تبلیغات در فن تریکس

رپورتاژ آگهی در فن تریکس | تبلیغات در فن تریکس FanTricks

با توجه به شرایط کسب و کار خود، یکی از راه های تبلیغاتی زیر را انتخاب و درخواست آن را در همین صفحه و از طریق فرم درخواست پایین صفحه، برای ما ارسال کنید. همکاران ما پس از بررسی های لازم، پاسخ درخواست شما را ارسال خواهند کرد.

نمونه رپورتاژ آگهی

    رزرو رپورتاژ آگهی

    رپورتاژ آگهی، نوعی متن تبلیغاتی و مرتبط با دسته بندی ها و موضوعات فن تریکس بوده که مانند دیگر مقالات فن تریکس در وب سایت قرار می‌گیرد. شما می توانید در رپورتاژ آگهی، شرکت، فروشگاه، محصولات، خدمات و یا سرویس کسب و کار خود را معرفی کرده و از طریق لینک های درج شده در آن، مخاطبین را به سمت وب سایت خود هدایت کنید. اینگونه متون تبلیغاتی کاملا مختص شما بوده و به معرفی کسب و کار شما می پردازد. در صورتی که قصد معرفی مستقیم کسب و کارتان را دارید از رپورتاژ آگهی استفاده کنید. اما اگر هدف شما جذب مخاطب به صفحات، محصولات و یا خدمات خاصی است پیشنهاد می کنیم تا مقالات حمایت شده را انتخاب کنید.

    جهت رزرو رپورتاژ آگهی می‌توانید از طریق فرمی که در پایین صفحه قرار داده شده است، درخواست خود را ارسال کنید.

    شرایط رپورتاژ آگهی

    رپورتاژ آگهی دائمی بوده و مانند دیگر مقالات و مطالب فن تریکس، بطور دائمی در لیست مطالب و آرشیو وب سایت باقی می ماند. مشتری خود متن رپورتاژ آگهی را نگارش کرده و فن تریکس تنها آن را ویرایش و اشکالات نگارشی آن را رفع می‌کند. در هر رپورتاژ آگهی می توانید حداکثر تا 3 تصویر و 3 لینک استفاده کنید. اما در تعداد کلمات متن محدودیتی نخواهید داشت. با این وجود اگر در تعداد کلمات آگهی زیاده‌روی کنید بازخورد منفی خواهید داشت. برای هر رپورتاژ آگهی حداقل یک تصویر با سایز 900 در 600 پیکسل بعنوان تصویر شاخص رپورتاژ نیاز است. دقت داشته باشید که رپورتاژ آگهی کپی شده از منابع و وبسایت های دیگر منتشر نخواهد شد.

    محتوای این برگه ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند.

    رزرو مقاله حمایت شده

    مقاله حمایت شده، همان مقاله های آموزشی وب سایت فن تریکس است که به محصول، خدمات و یا سرویس کسب و کار شما مربوط بوده و توسط شما حمایت خواهد شد. اینگونه مقالات آموزشی کاملا ارگانیک و آموزشی بوده و اصلا وجهه تبلیغاتی ندارد. به این ترتیب مخاطب پس از مطالعه مقاله، با استفاده از لینک های داخل متن که توسط شما انتخاب می شود، به منظور کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید محصول و خدمات مورد نظر به وب سایت شما هدایت خواهد شد.

    جهت رزرو رپورتاژ آگهی می‌توانید از طریق فرمی که در پایین صفحه قرار داده شده است، درخواست خود را ارسال کنید.

    شرایط مقالات حمایت شده

    تمامی مقالات آموزشی فن تریکس بطور دائم در لیست مقالات و آرشیو وب سایت فن تریکس باقی مانده و بروزرسانی می شوند. شما می توانید مقاله مرتبط با موضوع خود را جهت حمایت و درج لینک های خود در آن مقاله انتخاب کنید. در هر مقاله حمایت شده می توانید حداکثر تا 3 لینک بر روی کلمات کلیدی که توسط خودتان انتخاب می شوند قرار دهید. شما می توانید مقاله مورد نظر خود را، برای مدت 3 ماه رزرو کرده و در صورت تمایل آن را برای دوره های بعدی تمدید کنید.

    محتوای این برگه ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند.

    تبلیغات ... سرمایه گذاری هوشمندانه

      نام (الزامی)

      ایمیل (الزامی)

      تلفن تماس (الزامی)

      آدرس وب سایت یا شبکه های اجتماعی (الزامی)

      نوع درخواست (الزامی)

      مقاله حمایت شدهرپورتاژ آگهی

      موضوع (الزامی)

      پیام (الزامی)

      تعداد بازدید کنندگان در این لحظه

      ما مفتخریم که تا این لحظه

      2182

      مقاله دست اول را برای اولین بار در بین وب سایت های فارسی زبان منتشر کرده ایم.

      دکمه بازگشت به بالا