پوشاک

چگونه شلوارهای معمولی را به شلوار بارداری تبدیل کنیم؟

تبدیل شلوار معمولی به شلوار بارداری

لباس های بارداری لباس های مخصوصی هستند و به گونه ای طراحی شده اند که در عین گشادی و احساس راحتی زیبا نیز به نظر می رسند و تغییر فرم بدن را به گونه ای بد قواره جلوه نمی دهند. معمولاً جنس این لباس ها پارچه های کشی بوده تا مادامی که شکم رشد می کند، احساس راحتی در لباس وجود داشته باشد. شلوارهای بارداری زیادی در بازار موجود است که بسیار شیک طراحی شده اند، اما خیلی از افراد خرید آن را به صرفه نمی دانند و خیلی از ماداران نیز توان رفتن به بازار و تهیه ی آن را ندارند. مژده به این مادران عزیز، این که می توانید خودتان در منزل شلوار های معمولیتان را به راحتی به شلوار بارداری تبدیل کنید. فقط نیازمند دانستن چند ترفند می باشید که هم اکنون در اختیارتان قرار می دهیم.


همچنین با مراجعه به لینک زیر از وب سایت فن تریکس می توانید با چگونگی افزایش سایز دور کمر شلوار آشنا شوید.

>>> نحوه افزایش سایز دور کمر شلوار <<<


1- ابتدا قبل از هر کاری باید شلوارتان را پرو کنید. زیپ آن را تا جایی که بالا می آید، بدون هیچ گونه فشاری به شکم بالا بکشید.

2- حال شلوار را در آورده و نقطه ای که زیپ تا آنجا بالا آمده را علامت بزنید. همچنین کناره های شلوار را نیز همانند تصویر، با نقاطی علامت بزنید.

3- حالا نقاط را مانند شکل زیر به هم وصل کنید. همان طور که می بینید خط رسم شده یک منحنی بوده که نقاط کناری و زیر کمر را به نقطه ی زیپ متصل می کند.

1 تبدیل شلوار معمولی به شلوار بارداری

4- حالا روی خط منحنی، با دقت برش بزنید. دقت داشته باشید که این برش فقط مربوط به قسمت جلویی شلوار است. پس دقت داشته باشید که پشت شلوار را نبرید.

2 تبدیل شلوار معمولی به شلوار بارداری

5- پشت شلوار را نیز دقیقاً در زیر خط کمر و به صورت خط صاف و بدون انحنا، مانند آنچه در تصویر نشان داده شده است، برش زده و جدا کنید. دقت داشته باشید که اگر پشت شلوارتان دارای جیب است، جیب ها نباید قیچی و جدا شوند.

3 تبدیل شلوار معمولی به شلوار بارداری

6- چرخ خیاطی را آماده کرده و دور تا دور شلوار را لبه دوزی کنید تا نخ کش و شکافته نشود و شلوارتان همیشه سالم باقی بماند.

4 تبدیل شلوار معمولی به شلوار بارداری

7- نکته ی بسیار مهم در این قسمت این است که اگر شلوارتان جین می باشد باید از سوزن مخصوص و ضخیم استفاده کنید. سوزن های معمولی ممکن است در اثر دوخت روی پارچه ی ضخیمی مثل جین بشکنند.

8- دوخت ها باید بخیه های صاف در سرتاسر کمر شلوار و اطراف زیپ باشد. پس دوخت زیگزاگ نزنید.

5 تبدیل شلوار معمولی به شلوار بارداری

9- حال باید برای شلوارتان کمر بسازید. از کش های 5 سانتی متری یا بیشتر استفاده کنید. که بتواند کل شکمتان را پوشش دهد.

6 تبدیل شلوار معمولی به شلوار بارداری

10- کش را به دور شکم خود بسته و بر اساس میزان تنگی یا گشادی دلخواهتان آن را اندازه گیری کرده و برش بزنید. کش برش زده را با سوزن ته گرد به کمر شلوار وصل کنید و با چرخ خیاطی بدوزید. سپس سوزن ها را جدا کنید.

7 تبدیل شلوار معمولی به شلوار بارداری

11- می توانید از پارچه های کشی یا تی شرت های کشی نیز استفاده کنید. آن ها را برش زده و به کمر شلوارتان بدوزید تا کش شلوار را مخفی کرده و به طور کامل روی شکم کشیده شود.

8 تبدیل شلوار معمولی به شلوار بارداری

به همین راحتی شلوار معمولیتان به شلوار بارداری تبدیل شد.

10 تبدیل شلوار معمولی به شلوار بارداری

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا