خانه و کاشانه

نحوه استفاده از رنگ قرمز و صورتی در دکوراسیون خانه

تاثیر رنگ قرمز و صورتی روشن در دکوراسیون خانه

زیبایی رنگ های قرمز و صورتیِ روشن و مخمل مانند، به این معنا نیست که لزوماً می توان برای زیبا جلوه دادن مکانی از آن استفاده کرد. در واقع ترکیب رنگ قرمز و صورتی زمانی می تواند بسیار شیک و پر انرژی باشد که بتوانید آن ها را به درستی و اصولی با هم ترکیب کرده و ست کنید. با ما در فن تریکس همراه باشید تا ایده هایی را برای استفاده از ترکیب رنگ های قرمز و صورتی در دیزاین مکان های مختلف به شما ارائه دهیم.

1- استفاده از رنگ قرمز به مقدار کم، تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

1 تاثیررنگ قرمزوصورتی بر دکوراسیون

یکی از ویژگی های فوق العاده این رنگ این است که به چشم می آید. استفاده ی مقدار کمی از این رنگ در مکان مورد نظر، به خوبی خود را نمایان خواهد کرد و تاثیر فوق العاده ای خواهد داشت.

2- گاهی اگر رنگ زیاد و غالب باشد، تاثیر بیشتری خواهد داشت.

2 تاثیر رنگ قرمز و صورتی بر دکوراسیون

زمانی که رنگ کم تاثیر خوبی داشته باشد، دلیل نمی شود استفاده از رنگ زیادتر تاثیری نداشته باشد.

اگر می خواهید کار خاصی انجام دهید، یک اتاق را تماماً صورتی روشن کنید. سپس برای جلوه ی زیبا در اتاقتان، دیزاین را با یک مبل قرمز تکمیل کنید.

3- صورتی و قرمز را با هم ترکیب کنید.3 تاثیر رنگ قرمز و صورتی بر دکوراسیون

به حرف قدیمیه بقیه که می گویند قرمز و صورتی با هم زیبا نیستند، توجه نکنید. اتفاقاً ترکیب درست این دو رنگ، هارمونی پویا و شادابی به وجود خواهد آورد.

4- یک دیوار قرمز به دکورتان اضافه کنید.

4 تاثیر رنگ قرمز و صورتی بر دکوراسیون

اگر بخواهید یکی از دیوار های خانه را فقط با رنگ زدن از سایر دیوار ها متمایز کنید، شاید هیچ رنگ دیگری به خیره کنندگی رنگ قرمز وجود نداشته باشد. این کار نه تنها باعث انرژی بخشیدن به محیط می شود، بلکه دیگر لازم نیست زمان زیادی را برای ساخت یک دکور خیره کننده صرف کنید، این دیوار قرمز کار خودش را خواهد کرد.

5- بی هیچ قید و بندی از رنگ صورتی استفاده کنید.

5 تاثیر رنگ قرمز و صورتی بر دکوراسیون

قطعاً اولین رنگی که برای یک مبل جدید به ذهنتان می رسد، صورتی نیست؛ اما باید به رنگ صورتی نیز فکر کنید! اگر می خواهید دکوری با رنگ غالب سفید داشته باشید، از یک مبل صورتی به همراه رنگ هایی مثل ارغوانی، سبز زمردی و قرمز یاقوتی استفاده کنید؛ تا در نهایت شگفتی، یک دکور شیک و جذاب داشته باشید.

6- برای دکور از حوله استفاده کنید.

6 تاثیر رنگ قرمز و صورتی بر دکوراسیون

وقتی بحث دیزاین حمام می شود، خیلی ها تاثیر مدل و رنگ حوله حمام در تغییر محیط را نادیده می گیرند. بار دیگر که برای خرید نرم کننده و شوینده به فروشگاه رفتید چند حوله صورتی رنگ و یا قرمز ملایم هم بخرید.

7- صندلی کار صورتی رنگ

7 تاثیر رنگ قرمز و صورتی بر دکوراسیون

همان طور که یک حوله می تواند محیط حمام را زیبا کند، یک صندلی در اتاق کار هم می تواند تاثیری چشم گیر داشته باشد.

8- از یک قالیچه قرمز استفاده کنید.

8 تاثیررنگ قرمزوصورتی بر دکوراسیون

اگر نمی خواهید زمان زیادی را صرف استفاده از این رنگ در محیط دلخواهتان کنید، یک گلیم یا قالیچه قرمز روشن و ملایم این کار را برای شما انجام خواهد داد. این کار به محیط انرژی می بخشد، در حالی که استفاده زیاد از رنگ قرمز سیر محیط را مصنوعی جلوه خواهد داد.

9- گل های صورتی تازه همیشه موثرند.

9 تاثیررنگ قرمزوصورتی بر دکوراسیون

گل های تازه هیچ وقت تاثیر زیباییشان در محیط را از دست نخواهند داد. نه هارمونی رنگ و نه مکان، هیچ کدام مهم نیستند. اگر از کسی گل هدیه گرفتید و یا خودتان یک دسته گل خریدید، آن را در جایی از قفسه یا طاقچه قرار دهید تا محیط دل انگیز و زیبایی داشته باشید.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
thespruce




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا