جوانان

چگونه ولنتاینی عاشقانه و رویایی بسازیم؟

آیا می خواهید یک روز عاشقانه و رویایی را برای معشوقه خود رقم بزنید، اما ایده ای در ذهن خود ندارید؟ نگران نباشید، تا پایان مقاله با ما همراه بوده و با تهیه و تدارک و انجام دادن چند کار ساده، روز 14 فوریه را به خاطرات رؤیایی خود بیفزایید.

ابتدا یک وعده ی غذایی ترتیب دهید.

1- برای این روز آشپزی کنید.

برای روز ولنتاین از خودتان مایه گذاشته و دست پختتان را چاشنی عاشقانه هایتان کنید. از رزرو کردن و سفارش دادن غذا جلوگیری کنید. پس قبل از انجام هر کاری غذای مورد علاقه ی معشوقه خود را در نظر گرفته و برای خرید مواد و پخت آن وقت زیادی را صرف نمایید تا آن ها را به عالی ترین شکل تهیه کنید.

• یک کیک کاکائویی به شکل قلب و البته براق و قرمز ایده ی بسیار عالی است.


برای براق کردن خمیر فوندانت مخصوص تزئین کیک رعایت نکاتی مهم است. برای اطلاع از نحوه براق کردن خمیر فوندانت به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> نحوه براق کردن خمیر فوندانت مخصوص تزئین کیک <<<


• از تهیه ی غذاها و دسرهایی که هیچ حس عاشقانه نداشته و فضای احساسی را از بین می برند، خودداری کنید. چیزی را تهیه کنید که حتی اگر بسیار ساده و معمولی هم باشد، بتواند حسی عاشقانه به وجود آورد.

• بهترین کارد و چنگال، موزیک آرام، گل و شمع را نیز در کنار میز نهار خوری ترتیب دهید.

1 برنامه ریزی برای روز ولنتاین

2- در صورتی که نمی توانید ولنتاین را در خانه جشن بگیرید میزی رزرو کنید.

اصلاً مجبور به متقبل شدن هزینه زیادی نیستید. کافیست تا با رعایت نکاتی خاص، حس عاشقانه ای را به وجود آورید. رستورانی را انتخاب کنید که سابقاً به آنجا نرفته باشید یا در بهترین روزهای زندگیتان خاطراتی بسیار خوش برای شما در آن مکان رقم خورده است تا یادآور بهترین خاطراتتان باشد و حس خوبی را به شما منتقل کند. حتی می توانید به سراغ رستوران مورد علاقه ی طرف مقابل خود بروید. قرار نیست از فضای رستوران یا غذا لذت ببرید، در واقع رستوران بهانه ایست برای با هم بودن و از کنار هم بودن لذت بردن. بهتر است زودتر یا دیرتر از زمان صرف نهار یا شام به رستوران یا کافه بروید که خلوت باشد. در صورت امکان بهتر است از گارسون ها بخواهید به شما کمک کنند تا طرف مقابلتان را سورپرایز کنید.

در صورتی که آقا هستید و نمی توانید آشپزی کنید و از طرفی هم دوست دارید در منزل و حریم شخصی خود ولنتاین را جشن بگیرید:

3- غذا سفارش دهید.

یادتان باشد که رستوران ها و کافه ها در این روز بسیار شلوغ می باشند. پس از چند روز قبل با رستوران یا کافه ای هماهنگ شده و از او بخواهید سفارش شما را تزئین کرده و به شما تحویل دهد. خودتان نیز می توانید غذای سفارش شده را متناسب با سلیقه طرف مقابلتان زیبا و تزئین کنید.

2 برنامه ریزی برای روز ولنتاین

4- در مورد انتخاب مکان های تفریحی برای روز ولنتاین خلاق باشید.

می توانید بعد از رفتن به رستوران یا حتی به جای رفتن به رستوران مکانی مانند سینما که فیلمی عاشقانه اکران می کند یا تماشای یک تئاتر عاشقانه را انتخاب کنید. اگر بتوانید در یک روز مکان های زیادی را تجربه کنید، روز بسیار عالی و عاشقانه ای را برای خود رقم زده اید. به طور مثال رفتن به مکانی خوش منظره یا جایی مانند کوه و عاشقانه خلوت کردن در آرامش آن، به شما کمک می کند تا از کنار هم بودن بیشتر لذت ببرید.

3 برنامه ریزی برای روز ولنتاین

فعالیت های جذابی ترتیب دهید.

1- فعالیت های جذاب

اگر دوست دارید به هر دلیلی مانند کم خرج بودن جشن یا بدی آب و هوا و… در منزل جشن بگیرید، سعی کنید فعالیت های جذابی ترتیب دهید. مثلاً تنقلات بخرید و در منزل پیک نیک راه بیندازید. کودک درونتان را فعال کرده، با هم بازی کنید و سرگرم شوید. ویدئو گیم یا هر بازی دیگری بازی کنید و هیجان را تجربه کنید. در این روش هم صمیمیت و حریم خصوصی بیشتر بوده و هم بسیار کم هزینه است.

2- سورپرایز ولنتاین را رو کنید.

کادوی ولنتاین کاملاً سلیقه ای و اختیاری است. اما بهتر است چیزی را انتخاب کنید که مورد نیاز طرف مقابلتان باشد تا منجر به خوشحالی و ذوق آن شود. در غیر این صورت حتی با یک شاخه گل ولنتاین ساده در کنار یک نامه ی عاشقانه و چند عدد شکلات قلب ولنتاین هم می توانید بهترین حس را القا کنید.

4 برنامه ریزی برای روز ولنتاین


اگر با تزئین کادو مشکل دارید اصلاً نگران نباشید فن تریکس مشکل شما را حل خواهد کرد.

>>> ترفند های تزئین خلاقانه کادو <<<

>>> تزئین کادو در بگ یا ساک دستی کاغذی <<<


3- اگر در انتخاب کادوی ولنتاین دچار تردید هستید، شکلات، گل های مخصوص ولنتاین و عروسک های خرسی مخصوص این روز می باشند.

هدایای روز ولنتاین معمولاً مشخص بوده و در همه جا یافت می شوند. پس وقت خود را برای فکر کردن به موارد دیگر و سورپرایزهای گفته شده صرف کنید.

5- یک مسافرت کوتاه

اگر بتوانید یک روز را به خود اختصاص داده و به دور از مشغله ها یک مسافرت کوتاه به اطراف شهر ترتیب دهید، بسیار عالی است. اصلاً لازم نیست خیلی هزینه کنید، فقط قرار است برای یک روز به خود احترام بگذارید، از دغدغه ها و آلودگی های شهر رها شده و از وجود یکدیگر لذت ببرید. مثلاً اگر در دانشگاه با هم آشنا شده اید، سری به آنجا بزنید و یک شب را بمانید تا تجدید خاطره ای برای شما نیز باشد.

5 برنامه ریزی برای روز ولنتاین

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا