مانند گل، کیف و … بسیار رواج پیدا کرده است. پس اگر تکه ای نمد در دسترس شما است آن ها را به صورت نوارهایی در آورده و یک طرف نوارها را به صورت دالبری برش بزنید. سپس همه ی نوارها را روی هم گذاشته و با رول کردن آن ها گلی زیبا ساخته و روی کادو بچسبانید. به همین سادگی!

11 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

9- بگ های کاغذی

اگر طریقه ساخت کیف های مقوایی یا همان بگ را می دانید حتماً آن را ساخته و برای کادو کردن هدیه ی خود استفاده کنید. البته می توانید آن ها را از بازار هم خریداری و مورد استفاده ی خود قرار دهید.

12 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها


برای اطلاع بیشتر در رابطه با تزئین هدیه در بگ یا ساک دستی به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> تزئین هدیه در بگ یا ساک دستی <<<


10- کاغذ رنگی یا گلهای خشک

با یک کاغذ سفید ساده، مقداری کاغذ رنگی خرد شده، گل خشک، اکلیل، تراشه های مداد رنگی و یا هر چیز مشابه دیگری که در منزل دارید نیز می توانید تزئیناتی زیبا انجام دهید.

11- بافت پیکسلی

این روشِ بسیار متفاوت و جذاب، نیاز به هیچ ابزار خاصی نداشته و فقط باید کمی حوصله به خرج دهید.

13 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

12- نقشه

اگر می خواهید جایزه ای را به دلیل موفقیت در تحصیل دانش آموز به آن هدیه دهید، از ایده ای متناسب با موقعیت استفاده کنید و مثلاً با یک نقشه هدیه ی خود را کادو کنید. اگر هدیه ی شما لوازم التحریر باشد این نوع از کادو کردن کارایی بیشتری خواهد داشت.

29 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

13- نام ها

گاهی تنها نوشتن نام فرد روی کاغذی ساده در کنار یک شاخه گل طبیعی بهترین حس دوستانه را به فرد منتقل می کند. اگر طرف مقابلتان یک دوست قدیمیِ مورد علاقه ی شما است، این ایده برای هدیه دادن به وی بهترین گزینه است.

15 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

14- روبان

با این حال که از قدیم الایام برای تزئین روی هدیه ها از روبان استفاده شده است اما هنوز هم طرفداران زیادی داشته و مورد استقبال قرار می گیرد.

16 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

15- قلب

این نوع از کادو کردن برای هدیه دادن به همسر یا عزیزترین فرد شما کاربرد دارد. برای این کار ابتدا هدیه ی خود را با یک کاغذ قرمز کادو کنید. بعد از آن کاغذ سفیدی برداشته و قلب های کوچکی روی آن بکشید. سپس نصف قلبها را برش داده و به بیرون تا کنید. کاغذ قلبی را دور هدیه ی خود بپیچید و زیر قلب های تا شده را چسب اکلیلی قرمز یا رنگ بپاشید. به همین سادگی نهایت عشق و علاقه ی خود را به فرد مورد نظر خود ابراز خواهید کرد.

17 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

16- ایده ی پر

از این ایده هم می توانید برای مواقعی که هیچ چیزی جز یک قوطی و کارتن دور ریختنی و تکه ای کاغذ رنگی در دسترستان نیست استفاده کنید.

18 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

17-کاغذ کادو

اگر جز کاغذ کادو چیز دیگری برای تزئین ندارید از همان کاغذ رنگی استفاده کرده و یک گل، پاپیون یا هرچیزی مشابه آن را ساخته و با آن ها هدیه ی مورد نظر را تزئین کنید.

19 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

18- منجوق

می توانید با منجوق و وسایل براق شبیه به هم مانوردهید و با استفاده از آن ها ایده های جالبی انجام دهید.

20 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

21 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

19- حروف

از این ایده ی دوست داشتنی حروف هم می توانید برای کادو دادن به جوانان استفاده کنید.

22 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

20- شانه ی تخم مرغ

از شانه تخم مرغ یا کارتن های دور ریختنی برای گذاشتن وسیله ی مورد نظر در آن استفاده کرده و با روبان های کاغذی و یا نخ های تزئینی و چند گل ساده هدیه را تزئین و کادو کنید.

26 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

21- گل های پارچه ای

این روش از کادو کردن برای مواقعی است که هیچ چیز جز تکه پارچه هایی برای تزئین کردن در دسترس شما نمی باشد. بسیار ساده و راحت گل هایی با پارچه ساخته و روی کادو را تزئین کنید.

27 نحوه تزئین خلاقانه کادو ها

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
diys




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
2 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
رضایی

خیلی جالب ونو بود.برای کادوی عید خیلی به درد میخوره.

مریم

عالی عالی بود.مرسییییی

دکمه بازگشت به بالا