زیبایی

بهترین مدل های مو برای مردان 50 سال به بالا

مدل موی مردان بالای 50 سال

1- مدل موی پمپادور (Pompadour)

اگر موهای پرپشتی دارید و می توانید آن ها را عقب بزنید، مدل موی پمپادور بهترین گزینه برای شما می باشد. اگر چه این مدل موی کلاسیک و شیک، یکدست است اما باز هم می توان مرزهای بسیار محوی در آن ها مشاهده کرد. در این مدل مو، موهای دو طرف و قسمت پشت سر با قیچی کوتاه شده و اندازه های مختلف مو در قسمت بالای سر می باشد.

1 مدل موی مردانه

2- مدل موی لایه ای یا لیر کوتاه (Textured Layers)

مدل موی لایه ای کوتاه برای مردان مسنی که موهای نسبتاً پر پشتی دارند و می خواهند موهای بلند داشته باشند، بهترین گزینه است. در این مدل، موها در لایه های منظم و گاهی نامنظم کوتاه می شوند. بعضی از آرایشگرها هم ریشه موها را کمی تیره تر و مات تر می کنند تا مو جلوه ی زیباتری به خود بگیرد.

2 مدل موی مردانه

3- مدل موی سزار کوتاه (Short Caesar)

مدل موی سزار کوتاه یک مدل موی تقریباً کوتاه است و برای مردان مسنی که موهای جلو و بالای سرشان در حال کم پشتی و نازک شدن است، گزینه ای عالی می باشد. در این مدل، موها توسط قیچی و به کمک کلیپرز (البته با شانه بلند) کوتاه شده و در قسمت جلو سر کمی محو و سبک می شود.

3 مدل موی مردانه

4- مدل موی بازکات (Buzzcut)

مدل موی بازکات برای مردان مسنی که فرصت یا حوصله رسیدگی به موها و آراستن آن ها را ندارند، بسیار مناسب است. در این مدل، موهای جلو سر با شماره چهار ماشین اصلاح یا موزر و موهای بغل و پشت سر با شماره سه کوتاه می شوند.

4 مدل موی مردانه

5- مدل موی شوت کراپ (Short Crop)

این مدل مو نیز برای مردانی مناسب است که خیلی به مراقبت و آراستگی موهای خود نمی پردازند. به ویژه مردانی می توانند از این مدل مو استفاده کنند که موهای جلوی سرشان در حال نازک شدن است. در این مدل از مو، موهای جلو سر، به طول انگشتان دست کوتاه شده و موهای بغل و پشت سر کوتاه تر از قسمت جلو می شوند. اگر این مدل از مو همراه با ته ریش محو و آنکارد شده شود، جلوه بسیار زیبایی ایجاد می کند. پس اگر مدل موی کراپ را دوست دارید ریش های خود را مرتب و گردنتان را کاملاً تمیز کنید. در مردان مسن، مدل موی کراپ به همراه ریش بلندتر و نامرتب، آن ها را مسن تر جلو می دهد. اگر با این مدل مو، ریش های مرتبی هم داشته باشید، نشان می دهید که هنوز هم سن برای شما مهم بوده و به آراستگی خود توجه دارید.

5 مدل موی مردانه

6- مدل موی در هم و برهم Wavy Shag

مسن بودن شما دلیل بر این نمی شود که حتماً موهای کوتاهی داشته باشید. مدل موی در هم و برهم Wavy Shag، برای مردان مسنی مناسب است که به اندازه کافی موهای فر داشته باشند. از طرفی هنوز هم به زیبایی و مراقبت از موهای خود توجه می کنند. در این مدل مو، موها در اندازه های بلند، لایه های نامنظم و در هم و برهم کوتاه شده و با کمی ژل یا واکس مو می توان به آن حالت های زیبایی بخشید.

6 مدل موی مردانه

7- مدل موی لیر بلند (Long Layers)

اگر موهای بلند خاکستری یا دودی دارید، مدل موی لیرِ بلند بهترین گزینه برای شماست تا شما را کمی جوان تر و باهوش تر جلوه دهد. برای چنین موهایی، حتماً از یک شامپوی مناسب استفاده کنید تا موهای خاکستری شما را کاملاً براق کند.

7 مدل موی مردانه

8- مدل موی تاپر کلاسیک (Classic Taper)

اصلاً مهم نیست که چند ساله هستید؛ زیرا مدل موی کلاسیک تاپر، برای تمام سنین مناسب است و هیچگاه دمده نمی شود. در این مدل مو، موهای بغل و پشت سر بسیار کوتاه شده اما موهای جلو سر کمی بلندتر هستند. موهای جلو سر را می توانید به طور مرتب و منظم به یک سمت متمایل کرده و بالا ببرید، یا اینکه ظاهری در هم و بر هم به آن ها بدهید.

8 مدل موی مردانه

9- مدل موی سزار کلاسیک (Classic Caesar)

مدل موی سزار کلاسیک نیز جزء آن دسته از مدل موهایی است که هیچگاه از مد نمی روند. در این مدل، موها به اندازه ای کوتاه می شود که می توانید به آن مدل بدهید و مراقبت و آراستگی آن ها راحت تر خواهد بود.

9 مدل موی مردانه

با مراجعه به لینک های زیر می توانید با اصول تیپ زدن رسمی مردانه و اصول پوشیدن زیرپیراهن مردانه و نحوه خرید ساعت مچی مردانه آشنا شوید.

>>> اصول تیپ زدن رسمی مردانه مناسب موقعیت های مختلف

>>> اصول پوشیدن زیر پیراهن مردانه با لباس های دیگر

>>> راهنمای انتخاب و خرید ساعت مچی مردانه

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
liveabout




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا