زیباییسلامت

آیا قرص یا ویتامین های تقویت شوگر بیر Sugar Bear موثر و کارا می باشند؟

شوگر بیر هیر (Sugar Bear) ویتامین هایی به شکل قرص، آبنبات و یا شاید هم آدامس بوده که گفته می شود خواص و مزایای فراوانی دارند. بسته به نوعشان می توانند برای هر چیزی از تقویت موها گرفته تا بهبود خواب، مفید باشند.

شوگر بیر هیر Sugar Bear Hair چیست و از چه چیزی ساخته شده است؟

ادعا می شود که شوگر بیر هیر از ویتامین های میوه های طبیعی به همراه کمی شکر ساخته شده است. شوگر بیر هیر های مناسب رشد و تقویت مو حاوی شربت گلوکز، شکر، آب، پکتین، اسید سیتریک، سیترات سدیم، طعم دهنده های طبیعی، دی اکسید تیتانیوم، رنگ خوراکی آبی، روغن نارگیل و موم کارنابا می باشند.

1 ویتامین تقویت موی شوگربیرهیر SugarBearHair

هر دو عدد از این محصول که مانند پاستیل هایی به شکل خرس هستند، حاوی 3 گرم قند افزوده و 15 کالری بوده و می توانند 42% ارزش روزانه ویتامین آ، 33 % ارزش روزانه ویتامین سی، 100 % ارزش روزانه ویتامین دی، 55 % ارزش روزانه ویتامین ای، 100 % ارزش روزانه ویتامین بی 6، 65 % ارزش روزانه اسید فولیک، 100 % ارزش روزانه ویتامین B12 و 1667 % ارزش روزانه بیوتین را تامین کنند.

2 ویتامین تقویت موی شوگربیرهیر SugarBearHair

اما آیا واقعاً ویتامین‌های شوگربیرهیر یا قرص های تقویت مو تاثیر و کارایی دارند؟

سازنده های شوگر بیر هیر ادعا می کنند که کافیست روزانه تنها دو عدد از این قرص ها را قورت دهید تا تاثیر آن را روی موهایتان دیده و به هدف مورد نظرتان برسید. اما متاسفانه هیچ تضمینی وجود ندارد که چنین تاثیری در بدن دیده شود. در واقع اطلاعات، بررسی ها و تحقیقات کافی در این زمینه وجود نداشته تا ثابت کند مصرف روزانه ی این ویتامین ها برای داشتن پوست، مو و ناخن هایی بهتر موثر است. مگر اینکه افراد مصرف کننده بدانند که به یک یا چند ویتامین موجود در شوگر بیر هیر نیاز داشته و مصرف شوگر بیر هیر باعث برطرف کردن کمبودشان می شود. این تصور هم نمی تواند چندان صحیح باشد. زیرا مثلاً هر بار مصرف شوگر بیر هیر می تواند بیش از 150 برابر بیوتینی که روزانه بدن به آن نیاز دارد را تامین کند. اما هیچ گونه شواهدی وجود ندارد که نشان دهد افرادی که مکمل های بیوتین را مصرف کرده اند، رشد و بافت موهایشان بهبود یافته یا تقویت شده است.

به علاوه سازمان غذا و داروی آمریکا، بی ضرر، کارا و موثر بودن شوگر بیر هیر را تایید نکرده است. در نتیجه هیچ راهی وجود نداشته تا با استفاده از آن فهمید که آیا این ویتامین ها نیاز بدن را رفع میکنند یا خیر؟

به علاوه ویتامین هایی که در این قرص ها گنجانده شده است را به راحتی می توان از میوه ها، سبزیجات و منابع غذایی به بدن رساند. بنابراین این قرص ها چندان هم خاص و خارق العاده نیستند.

به طور کلی توصیه می شود، اگر به هر دلیلی مثل بیماری های زمینه ای و… کمبود ویتامین در بدن وجود دارد، با مشورت پزشک و داروهایی که او تجویز می کند، مشکل را حل کنید.

شوگر بیر سلیپ Sugar Bear sleep یا قرص های ویتامین خواب چگونه هستند؟

این محصول نیز حاوی موادی مشابه با مواد شوگر بیر هیر و همچنین مقداری ملاتونین، منیزیم و ترکیبی آرام بخش از فرنجمشک، گل ساعتی و سنبل‌ الطیب است. اما آیا واقعاً باعث خوابی راحت و آرام می شود؟

ملاتونین همراه با ویتامین B6 و منیزیم می تواند به بهبود خواب کمک کند. اما این ترکیب را نیز می توان از منابع غذایی به دست آورده و نیازی به مصرف مکمل نیست. بهترین روش رسیدن به این هدف، خوردن غذاهای سرشار از منیزیم، پتاسیم و کلسیم، 30 دقیقه تا یک ساعت قبل از خواب است.

ترکیبی از پروتئین ها و کربوهیدرات ها مثل کراکر با کره بادام زمینی، غلات و سیریل با شیر و موز به همراه یک مشت آجیل، می تواند تولید ملاتونین در بدن را افزایش داده و باعث بهبود خواب شود.

در پایان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مصرف ویتامین ها مقالات زیر را در وب سایت فن تریکس مطالعه کنید.

>>> تاثیر مصرف ویتامین های جویدنی <<<

>>> آیا واقعاً لازم است داروهای مولتی ویتامین مصرف کنیم؟ <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
goodhousekeeping




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
1 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
حدیثه

خیلی مکمل های خوبین و خوشمزه من از سایت …. خریدمش

دکمه بازگشت به بالا